1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] LOTR - Battle For Middle Earth II

Discussie in 'Games' gestart door fl0wrush, 20 nov 2005.

  1. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu nog bezig met BFME 1 en vind het een supergame. Enige minpunt voor mij is dat je niet, net zoals bij Command & Conquer, gewoon de vrijheid hebt om overal te bouwen en dat je beetje weinig verschillende dingen kunt bouwen. Voor de rest zit alles goed in elkaar.

    Nu ben ik laatst dit plaatje tegen gekomen:
    [​IMG]
    Hij is echt prachtig O-)

    Ik ben meteen wat info gaan zoeken en heb tot nu toe dit:
    Deze game staat geplanned voor het eerste kwartaal van 2006.
    Hier wat info dat ik van de officiele site van BFME2 gehaald he.

    Product Description
    In The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II, the sequel to the critically acclaimed RTS game The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth you now have the chance to experience all that Middle-earth was meant to be.

    Given a new agreement with The Saul Zaentz Company d/b/a Tolkien Enterprises that grants EA the rights to develop games based on the books, in addition to a separate agreement that allows for games based on the New Line Cinema films The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II will introduce players to depths of the fiction never before explored by EA.

    With all new content from J.R.R. Tolkien's original fiction, delve deeper than ever before and engage in new battles that go beyond the award-winning movie trilogy. Wage war in the North and assume command of the most storied civilizations in all of Middle-earth history -- the Elven and Dwarven armies -- or fight on the side of Evil with heroes and creatures that have never been seen in The Lord of the Rings films. Defend or overtake never before seen lands such as Dol Guldur, The Misty Mountains, and Mirkwood as you unleash powerful new weapons and abilities - summon dragons, cause volcanoes to erupt, or bring down a cataclysmic lightning strike.

    But beware, with greater power comes greater adversity. Your enemies, commanded by a powerful new AI system, possess a greater tactical edge and more powerful spells. Will your armies have the fortitude to persevere?

    Key Features
    New races, places, heroes, and battles from books & films

    • Command all the races of Middle-earth with 3 all new factions including Elves, Dwarves, and Goblins.
    • Win the war in the North single-player campaign with all-new story that takes you to places and battles of Middle-earth previously unseen.
    • Customization, Command, & Control
    • Build your own landmark castle with fully customizable and upgradeable fortresses and walls.
    • Create your own hero with all new customized RTS units that are your avatars in-game.
    • Control battles with all-new enemy AI, melee combat, and flanking, adding unprecedented tactical fidelity
    • Core RTS Depth of Strategy
    • Master next-gen unit control with smart formations, battle lines, and planning mode.
    • "Build anywhere" brings creativity and strategy to base building and battlefield dominance.

    • Control the entire war with a high level "Risk" style meta-game on the Living World Map with all new strategic AI .

    • Extend your battlefield with larger than life navy battles at sea

    --------------------------------------------------------------------------

    Pluspunten voor mij zijn dat je nu ook boten kunt maken (zie plaatje), dat er 3 nieuwe rassen zijn: Dwergen, Elven en Trollen. Ook beloven ze een beter AI.

    Wat nog een beetje onduidelijk voor mij is, is dat ik uit dit stukje niet kan opmaken of je nu WEL de vrijheid hebt om over te bouwen waar je wilt.

    Screenshots
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    (voor meer http://www.eagames.com/official/lordoftherings/bfme2/us/screenshots.jsp)

    Wat vinden jullie er van en hebben jullie nog meer info ?
     
  2. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deel 1 erg leuk. Heb em veel gespeeld en alles geprobeerd te halen. Deeltje 2 haal ik zker.
     
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    was zeker leuk deel een, maar weet nog niet of ik deel twee ga halen.
    Denk het eigenlijk niet, misschien wel als ie voor de xbox (360) komt, maar anders denk ik niet
     
  4. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je Deel 1 goed vond moet je zeker deze kopen omdat alle minpunten van deel 1 eruit zijn gehaald, bijvoorbeeld het bouwen op specifieke locaties is eruit.

    En ik denk niet dat deze game naar de xbox (360) komt omdat je het hier toch over een strategy game hebt die niet zo lekker spelen op consoles.
     
  5. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dit zeker ? Zou echt zeer relaxed zijn.
     
  6. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0

    "Build anywhere" brings creativity and strategy to base building and battlefield dominance. _O_
     
  7. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Owh haha niet eens gezien :eek:. Maar opzekers wel beter ! :)
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik vond da vorige echt helemaal niets, dat je alleen op bepaalde plekken kon bouwen. Was het hele strategische element weg...
    Wat wel tof was, waren de 'kastelen' of basisen zelf, met van die poorten en zooi, dat vond ik echt cool, dat je zelf die poorten open en dicht kon maken :)
     
  9. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet de eerste nog checken maar dat ga ik zeker doen. Daarna is deze aan de beurt :)
     
  10. Celius

    Celius Guest

    LOTR : Battle For Middle Earth was zeker een topgame, daarom ga ik het 2de deel in deze serie ook zeker aanschaffen *)
     
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    speel BFME 1 nog tot op de dag van vandaag wel eens, topgame :)
    en ik heb zon vermoeden dat deel 2 nog veel beter word :)
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand hier al ervaring mee? Denk toch dat ik em ga halen. ^^
     
  13. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb er wel wat ervaringen mee. ik vind het een erg leuk spel, maar ik kom er niet echt meer aan toe. je hebt een functie om eigen heroes te maken. je kan overal bouwen, je hebt schepen. je moet het je een beetje voorstellen als aoe3 alleen dan in lotr stijl en heroes/rangen.
     
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je em op de pc/360 halen?
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    PC.

    Ben benieuwd ^^
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is wel cooL! als je van strategie houdt is het een aanrader hou jij veel van strategie goiz?
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Yup.. Heb deel 1 van dit spel best veel gedaan.. en daarnaast ook die C&C zooi allemaal. :cool:
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ dan kan je wel met het spel opschieten er is veel vernieuwd tegenover BFME 1 :D Rock on ;)
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m al een weekje binnen, de gameplay is ongeveer hetzelfde gebleven als deeltje 1, alleen wat moeilijker (en daardoor leuker)
     
  20. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel dan ook eindelijk, uitgekozen boven me wow gamecard :9
    en vind het echt vet, zometeen maar even online proberen want me 1e game duurde 1 uur en 4min tegen een normal computer :p (ookal heb ik deeltje 1, dit is stukkie moelijker), had wel me eigen hero gekocht en alle andere hero's (mordor)


    edit:// me online naam is Reiku9
     

Deel Deze Pagina