GelTabz

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 21 nov 2005.

  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik browsde over internet en kwam opeens dit tegen:

    [​IMG]

    Ik heb er even verder onderzoek naar gedaan en het lijken mij best wel flexe dingetjes. Ik heb weleens last van mijn vingertoppen na een lang potje spelen, en met dit schijnt je het een stuk langer vol te houden :D

    Het zijn de GelTabz en komen voor alle consoles.

    [​IMG][​IMG]

    [​IMG][​IMG]

    [​IMG]

    En nu ook voor de 360:

    [​IMG][​IMG]

    IGN heeft ze al gereviewd HIER op de PS2 controller en ze komen wel goed uit te de test:

    "To my surprise, the GelTabz were actually a big improvement. The silicon is soft, yet has a grippy, tacky feel to it. Small nodules cover the top thumb surface, for your pleasure. The addition of the GelTabz raises the height of the thumb-sticks by a small amount, and in my hands this actually improves the feel of the DualShock."

    De website van Geltabz is www.geltabz.com
    Waar je ook meerdere reviews kan vinden: klik

    Voor $5.99 krijg je er 3 _O_ (of toch 2...las ik ergens?)

    [​IMG]

    Mij lijken die dingen wel relax, dus ik heb even gekeken of er al Nederlandse dealers zijn. Maar de dingen zijn nog gloedjenieuw en komen pas 30-11 uit.

    Als meerdere mensen het leuke dingen vinden is het mischien leuk om samen die dingen te bestellen om de bestelkosten uit de US te minimaliseren ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Whahaha, vind het er wel wazig uit zien gek :p.
    Eigenlijk heb ik ook geen last van vingers die van de Stick schieten.

    Alleen wanneer ik met een NIET orginele controller van een maat van me speel. Bij een Orginele Xbox controller geen last van.

    Toch wel vet, dat ze ontwikkeld zijn. Komen dus nog niet hier in NL uit? Of toch wel?
     
  3. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad wel cool, maar ik heb eigenlijk nooit last van mijn vingers tijdens het gamen.
    Je hebt trouwens ook zoiets voor de zijkant van de controller.

    [​IMG]
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, kan ik ook wel gebruiken heb na lang gamen last van m'n vinger toppen.
    Hoe duur gaan die dingen kosten, en gaat je controller er niet kapot door?
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ziet er idd raar uit maar vast een verbetering.. je vingertoppen kunnen pittig beurs worden na een tijdje :p dus het zou wel lekker zijn als je dat niet hebt..
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het glow in the dark?
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Opzich wel vet, maar ik heb nooit last als ik op een xbox speel.. op een GC trouwens wel :p
     
  8. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien handig voor als je sticks gaar zijn,heb geen randje profiel er meer op zitten namelijk.
    maar om nu te zeggen dat ik geen grip heb gaat te ver...soms schiet ik er af,maar das in het heetst van de strijd als ik op het puntje van de bank zit..
     
  9. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een revolutionair idee! :{
    Ik heb er nog nooit last van gehad... Tja, als ze er geld mee verdienen.
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk voor in me schoen:D

    Je weet trouwens wat ze zeggen als je ergens last van krijgt gewoon harder trainen:)
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Geinige dingen! Als ze in Nederland te koop zijn ga ik er denk ik wel een setje van kopen:).
     
  12. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er wel voor in om een setje van die dingen te halen, als ze in nederland uitkomen wacht ik nog wel ff maar ga ze zeker wel halen. Heb er niet vaak last van maar altijd op het moment dat je het niet kan gebruiken glipt me vinger deraf, voornamelijk met shooters en voetbal games.
     

Deel Deze Pagina