Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je eerste argument slaat helemaal nergens op of je hebt iets verkeerd getyped. Bij het 2e moet je denken dat je een Nu 2 consoles met elkaar vergelijkt en bijna iedereen wel een PC heeft waarop je CoD kunt spelen. Wat hij en ik bedoelen is dat als jij een Xbox en een PS2 zou hebben waarom zou je dan een game voor de PS2 kopen als de game op beide consoles zou uit komen...
     
  2. darkflame

    darkflame dodge this

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, hoe zit dat nu met die MP?
    ik koop de 400 euro versie, met Xbox live silver edition erbij dus,
    maar kan ik dan op pdz online gamen? ik denk het niet zeker?
    maar kan ik dan wel op xlink met een linkkabel verbonden met men pc
    ik wil namelijk echt online perfect dark zero spelen, tegen bots lijkt me ook effe leuk maar tegen echte players lijkt me toch interessanter,
    dan weet je meteen of je goed of slecht bent in vergelijking met de rest

    kan iemand mij een antwoord hierop geven?
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kan dan via xbconnect en xlink, maar met live niet daar heb je gold voor nodig
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Xbox Live Silver kan je niet online spelen. Met Kai kan het wanneer een spel system link ondersteund. Ik heb geen idee of er al een Kai versie is die de Xbox 360 ondersteunt. Anders kan je wel online/systemlink spelen.
     
  5. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Jij maar misschien heb ik een pc die het niet aankan en ja ik weet het hij is slecht. maar dat slaat natuurlijk nergens op. ik koop niet alleen een xbox 360 voor cod 2.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    zeg je kan met PDZ toch met 32 man online ?
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

    //

     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @wessiej
    bedankt ;)

    32 man... zekers vet! :9
     
  9. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOXWORLD LIVE MATCHES!! word echt de bomb... deze game is gemaakt om mee op live te spelen... moeten nu al een afspraak gaan maken om met forum members te gaan knallen.... (can' t wait!)
     
  10. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, het is sowieso grappig om van een spel verschillende reviews te lezen. Ze merken altijd andere dingen op. Maar na een aantal reviews komen de grote lijnen wel overeen. Replay-value een 9.0 vind ik in ieder geval goed om te horen.
     
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 8.4 is ook een mooi punt. Zolang het boven de 8 blijft vind ik het best!
     
  13. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    zo heel veel geef ik niet om de scores van reviews.
    ik lees die dingen en kijk of het spel me heel vet lijkt of niet, want ik heb niet altijd dezelfde mening over games als veel reviews op internet (hoewel gamespot toch erg in de buurt komt van mijn voorkeuren).
    en deze game lijkt me ongelovelijk vet dus het kan me niet zoveel schelen wat ign zegt, voor mij is dit de killer app voor de xbox360.

    edit: k zie net dat 1up ook een review heeft, ze geven em een 9.
    http://xbox360.1up.com/do/reviewPage?cId=3145846&did=13
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  14. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten van IGN vinden het verhaal gewoon niet goed maar dat is toch hun smaak :)
     
  15. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik 8.4 naar IGN begrippen zorgwekkend...

    Ik bedoel..als er iemand hoge punten geeft die vaak onterecht zijn zijn zij het wel...:{

    Kweet niet.....die 9 van Gamspot...normaal zitten ze beduidend lager ( lees : ze zijn kritischer ) dan anderen..:confused:
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    raar, maar ja als IGN let op het verhaal en dat zo sterk mee laat tellen in het punt maakt het mij niet echt uit... Ik speel toch niet voor het verhaal, maar vooral voor het on-line gebeuren 8)
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er komt later een update zodat je met 50 man kan spelen. Dit zat er eerst al in maar volgens Rare kon XBL dit niet goed aan.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    50 man straks ? :p
    Ook dik!

    Tjah, een 8,4 is nog niet slecht, maar je kijkt er idd anders tegen aan dan de 9.0 van Gamespot.
    Al met al pakt IGN wel punten, waar ik niet zo erg naar kijk. Wat kan mij het Verhaal schelen?
    Splinter Cell: CT had nu ook niet echt een verhaal wat ik volgde :p, maar is voor mij het beste spel!

    Oftewel, deze game wordt (hopelijk) gewoon een topper voor ons.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik lees iets in de review van IGN wat ik nog nergens heb gelezen.
    Over de singleplayer zijn ze niet zo te spreken, ze vinden de SP dated en gaat vervelen. Iets wat ik nergens anders heb gelezen.
    Ik vind wel dat ze erg zwaar tillen aan het verhaal.
    Ik ken shooters met een veel slechter verhaal en daar zeiken ze dan niet over.
    Wat verwachten ze van een shooter? Dat het verhaal netzo diepgaand is als bij Final Fantasy?
    Bij een shooter draait het bij mij om de actie, de fun, het geluid, de graphics, de multiplayer en de controls. En dat is bij Pefect Dark Zero dik in orde.
    Het verhaal boeit me niet echt, daar speel ik Final Fantasy of Zelda wel voor.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had het niet beter kunnen zeggen _O_.

    Waarschijnlijk spelen ze op Agent en dan gaat het idd vervelen. Het begint pas leuk te worden als je op Perfect/Dark Agent gaat spelen. Zelfde had ik bij Halo 1. Speelde het altijd bij een vriend, maar die speelde alleen maar op easy (misschien een keer normal). Toen vond ik het echt een kut spel. Toen ik hem zelf toch maar gehaald had en op legendary gespeeld had vond ik het 1 van de beste spellen ooit gespeeld. Als een game te makkelijk is gaat hij idd saai worden...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina