Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook net gebeld en gevraagd waar mijn kit bleef, werd teruggebeld door man van hoofkantoor. Beetje vaag verhaal dat de preorder kits bij de leverancier ook op 2 dec staan maar dat ik absoluut een xbox ga krijgen, alleen datum is niet zeker. Beetje lullig dat ze de aanbieding op de site laten staan van 'dat je bij de eersten hoort' technisch gezien hebben ze gelijk, maar da's dus niet de launchday.. Ik voel me wel een beetje genaaid nu..

2. Joopie

Joopie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een pre order kitje in in leeuwarden kunnen bemachtigen :eek:

Naar winkels gebeld in the kleinste plaatsen en overal uitverkocht8)

Had de moet al bijna opgegeven en uit wanhoop toch maar even in Leeuwarden wat winkels bellen>>mediamarkt uitverkocht>>bart smit uitverkocht>>dixons uitverkocht, en als laatste met een gezicht dat boekdelen vloekte intertoys.....en die had nog 1!! liggen.

Ze wilden hem niet voor me vast houden, dus ik als de gesmeerde bliksem in de auto naar Leeuwarden scheuren, en hij was er nog:cool:
    Verkoper garandeerde mij een xbox 360 op 2 december*)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het viel mij trouwens gisteren op dat in nog geen een winkel iets over de Xbox 360 is te vinden.
    Meestal staat het ergens aangeplakt of hangen er reclameposters, zelfs geen foldertjes ofzo.
    Alleen bij Bart Smit stond een groot Xbox 360 kartonnen boord.
    Verder was in geen een winkel iets over de 360 te vinden en zeer weinig mensen in de winkels wisten iets van dat ding af.
    Toch een beetje een kwalijke zaak, aangezien het ding over een week in de winkels ligt.

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    hier in maarssen staan demopods en overal grote kartonnen borden:)
    overal zijn hier de preorderkits ook weg, als je er nu nog geen hebt zou ik op 2 december de mediamarkt proberen, die krijgt er veel binnen.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb al lang een pre-order kit gelukkig! Ik heb hem meteen op dag 1 gehaald. _O_

Maar het viel me gewoon op dat bijna geen een winkel iets over de 360 heeft staan / hangen.

Hier in Gouda staat geen een demopod en we hebben maar een kartonnen boord. :'-(

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Qua reclame valt het wel mee idd.
    Hier valt het ook nog wel mee geloof ik.
    Wel hebben we verschillende Demo Pod's en weten vele verkopers bij de verschillende winkels, toch wel wat een Xbox 360 ofzo is.
    Ze vertellen dan ook meteen dat hij niet meer te verkrijgen is....
    Gelukkig kan ik dan vertellen, dat dat ook niet nodig is, aangezien ik een Pre-Order kitje heb :cool:!

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Leuk berichtje van RTL-Z:

Woekerprijs spelcomputer Xbox door schaarste

Dit was al bekend, maar toch.

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    /\

Kijk mijn idee, ga ik ook doen

9. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor mensen allemaal over mediamarkt praten... maar liggen daar serieus kansen?? En welk filiaal de meeste kans? de nieuwe in einhoven is erg groot he?

10. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    De MM in Eindhoven is idd erug groot!
    Maar ook daar zijn die Pre-Order Kitjes al lang uitverkocht!

Toch zal ik het bij dit soort grote filialen op 2 December proberen, of juist niet natuurlijk.
    Kans dat niemand langs de kleinere zaakjes langsgaat op 2 December.

Het is gewoon afwachten voor die mensen, en op 2 December goed zoeken.

11. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik keek gisteren toevallig in een aantal folders en hij staat er nu wel in. In de E-plaza folder en de Music Store folder zag ik hem staan. In de Music Store folder stond er zelfs zoiets bij: "wees op tijd, want wij verwachten een zeer beperkte voorraad".

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gelezen. Ik dacht in de folder van Free Record Shop

13. blackhawk

blackhawk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje tussendoor heb 2 weken geleden ongeveer een pre order kit bij mm gehaald dit is toch meer als genoeg je hoefde je hiervoor toch nergens op een lijst te zetten zover ik weet. alleen nu lees ik op het forum een aantal mensen die wel gereserveerd hebben op een lijst bij mm> IS dit voor de gene die geen pre order kit hebben weten te bemachtigen of wat??????

14. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een preorder kit maar ze hebben mijn naam ook in het bestand gezet
    bij foregames in tilburg

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Die pre-order kit, met bon is genoeg om hem gereserveerd te hebben.
    Staat ook op het doosje dat je ervan verzekerd bent dat je hem krijgt, tenminste als je hem op 2/3 december meteen ophaalt.
    Ik sta verder ook niet op een lijst.
    Ik denk dat de mensen die wel op een lijst staan, geen kitje konden bemachtigen en op die manier zich ervan konden verzekeren dat ze eerste in rij zijn nadat alle pre-orders eruit zijn gegaan.

Bizar eigenlijk wat er aan de hand is op o.a. e-bay, daarstraks ook even gekeken en er staan gewoon boden van 2x de nieuwwaarde en soms nog hoger.
    hehe verleidelijke gang van zaken :p

16. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad wat je zegt -> die lijsten zijn voor mensen zonder pre-order kit..

17. TQ Airstrike

TQ Airstrike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben gister naar de mediamarkt in zwolle geweest om te vragen hoe dat nou zat of ze nog 360's over hebbe maar hadde ze niet alles was uitverkocht
    want ze krijgen op 2 december maar 30 stuks en als die weg zijn
    bestelen ze er nog wat bij de ms maar die komen dan pas na 3 a 4 dagen|:-
    dus ben naar de ententainer in zwolle geweest en daar hadde ze nog wel wa 360's over_O_ dus heb een aanbetaling gedaan (20 eurie) en ze bellen me
    als ze hem binnen hebbben (waarschijnlijk woensdag 30 nov) en dan mag ik
    hem komen ophalen!!:9

18. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt een beetje eng van al die verhalen dat hij het niet doet met veel gamers die xbox dan de meeste krijgen een error en het klote is waarschijnlijk moeten ze hem opsturen en dan zijn ze hem weer 3 weken kwijt...

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben er ook niet helemaal gerust op.
    Tuurlijk, de kans bij jou, is erg klein. Maar DÉ kans is er wel......

En dat is gewoon kl*te, wacht je zo lang op een product, en dan doet hij het niet.
    Hoop dat het hier niemand overkomt.

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanmiddag bij de MM in Maastricht gewees. Daar zeiden ze me eerst dat ze maar 8 premium paketten en 8 core pakketten kregen. Daarna kwam iemand die me zei dat ze waarschijnlijk 16 premium paketten kregen. Ik hoop het 2e want ik stond als 12e op de lijst van reserveringen (die lijst is inclusief de pre-order kits)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina