Het eten was echt goed, gratis drinken, goede muziek (laten we dat niet vergeten), enige minpunt was die klote politie controle op de terug weg, en dat we daar geen 360 konden kopen
Dit kunnen ze niet maken! Wanneer je een kitje gekocht heb hebben ze je toch gegarandeerd dat je em op 2dec. hebt?
Wat een kolere speculaties allemaal weer, om lekker zenuwachtig van te worden! Ik ga Micromedia emailen en vragen of hun het een en ander kunnen verklaren over de uitspraken van Paul Naber en dat geziek over A, B en C retailers! Ik ga er vooralsnog vanuit dat een preorderkit een defintieve garantie is voor een 360 op 2-12-05 anders wordt ik echt gek en heb ik twee vrije dagen door de plee gespoeld!!!
Alle preorder kits worden natuurlijk uitgeleverd!!! Ik (volgens Paul Naber) zeg alleen dat er vanuit de retail 5 maal meer vraag was dan in eerste instantie geleverd gaat(kan) worden. Of te wel de retail wilde er bijvoorbeeld 25000 en bij microsoft kunnen ze er dus maar 5000 leveren. Nogmaals dit zijn puur fictieve cijfers om de uitspraak van Paul Naber uit te leggen. Lijkt me duidelijk!
Ok dan! dus ik heb mooi volgende week nacht do/vrij om 00:10 uur aan t gamen op de 360!! (gameshop om de hoek is dan open)
Wij kwamen ook langs die controle maar mochten gewoon doorrijden terwijl toch duidelijk was dat we bij die volvo die net na dat bord stond toch flink in de remmen gingen. Ik vond het een zeer geslaagde avond en alles zag er tip top uit alleen vond ik pgr3 een beetje tegen vallen. Heeft verder iemand nog gehoord over het feit dat er maar 800 van die pgr3 faceplates in nederland zouden zijn en dat er 600 zijn weggegeven gisteren?
Ze zijn niet voor niets Limited Edition. Ik heb er gelukkig ook nog eentje kunnen krijgen van iemand die naar die xbox360 party heen was geweest. *Thnx Tony T!.
Zoals Xdude het uitlegde klopt het: alleen de aantallen liggen gelukkig wat hoger. De faceplate is gisteravond ongeveer 700 keer meegegeven >> zo veel gasten hadden we ongeveer en inderdaad, op een paar na die we voor PR-doeleinden zullen gebruiken, is dit alles wat er van deze faceplate naar Nederland komt. Echt een limited edition voor onze ambassadeurs in de winkel. A,B, en C-winkels zijn een term die Intertoys gebruikt en dus niet van toepassing op andere winkels. Helaas lanceren we enkel bij D en E winkels van Intertoys en dat zijn er landelijk 56. Uiteraard geldt voor elke winkel dat een pre-orderkit altijd een Xbox 360 oplevert. De afspraak is echter dat alle kitjes van Intertoys naar D en E winkels zouden gaan (als ze toch elders zijn terecht gekomen, hebben die winkels geluk). Hoe vervelend ik dat persoonlijk ook vind. Wanneer we genoeg units hebben om landelijk alle Intertoys winkels te voorzien is nu onduidelijk, maar reken niet op december of januari. Ik sprak persoonlijk met 2 collega's van de Intertoys in Zierikzee, die dus geen enkele unit krijgen op 2 december. Geen leuk nieuws na een ritje van anderhalf uur minimaal voor die 2. Ik vond het daarom ontzettend leuk toen ze me toevertrouwden, ondanks hun PS2 voorkeur, helemaal overtuigd te zijn van de Xbox 360, en er persoonlijk eentje te willen, na alles gezien te hebben van de 360. Dat vond ik eerlijk en ook hartverwarmend. De hele avond heb ik echt enorm genoten en ik heb gelukkig heel veel mensen gesproken en ongeveer 550 man een hand kunnen geven. Niet allemaal, maar wel veel.
Op internet zie je ook al af en toe xbox 360 consoles in NL te koop staan. Is dit nu fake of zijn er in NL gewoon een paar gasten die daadwerkelijk de box al thuis hebben staan?