Heeft iemand whacked of antz al.

Discussie in 'Algemeen' gestart door yah, 12 nov 2002.

1. yah

yah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand whacked al.

Bij dvd crave zag ik m al te koop staan. heeft iemand deze spel al besteld. Wat zijn de meningen?
    in NL is die volgens mij namelijk nog niet te verkrijgen.

Laatst bewerkt: 13 nov 2002
  2. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Antz Racing ( oid ... ) is al een hele tijd uit hoor, als je die bedoelt tenminste :confused:

3. Tsjibbe

Tsjibbe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Antz is, naar mijn bescheiden mening, het slechtste spel gemaakt voor de xbox. :r

En Whacked, ach, geen topspel maar soms aardig.

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Antz is er volgens mij al sinds Augustus. Leuk spel voor de kinders, maar die willen liever multiplayeren in Halo. :)

Whacked staat net in bestelling. Zal volgende week wel arriveren.

5. yah

yah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die moet ik denk ik hebben gemist. ik zag m opeens bij dvdcrave staan. maar whacked is wel zeker nieuw . daar nog reacties op.
    thanks.

6. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Whacked een paar dagen geleden besteld, can't wait :9

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wacked zou ik niet halen aangezien je deze krijgt bij XBox live !! De versie die je nu koopt is niet speelbaar op XBox live !!

Ik neem aan dat de meeste XBox live gaan halen en dan zit je met 2 dezelfde spellen die je nooit meer kwijt raakt !!

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Klinkt als een van de bekende GForce posts. Heb je de Xbox live versie van Whacked al gezien? Zo nee, kun je me dan even de URL geven waar staat dat die twee spellen identiek zijn? Of de URL waar staat dat je Whacked niet op Xbox live kunt spelen?

Of of of ....

Ach nee, het is weer een post van GForce. ]:-

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uhh dat zijn feiten maar je kunt het zelf ook opzoeken. Aan de versies is nix vberschillende alleen is bij de ene wel XBox live mogelijk. Het andere spel wat erbij zit is MotoGP............................................

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ach ja, we zien het Maart wel. Ondertussen heb ik dan al vier maanden plezier gehad van me geempie.:cool:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Das waar !!

12. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    De twee games die in Europa bij Xbox Live zitten zijn geen volledige spellen maar enkel demo's...

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik begrepen heb zijn die hele spellen die je ook op XBox live kunt spelen !!

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kreeg Whacked vandaag binnen. Er zijn een aantal multiplayer modes. Met 1 tot 4 op de zelfde Xbox, met een aantal Xboxen in een LAN, of via internet met Xbox Live. Staat gewoon in het menu van Whacked.

Het was dus inderdaad, zoals ik al schreef "een typische GForce post". Beter voortaan niet meer schrijven als je het niet zeker weet, oke? ;)

PS: Op de buitenkant van de doos staat inderdaad geen Xbox Live logo, maar de buitenkant van de doos is niet bepalend voor de inhoud.

15. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe is de game zelf?
    Ben best wel benieuwd,het lijkt me best wel een leuke party game voor tussendoor. (tussen Halo en UC straks 8) )

16. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

IGN gaf een 6.6

17. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Tsja... Misschien kotm dat doordat ik watmeer grijs in mijn haardos heb dan de gemiddelde XboxWorld bezoeker, maar ik heb altijd veel moeite om te wennen aan de besturing van de diverse games. Heb dus gisteravond uitgebreid zitten klooien met de besturing van Whacked, die natuurlijk weer helemaal anders is dan alle andere spellen.

Jammer dat je de gamepad niet via het settings menu kunt aanpassen. Ik gebruik voor bijna elk spel de D-pad om te lopen en bewegen. Bij Whacked moet je de linker joystick gebruiken en de beide triggers voor strafe left en strafe right. (Hoogst ongebruikelijk). Ik ben daardoor nog niet aan spelen toegekomen, maar wel hevig aan het oefenen geweest met de gamepad. Misschien vanavond...

PS: Maar Lucy heeft grotere <piep> dan Kazumi. Zegt je dat wat? ;)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou ik was geinformeerd door een verkoper bij discovery dat de versie van Wacked die nou uitkomt niet geschikt was voor XBox live :confused: . Ik ga er dan ook van uit dat die gasten er wel iets van weten, maar het blijkt dus dat dat niet zo is =(

19. Largo

Largo DAKTARI!!!!!!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees hier dat je bij xbox live spellen erbij krijgt. Klopt dat wel, want volgens mij krijgen ze in de US voor $49,99 alleen twee live enabled demo's erbij?

gr.

20. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt slechts 2 demo's ja.

Deel Deze Pagina