Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik over het hoofd gezien, maar dat spel is ook niet te vergelijken met PDZ kwa graphics. In PDZ moeten 100x meer gegevens op hetzelfde ogenblik worden verstuurd doordat de game veel meer geometrie en complexere textures bevat. En dat speelt zeker een rol.
     
  2. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Een whopping 9 op gamespot!!!
     
  3. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    een aantal sites willen de game helemaal testen voor ze het een beoordeling geven.
    nu kunnen ze em dus niet compleet over live testen, en dus hier nog geen goed antwoord over geven.
    dit vind ik juist beter dan gewoon een review schrijven zonder de hele game te checken
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Microsoft / Rare de reviewcode heel laat geeft. Aangezien de Xbox 360 nu te koop is in Amerika, zullen er vast wel nieuwe reviews komen.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Black Hawk Down was de eerste en daar kon je met 50 man online!

    Waarvan meestal 4 spelers en 20 bots

    =========================================================================
    Edit: Challenges komen toch in de game, maar als content!!

    Bron: http://xbox360.ign.com/articles/668/668614p1.html
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik raad jullie aan om de videoreview van GameSpot te kijken, is wel gaaf om te zien.
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Linkje misschien?

    Wel een meerwaarde is dat je de SP nu op 4 moeilijkheidsgraden kunt spelen ipv van 3.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  10. boynl

    boynl Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    De downloading duurt bij mij wel erg lang met een downloading snelheid van 25,3 kb/s^^
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    okej het is dus gewoon een heel goed spel, en gamespot vertrouw ik altijd het meest. wat ik me afvraag kan je in de multiplayer je eigen character maken net zoals in pd? want daar was het echt vet kon je lichaam en hoofd samenstellen en werd alles bijgehouden zoals: de hoeveelheid kogels die je hebt geschoten, afstand die je hebt gelopen, headshots etc.
     
  12. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Greg Kasavin op Gamespot een 9 geeft, dan is het gewoon een must have. Dat had ik echt nooit meer verwacht, ik had op zijn best ergens in de buurt van een 8 verwacht. Rare heeft zijn magie nog niet verloren }:]
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    De beelden van de multiplayer vallen me toch wel een beetje tegen. De manier van lopen ziet er gewoon zo nep uit, dit vond ik bij Far Cry ook al.

    Toch krijgt de game nog erg goede revieuws. Van het gene wat ik het afgelopen half jaar had gezien liep ik eigenlijk niet echt warm. Maar nu ik wat revieuws gelezen heb wordt ik steeds enthousiaster.

    De multiplayer gameplay van Halo 2 vind ik echter zo verslavend dat het er bijna op lijkt dat iets anders me niet echt kan boeien. De multi van Far Cry vond ik bijvoorbeeld best beroerd. Ben benieuwd wat het gaat worden.
     
  14. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    stel je voor dat je zelf www.gamespot.com moet intypen in je adresbalk en dan zelf op xbox 360-->reviews-->perfect dark zero moet klikken..
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb mensen met verschillende chars zien spelen in de MP. Het kan zijn dat die pre-made zijn, maar misschien kun je ze ook zefl maken. Ik PD hadden chars ook verschillende vaardigheden. Als je bv Elvis nam was je sneller, maar kon je minder schade nemen. Zo had elk hoofd en onderstel hun eigen karakteristieken.

    STFU. Het is toch veel makkelijker als hij toch al op die pagina is om ff die link te copy/pasten? Als ik een bron ergens vind doe ik dat ook. Scheelt anderen weer werk en zorgt dat luie mensen zoals ik ook ff een kijkje nemen.....
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    begin ook steeds meer zin in PDZ te krijgen....
    alleen sinds mijn vader een potje SC heeft gekeken, is hij niet meer te praten over shooters.... of andere games waar geweren in voorkomen, dat word weer ruzie...

    Maar inderdaad goede revieuw (eindelijk)
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk SplinterCell...
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    w00t!!1 De dooien blijven eindelijk liggen _O_ Als dat niet next-gen is :+ Nou ga ik hem zekerweten meteen halen
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    wellicht kan je ze opstapelen en als cover gebruiken :+

    als een lijk eruit gaat zien als een pondje rauw gehakt moet je ff een nieuwe halen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina