Possession

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 17 okt 2005.

1. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0

Naam: Possession
    Genre: Survival/Horror
    Platform: Xbox 360, PS3 en PC
    Publisher: (nog niet bekend)
    Developer: Blitz games (Bad Boys, Fuzion frenzy)
    Release date: 2007

Alweer een horrorgame? Dacht ik toen ik de preview over "Possession" las. Inspiraties zijn dan ook opgedaan uit films als "Dawn of the dead" en "Evil dead". Helaas heeft Blitz games nog steeds geen publisher gevonden. Komt dit door het (te) grote aanbod aan horrorgames of door de niet zo spetterende graphics?

Het verhaal begint als 4 activisten inbreken in een labarotorium en daar een chemische stof vrij laten. Binnen enkele uren hebben de mannen zich getransformeerd in zombies. Eén van hen zal een grootse zombieleider worden die de macht heeft over een heus zombieleger.
    Het doel van het spel is het vernietigen van het duivelse bestuur en het besturen van de stad. De tagline van "Possession" luidt dan ook: "Take command of the dead and lay waste to the living".

De stad, 8 kilometer lang en 6 kilometer breed, zal bestaan uit 3 soorten staddelen, die elk zijn eigen soort vijanden kent. Ook jouw leger zal bestaan uit verschillende soorten:

In de stad zul je in veel situaties terecht komen waarbij je zelf kan bepalen welke strategie je gebruikt. Natuurlijk heb je maar één doel voor ogen: je leger nog groter maken en het vernietigen van het zwaarbewapende politiecorps. Hierbij kun je niet alleen gebruik maken van de verschillende kwaliteiten binnen je leger, maar ook van de interactieve omgeving. Zo kun je denken aan gas tanks, tonnen enz. die te gooien zijn.

Het spel zal ook online speelbaar zijn. Hierin kan je kiezen tussen de 5 soorten zombies en beschik je over wapens zoals: kettingzagen en honkbalknuppels, die natuurlijk ook naar hartelust gekozen mogen worden.
    Vanzelfsprekend is dat je niet als een razende te keer moet gaan, want ook in deze game is voorzichtigheid en teamwork geboden. Zo heb je de mogelijkheid het team van je tegenstander af te knallen/slaan of te infecteren met een dodelijk goedje.

Weer eens wat anders dus!

Bron: IGN.com

Enkele screens:

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Griezelgames op de 360 komen er gelukkig wel, nu hopen dat ze er echt wat van weten te maken.

3. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics echt zwaar sucken....
    Zeer innovatieve gameplay, erg leuk bedacht en weer eens wat anders.:)

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ze hebben nog tot 2007, dus genoeg tijd om de gfx flink op te schroeven. :)

5. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar :)... maar nu zijn ze niet echt super. En ik vraag me af wie deze game gaat kopen als er dan games als Quake, Doom (?), Prey en Demonik zijn..?

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    En dan heb je nog een nieuwe Resident Evil, House of the Dead en ben ik vast nog een horrorgame vergeten.

7. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Muahahaaaa, hoe meer hoe beter! }:]

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    En dan soundtracks met 'Hey, zombie-jongen.' :D

9. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste waar ik aan dacht, toen ik die eerste screen zag, was Shaaauuuuunnn!! _O_
    Doe mij dus maar hierbij de soundtrack van Shaun of the Dead, naja 'soundtrack', ik bedoel dat deuntje erbij!
    De kans dat ik dit spel dan ga kopen stijgt denk ik van 1% naar de 3 ofzo :)

Dit genre spreekt me denk ik niet echt aan, ik heb eigenlijk nog nooit een echte horror-game gespeeld, dus ik denk ook niet dat ik hieraan mn centjes ga uitgeven...

10. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk voor trailer hier
    Beetje vage trailer over welke acties je kan maken om iemand neer te halen......

11. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    2 nieuwe screens:

Is dat de crosshair??

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nja de screens zien er inderdaad niet uit, stelletje klonen ook nog :)

Maar goed, ik geef het nog even de tijd, het verhaaltje klinkt al een stukkie beter :)

13. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me niks, de graphics zijn erg onder de maat en erg sfeervol vind ik het nou ook niet niet(een stel krankzinnige dooien die met hun eigen armen gooien:{ )
    al is het idee op zicht wel grappig

Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  14. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal is inderdaad wel oké, maar de graphics zijn echt niks. Maar ja we wachten maar af, de game wordt toch pas in 2007 uitgebracht.

15. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Check die ene vent dan, beetje links van het midden. Die wil jou met zijn eigen hand slaan! _O_

16. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Lading aan nieuwe filmpjes op het net. Check de site van IGN......(niet echt nieuw, maar nog niet in deze thread gepost) :p

17. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Doe mij maar dead rising;)

Deel Deze Pagina