Heeft iemand de nieuwe trailer al gezien ? Dikke shit! Die game heb ik zo vaak gespeeld! Hij zou toch alleen op de PS3 uitkomen maar nu komt die al in Q1 2006 op de XBOX360 (Q1 betekend ergens tussen januari t/m maart) Kan niet wachten totdat ik deze in me 360 mag stoppen ! Hopelijk bevat ie deze keer online gameplay! FILMPJE
Ziet er idd strak uit. Ben benieuwd naar de gameplay. Is het een realistische box-game of echt arcade?
het is een arcade box game. Maar bevat ook wel relistische eigneschappen. Leuke is dat je stoten kan geven met je rechter analoge stick. Hoe verder je hem naar achteren trekt hoe meer je speler uithaalt! Dus het is niet alleen butten bashen maar ook een beetje tactisch. Ik lees net op een france site dat hij al op 2 maart uitkomt! Bron: http://www.xbox-360.fr/jeux/visujeu-xbox360__103__Fight-Night-Round-3__.html
het lijkt me wel een vette game maar ik denk niet dat ik hier 60 of 70 euri voor over heb. ik koop hem wel als ie in de budgetbak ligt denk ik... maar wel tof dat ie nou tog ook op de 360 uitkomt, ik denk dat EA hier heel wat vriendjes mee maakt
Ik heb ergens gelezen dat dit echt in game is. En aan de animaties te zien bewegen de poppetjes ook alsof ze met een controller bestuurd worden. Met CG zouden de bewegingen veel vloeiender zijn. Ik hoorde dat het een replay was van een gespeeld potje en dat dus alles echt in-game was. Zelfs de rimpels in zijn wang tijdens de knock-out. Nog een ander punt waardoor het volgens mij ingame is omdat er een fout in het filmpje zit! Op 00:37 van het filmpje van de link, zie je de 2e herhaling van de laatste klap! Maar als je goed kijkt zie je het bloed al uit zijn mond spuiten ongeveer een seconde voordat de klap aankomt! En dit zie je in de rest van de herhalingen nergens terug. Als het CG was dan zou je zulke fouten nooit van zijn leven tegen komen! Al helemaal niet in een trailer.