het is net wat ik al zei in mijn andere threads. ik heb de xbox 360 gespeeld met call of duty 2.. en de xbox 360 was aangesloten op een redelijk nieuwe tv van 55cm doorsnede.
zulke tv's heeft iedereen wel haast op zijn kamer staan.
Met HDTV's kun je betere graphics verkrijgen, maar datzelfde heb je ook op de xbox1 met een hdtv en een high definition pack, dat optioneel te koop is.
de graphics van het spel call of duty 2 zijn niet echt veel beter te noemen.
zulke graphics kan de xbox 1 ook wel halen. maar probleem is dat ze naar mijn mening nooit de volle kracht uit de xbox hebben weten te halen.
Ze zeggen oko dat de samsung hdtv als beste uit de bus komt, en dat is in mijn ogen ook nog eens marktstrategy, zodat iederen ook die Tv gaat kopen.
de hype om die xbox 360 is een beetje teveel opgeblazen en iedereen verwacht er teveel van.
ik wil nu niet heir niet overkomen als een anti-xbox 360 figuurtje, maar er zijn een aantal dingen die ik niet goed vind van microsoft.
a) de lancering van de xbox 360 komt een beetje te vroeg
(ouwe console is maar net 4 jaar op de markt, en krijgt daarlijk al geen support meer van microsoft zelf, kwa games dan.)
b) aangezien iedereen toch wel gesteld is op een harddisk en headset, ben je al haast verplicht om het systeem van 399,- euro te nemen.de prijs is al veel te duur vind ik.
c) graphics alleen maar echt geoptimaliseerd in combinatie met een HDTV
(wat je met de xbox 1 ook kan, trouwens...)
Ik zal volgend jaar ook nog wel de xbox 360 aanschaffen, maar ik wacht eerst geduldig af,totdat de prijs misschien iets daalt, als de ps3 gelanceerd word.
het kan zijn dat veel mensen gaan overspringen, en dan zal microsoft toch wel moeten zakken met de prijzen. ook maar eens afwachten hoe de xbox360 het op live gaat doen, of het allemaal stabiel blijft, omdat je nu veel mer functies hebt op live dan gamen en downloaden alleen.
Laatst bewerkt: 21 nov 2005