Wie heeft beide spellen (of beide gespeeld)??? Ik wil graag weten welkuh beter is! Snowboard spel lijkt mij wel tof maar lijkt het niet een beetje op skateboarden zoals thps, of is het totaal anders. was nl. van plan om thps4 te kopen maar moet daar dan wel een snowboard spel bij en zoja transworld of amped? Spideramn
ik heb amped maar het lijkt maar in wijnig opzichten op thps3 alleen de omgevingen zijn anders en de truuks maar grafiesch gezien is het wel hetzelfde. en bijde gameplay vin ik wel goed maar amped is echt rete moeilijk.
ik zou serieus transworld snowboarding kopen. ik heb hem zelf en het speelt zoooooooo lekker. de controls zijn heel soepel en het mannetje bestuurt goddelijk. de graphics zijn lekker met opstuivend sneeuw en dat heerlijke geluid erbij. vooral het freestyle van transworld snowboarding is heerlijk. lekker rondtoeren in opengestrekte gebieden, met enkele vette jumps en railings. het grinden gaat overigens makkelijk volgens het thps3-systeem (evenwicht met een balkje aangegeven). ik heb ook ssx tricky en twsb is veel beter.
ik heb geen van beide zit met hetzelfde probleem als jou. heb ook gehoord ja dat amped volop moeilijk is maar daar kan je wel off-piste tussen bomen en volop diepe sneeuw en amped 2 komt ook uit kan mee op xbox-live maar kan je nou bij transworld ook off piste en zijn ze een beetje breed dat je eigenlijk niet alleen naar beneden hoeft zoals coolboarders?
Transworld Snowboarding kan je juist veel meer offpiste, dan heb je nog hele lange afdalingen shortcuts etc. Gewoon lkkr muziekje op en gewoon een beetje door het level snowboarden dingen ontdekken etc.
thps styl muziek of kan je eigen muziek ook? Wat is de speel duur, blijft het spel een beetje boeien???
Ik heb amped en kan je vertellen dat ik het een te moeilijk spel vind. Kheb er nou al aardig wat tijd ingestoken om het te leren maar echt ver kom ik niet! En de echte muliplayer waar je met z'n 2en tegelijk de heuvel af sjeest mis ik erg! Transworld lijkt mij een stuk gaver...
Ik heb reeds Amped. Ik speel het nu 2 maanden en het is inderdaad moeilijk. (Ik sta nu op de 48e plaats en ik krijg het heeeeel lastig, maar de voldoening is dan wel heel groot als het wel lukt) Maar ondanks dat het moeilijk is, is het echt wel subliem. (Graphics, Muziek, Sound, ...) (Multiplayer niet, want je kan niet tegen elkaar racen) Over TWSB kan ik niet veel zeggen, maar ik ga het mij toch ook kopen.
Je kunt eigen soundtracks luisteren jah, en ik heb hem nu sinds vrijdag en tot nu toe nog niet verveeld. De levels zitten gewoon goed in mekaar zodat je veel vrijheid en banen naar beneden hebt. Ook veel afwisselende banen zoals Big Jumps, Halfpipe, etc. etc.
ik heb wel amped, had ik niet gekocht, maar in me reward pack gekregen. en wat blijkt: ik vin het een van de beste xtreme games die ik gespeeld heb, ik vin het ook niet moeilijk, mog nog wel iets moeilijker van mij. heb nu alles behalve een paar sneeuwpoppen in 6 levels(vin ik saai), daarom sta ik nu 7
Ik heb vorige week Transworld effe gespeeld (nog bedankt Angelfire!) want dit is echt een zeeeer wreed spel. Amped lijkt me wel ook wel goed maar Transworld is echt geweldig. Zeer mooi en veel opties en die banen. Geweldig. Veel vrijheid en je kan echt super ver kijken. Heel veel tricks en combo's en .. pff .. kopen die handel!
Amped of TWS ???? (Keb Amped gehad, TWS heb ik nog ) ---->> Graphics : TWS (Veel mooier / meer gedetailleerd) Graphics Technisch : Amped (TWS heeft slowdown, Amped nie) Geluid : Beide (Bijna geen verschil, beide ok) Fun Factor : TWS (TWS is veel meer te doen /unlocken ) Houdbaarheid : TWS (Amped wordt saai, TWS echtttt nie ) Overall : TWS (TWS op 4 Ptn. goed, amped op 2 Ptn.) Hoop dat je hier iets aan hebt.
Hmm... ik heb Amped al (koel spel!) maar ik zit eraan te denken om Transworld ook te kopen. Amped is echt 100% competitie-based... Beetje cruisen door de bergjes lijkt me ook wel wat. Lounge muzakje op... hmm M'n vriendin zal me wel voor gek verklaren (wat moet je nou met 2 snowboard games?!). Maar het lijkt me wel leuk. Aan de andere kant heb ik met 'r afgesproken om 1 game per maand te kopen (Alex heeft een gat in z'n hand, hehe), en er komen nog wat top titels uit deze maand (MechAssault, Splinter Cell, Unreal). What to do? What to do?
ik zit ook te twijfelen tussen de 2 games. maar ze zeggen dat tws echt veeel te makkelijk is. zoals in de review van xboxworld: het is moeilijker te vallen dan perfect te landen. ik wil een game waar ik nog lekker lang mee bezig blijf en die leuk BLIJFT. want houdt tws je wel bezig met al zijn dingetjes die je kan unlocken???
Het freestyle gedeelte alleen al is voldoende voor vele uren fun. Is een titel die je zeker niet zal vervelen, zo uitgebreid zijn de 'tracks'.
ik ben ook al van plan tws te kopen. je vrienden kunnen er dan ook beter mee op weg en je hebt een mp. ik heb 6 filmpjes gezien van een downhill en het is toch errug wreed...
nop, 4 players. dus ik neem aan tot de 4 spelers op 1 xbox. tot de 4 spelers op meer dan 1 xbox is een beetje onnozel.