Enkele 360 games toch regiovrij??

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 24 nov 2005.

1. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit bericht vond ik zojuist: "Het is een groot pluspunt voor elke gamer; niet hoeven te wachten tot een game in je eigen continent verschijnt, maar hem gewoon bestellen vanuit een ander continent. Helaas is dit niet mogelijk voor Xbox 360 titels ... toch?

Uit Japan komen nu berichten dat enkele Amerikaanse titels gewoon op de Japanse Xbox 360 werken (welke overigens nog niet in de verkoop is).
    Enkele regiovrije titels zouden Call of Duty 2, Condemned: Criminal Origins, Gun en Tony Hawk: American Wasteland zijn.

Dat de titels regiovrij zijn zou zeggen dat de ontwikkelaars zelf mag bepalen of hij zijn titel wel of geen regio meegeeft. Op dit moment is nog niet bekend of Amerikaanse titels ook op de PAL versie werkt"

Zou wel erg vet zijn, want ik wil NBA 2k6 wel graag al spelen, importeer ik die mooi... even afw88 dus:9

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zou idd wel tof zijn.
    Als het qua releases echt vele dagen/weken of maanden scheelt, dan is dit erg goed nieuws! :)
    Kan je mooi even een game inporteren zodat je hem mooi optijd hebt.

Alleen vraag ik mij af, of dat de moeite waard gaat zijn.

3. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou zowieso een optie in spellen zijn, waarvan ik nog nooit begrepen heb dat die erin zin:confused: Het is namelijk zo makkelijk weg te laten en maakt geen ene dinges uit:confused: Dus waarom zou je het er in doen, is alleen extra werk en zorgt ervoor dat sommige titels neit gespeelt kunnen worden in Europa of een stuk late./.... Ik heb er persoonlijk nooit egt last van gehad maar kan goed begrijpen dat voor sommige mensen met sommige spellen het balen is:D

Deel Deze Pagina