Nou hebben we met zijn allen al gigantisch lang uitgekeken naar de maand november omdat dit DE maand zou worden voor xboxgamers. Want november had een vrij lange releaselijst met veel goede games. Maar nu zitten we al zo ongeveer op de helft van november en ik heb bijna geen releases gezien. Het enige dat ik als maar hoor is "game ........ is uitgesteld." Dus: Waar blijven de games??????
Ja, zoals de GAME waar ik het meest naar uitkijk..NBA Live 2003.. Niet dat het een super game is, dat is 2k3..maar gewoon omdat ik het echte NBA seizoen volg...kan nie wachten om die rosters te zien..
Sega gt 202, Blinx, Transworld Snowboarding, Fifa 2003 Zijn allemaal best wel goed hoor Nog niet de echte toppers.
Ik vind het games-aanbod nu niks meer om over te klagen hoor. Ik heb de afgelopen paar weken 3 games gekocht, en er komen voor het eind van het jaar nog wel twee of drie die ik wil hebben.
Er zijn de laatste weken heel wat nieuwe games uitgekomen hoor. Ikzelf hb in drie weken tijd Timesplitters 2, Fifa 2003 en de absolute topper Blinx aangeschaft, die laatste mag zich van mij nu al in de klasse Halo scharen... weliswaar een heel andere game maar zeker niet minder goed. De rest van de toppers komen er inderdaad tegen het eind van de maand uit, Splinter Cell, Unreal championship en begin december Medal of Honor. Nog ff wachten daarop dus, tot die tijd lekker Blinxen
Over de games heb je echt niet meer te klagen vind ik hoor, het aanbod groeit gestaag en er komen steeds meer Xbox Only toppers. Nee, ik ben zeer tevreden.