dag beste medeforummers, ik heb een probleem met de modem; ik heb een speedtouch modem met 3 lampjes erop, als die alledrie groen zijn is er dus een verdinding. de laatste paar dagen gaat het onderste lampje steeds uit (word oranje, of helemaal uit waarna het dan weer oranje word, en vervolgens groen), weg verbinding. halve minuut daarna dan is het weer groen, en is er dus weer een verbinding. dit is zeer vervelend als ik bijvoorbeeld online wil spelen, maar ook met msn. wat kan ik hier aan doen? (en hoe, beetje makkelijke omschrijven aub ) alvast bedankt, roel
Misschien heeft je netwerkkabel het begeven of werkt je netwerkkaart niet helemaal goed meer. Edit: je kan natuurlijk ook een USB-modem hebben (waar ik niks vanaf weet)
hmm KPN is nu bezig met het verhogen van hun ADSL snelheid, vanmiddag gooide men modem ook de verbinding eruit vanwege die sjit. Had toen ineens 3 mbps staan ^^
oeh.. ik ben niet zo goed op het vak van modems enzo. waar kan ik kijken of ik een Ethernet modem, of een USB moden heb?
Weetje wat USB is? Daar doe je ook mp3 spelers en dergelijke in Als daar je modem in zit ist USB modem en zo niet tja dan snap je et zelf wel toch