Neen die is niet van xboxworld. Maar is gewoon van JouwPSP en JouwXBOX360. Zie de site's van: xbox360 PSP
Zeg, spreek voor je zelf! Ik vond het erg informatief en wilde de makers juist complimenteren. Maar, het is niet van hier!
Doe ik ook, vond het de 5 euro niet waard. Een preview van PD0, twee pagina's waarvan 75% gevuld is met plaatjes vind ik niet boeiend genoeg...
Ja, maar het is niet echt een bijzonder magazine. Lees gewoon The Official XBOX360 Magazine (UK) of XBOXmagazine (NL). XBOXmagazine resenseert zowel Xbox games als XBOX360 games.
Ik zag het ook in de winkel dus ik bladerde er even doorheen, maar ik vind 't niet geweldig, I'll Stick To XBM
ik heb jouw xbox360 en mopet eerlijk zeggen dat ik egt dom was toen ik het gekocht heb. Er staat maar weining informatie over de xbox360
jep, dat blad hebben we ook in huis (had ik gekocht voor me broertje). Het is best tof. Wat over de geschiedenis, PGR3 en weet ik het wat. Ik zie niet in wat er fout aan is, 'weinig info over games' slaat natuurlijk nergens op: wie zegt dat het over games gaat, het gaat over de 360 met een paar spellen daarvoor. Ik vind het onnodig om op dit blad kritiek te geven (het is maar een eenmalige special edision). Het is gewoon bedoelt om de lezer en dus gebruiker wat info te geven over wat hij/zij binnenkort in bezit krijgt. Nou, veel plezier allemaal enne laterzzzzz
Ik vind het maar een bagger blad, sorry hoor.. Maar goed, het was maar 1 malig toch? Iig is het absoluut geen concurrentie voor XBM
Is het ook, en als het dat niet zou zijn zou het alsnog niet vaker dan 1 keer in de schappen komen te liggen omdat het gewoon heel erg slecht is
het enigste wat ik nog wat van dat blad is dat k het doorlas en de winkel en onjuiste informatie las en m snel weer terug legde... koop lekker xboxmagazine (NL) en lees de soapbox( ik sta er in )
Het enigste nieuws wat mij boeide was van Crackdown en van Gears of war, over dat er lipsynchronisatie in zit, Dus dat mensen die live praten door de headset, je dat tegelijkertijd bij het spelende persoon ziet in de game
De informatie klopte niet eens allemaal, als ze meer zouden geven zouden ze alleen maar meer fouten maken