DvD+rw formatteren? help...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door x Elimenator x, 24 nov 2005.

1. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo gasten ik heb een paar lege dvd's gekocht (rewrite able) en nu wil ik was branden maar dan zeg het brand programma dvd ongeformatteerd.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen?

2. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde... mijn dvd brander kan ze ook niet formateren, dus ik heb niks aan dvd+rw.

maar je kan gewoon in nero voor formateren kiezen geloof ik hoor..

3. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gezocht voor formatteren ik zie helemaal niks ik zie alleen bestanden wissen maar dat is voor iets als je bestanden op je dvd heb staan.

4. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt schijf wissen kiezen, en dan kun je kiezen tussen snel of grondig wissen. Grondig wissen komt neer op formatteren dacht ik.

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan met heeeeel veel programma's. In windows XP zit een CD-WIS Wizard, in Nero zit ook een wis functie. Ook met een programma als bijvoorbeeld Alcohol 120% kan je een DVD-RW/CD-RW wissen.

6. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    maar daar heb ik het niet over ik wil de dvd formatteren dat is een beetje anders dan wissen.

7. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    maar daar heb ik het niet over ik wil de dvd formatteren dat is een beetje anders dan wissen.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En je kunt niet via windows gewoon formatteren? Normaal kan dat toch wel?
    Wat voor een merk dvd's heb je?

9. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Nero selecteren dat je een DVD wilt branden, dan onder menu EXTRA de optie DVD WISSEN selecteren.
    Vervolgens kun je nog kiezen voor snelle formattering of gehele formattering. In principe zijn de schijven al geformatteerd als je ze koopt maar mocht je twijfelen dan kun je het beste de volledige formattering uitvoeren.
    Succes!

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Eh heb je uberhaupt die programma's bekeken? Wissen is vaak hetzelfde als formatteren. Je hebt de grove manier van wissen, dan is echt alles van je DVD af en de minder grove (snellere) manier waarbij er nog bepaalde data op blijft staan (wat nauwelijks ruimte inneemt).

Wijsneus.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Grote manier betekend dat alle "Blokjes" die de ruimte bepalen in je schijfje, op een ander adres gezet worden. Bij de snelle manier haal je alleen de data ervan af. Net wat je zelf wilt.

12. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik dus al zei :cool:

13. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    Gasten ben er achter gekomen hoe je het moet doen.
    Ik heb alchohol 120% gestart en toen heb ik geklikt op wis cd en toen kon je kiezen tussen snelle modus en volledige modus, dan kiez je volledige modus en dan formatteer je hem. < Dit is voor de mensen die dit nog niet weten ;)

_0/

14. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Met nero express is dat.. Maar is dat hetzelfde als formatteren?

Deel Deze Pagina