Ik heb een boel filmpjes in een map en wil weten of ik ze makkelijk allemaal achter elkaar in 1 filmpje kan plaatsen. Liefst zonder moeilijk geedit want ik heb een boel filmpjes, allemaal van ingame geschoten footage. Bij voorbaat dank. _0/
neem windows movie maker, gratis en makkelijk..! ik heb daar eerst ook 1 filmpje meegemaakt, bestond uit zo'n 40/50 kleine filmpjes en muziek en over zo'n 100 geluidseffecten..! werkt echt makkelijk, snel en goed
ja met windows movie maker gaat dit het makkelijkst daarbij is het gewoon simpel invoegen en achter elkaar zetten..
windows movie maker is idd makkelijk. Heb het net voor het eerst gebruikt omdat ik 2 afleveringen van viva la bam achter elkaar wilde zetten, en het werkte heel snel en heel makkelijk.
Windows Movie Maker is echt een top programma. Normaal zijn programma's van windows echt kut, bijvoorbeel Word (die altijd zijn eigen gang gaat) Maar WMM is top programma, ik stond er ook van te kijken!
helemaal mee eens alleen kan altijd beter.... bij mij gaat aftiteling en voortiteling (of hoe dat ook heet) niet echt goed bij WMM maar verder wel een top programma
Om mee te werken is Movie Maker inderdaad makkelijk te leren. Alleen bij het opslaan gaat er vreemd genoeg veel kwalitiet van het filmpje verloren . Daarnaast loopt het programma soms vast, terwijl daar geen enkele aanleiding toe is .
Windows Movie Maker is inderdaad een fijn programma en het is ook nog eens gratis, dus ik denk dat de keuze heel gemakkelijk is
ik heb een te traage PC voor die filmpjes aan elkaar te koppelen ik moet dan al gauw een uurtje of 4 w8 (als ik die 2 preview filpjes van oblivion aan elkaar wil zetten !)
Ben zelf net weer even aan de gang gegaan met WMM, maar als ik het brand kan ik het niet afspelen op een dvd speler, weet iemand waar dit aan ligt?
dit komt omdat het word opgeslagen als wmv. Je moet het dan eerst converteren naar een mpeg 2 bestand.
ik gebruik nu sc converter. Deze kan je ook wel ergens vinden. Er komt echter wel spyware bij, maar dat kan je verwijderen met ad-aware. Verder vindt ik het een goed programma
Weet iemand misschien een programma waarmee ik makkelijk zelf dvd's kan maken met een menutje erbij? Want ik heb een 5tal vakantievideo's en deze wilde ik allemaal op 1 dvd zetten. Ik heb dit geprobeerd met cyberlink producer gold, maar ik vind dit maar een minder programma. Ik ging gister proberen om ze allemaal op dvd te zetten, wat makkelijk moet lukken want in totaal is de groote 1,35 gigabyte. Nu wilde ik met dit programma alles op 1 dvd zetten, maar hij maakte er in eens 5,7 gigabyte van. Weet iemand een programma waarmee je dit dus niet krijgt. De videofiles zijn mpeg 2, dus dat is het probleem niet.