1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    amen _O_
     
  2. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    niet echt duidelijk wat je hier zegt, SP is bij PDZ toch wat minder en de MP weer beter of vergis ik me nou???
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las op IGN dat je het van het verhaal niet moest hebben dus die SP zal ook wel weer mee vallen, en over CoD2 die SP vind ik ook echt niet zo tof ofzo hoor, je speelt hem uit en dan speel je dat waarschijnlijk toch niet echt meer...
     
  4. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is misschien niet de duidelijkste post in de grootse historie van het forum van xboxworld maar onduidelijk ook niet echt. Hij geeft aan dat de MP in COD2 zuigt, en de SP ownt, en het maar net is waar je zwaarder aan telt. PD0 is waarschijnlijk(hopelijk)andersom maar daar zegt hij niks expliciets over.
     
  5. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag hopen dat het niet andersom is... Want als het bij de launchgames al meer MP gericht is vrees ik voor de rest van de games die uitgaan komen op de 360... Als ik online wil spelen heb ik mijn PC... Op de 360 ga ik toch vooral voor de vette SP games! Maarja, tis wachten op 2 December dan kan ik het zelf gaan testen :)
     
  6. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Zover ik weet zit er echt een ton aan replay waarde in de SP van PD0 en ook in de MP...
     
  7. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Gamespot.com is zowel de SP als MP zeker de moeite waard.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had het al gepost een paar pagina's terug en ze zijn vooralsnog gratis te downloaden. Voor nieuwe mpas zal wel moeten worden betaald.

    Voor wat ik er van gespeeld heb was het zeker de moeite waard. MP heb ik alleen via Link gespeeld, maar Live zal het niet veel verschillend zijn neem ik aan. Beste aspect in PD op de nN64 waren de challenges en daarna de MP. Gelukkig kun je co-op het verhaal ook volgens, want bij sommige speleln (zoals Ghost Recon) zit er wel een SP co-op in maar dan kun je zelf levels selecteren wat lang niet zo leuk is.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    is bij mij precies andersom, en ga daarom ook denk ik PGR 3 en PDZ halen, niet dat die een slechte SP hebben, maar die zijn toch een van de betere van de on-liners
     
  10. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet zeggen dat Perfect Dark Zero veel ontvangen word dan ik verwacht had. Deze game is echt top!
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Juist, zo bedoel ik het wel eigenlijk :).
    Het ligt er gewoon aan, aan welke punten je in een game de meeste waarde aan hecht.

    Zoals ik al aangaf, vind IGN de Verhaal lijn in PDZ niet erg goed. En straft het spel hierdoor een beetje op af.
    Maar PDZ is gewoon een shooter, waar de verhaal lijn er eigenlijk niet veel toe doet.
    Oftewel, de MP schijnt dan wel weer goed te zijn net als de SP.

    Bij COD 2 schijnt de MP dus HEEL slecht te zijn. Maar heb je toch geen LIVE en houdt je niet van MP games, dan is COD 2 wél een goede voor je.
    Aangezien de SP, zeer TOP is. :)

    Oftewel, het is net waar je veel waarde aan legt.

    Verder zou ik gewoon de GAME even spelen, als je het niet zeker weet. En dan beslis je zelf even.

    In elk geval zit de CD van PDZ op 2 December in mijn Xbox 360 :)!
     
  12. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook voor PDZ, kwil 100% zeker een shooter erbij, en CoD2 heb ik op de pc al gespeeld dus word het PDZ
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dvd. ;)
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je pdz spelen dan? Bij de e-plaza was pdz nog niet te spelen
     
  15. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    dit heeft wellis waar nix te maken met het topic maar ik vond het maar leuk om te melden.
    ik lees net op 1up een artikel over de verkoop van xbox360s. en dan zie ik opeens hoeveel die mensen moeten betalen. zij betalen 399 doller plus belasting. dat wordt dan in californie in eens 432 dollar.
    zo slecht hebben wij het dus niet hier in nederland met onze 399 euro inclusief btw.
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb het over 2 December.
    Als je nog niet zeker weet dat je hem wilt halen, speel je hem bij een maat ofzo.
    Anders koop je hem gewoon, en breng je hem toch nog de volgende dag terug als je hem niets vind :)!
    Zorgen, dat je dan dus wel een andere TOP game in je gedachte hebt, zodat je niet straks PDZ voor een andere klOte game moet ruilen!
     
  17. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook ooit ergens in een filmpje over xbox360 iemand van microsoft horen zeggen dat er van elke game gratis een playable demo te downloaden is via xbox live. Lijkt me ook wel handig ! :)
     
  18. darkflame

    darkflame dodge this

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    yep via xbox live, the marketplace denk ik, en met een silver edition kan je ook sommige demo's downloaden, voor andere moet je extra betalen, met credit points denk ik
    maar de demo van perfect dark zero is gratis, maar ik weet toch zeker dat ik pdz ga halen, dus de demo heb ik niet echt nodig
    toch wel handig dat je via marketplace demo's kunt downen, zo weet je meteen waar je aan toe bent met een spel, en kan je makkelijker beslissen of je hem zult kopen of nie
    super handig :)
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb hem vijdag (gisteren) uitgebreid kunnen spelen op d3e gameexpo. De AI val even tegen maar ik denk dat dit nog de beta versie is. Ik haal hem wel want het is helemaal mijn ding. Als 2e spel zou ik eerder KAMEO aanraden da PGR3....lees de XBW maar goed door met PGR 3 gaat weer een hele tijd voorbij voor dat je echt kan mee racen met the big guy's.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op welke difficulty heb je gespeeld? Want op Perfect / Dark agent is de AI aanzienlijk beter als op Agent.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina