Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat niet nodig... iedereen kan toch wel een beetje engels???? nou wat is het probleeem...
     
  2. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    De taal is niet het probleem. Het gaat erom dat het het spelplezier verhoogd. Vaak wordt er beter samengewerkt en zo (in bijvoorbeeld tactical shooters). Dat is tenminste mijn ervaring.
    Of wat te denken van wat klassiekers uit de Eredivisie in Pro Evo 5... die krijgen toch een leukere lading als je elkaar helemaal begrijpt :)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  3. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar iedereen kent de commando's wel van cover me...enz vind ik niet echt nodig... je hoeft toch een gesprek te beginnen ofzo... ???!!! maar idd het zou handig zijn maar van mij hoeft het nietzo nodig
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zover ik weet is dit nog niet mogelijk ... misschien word het wel game specifiek
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zo bedoel ik het idd.
    Oké, E-lite Victoria, tuurlijk kan je Engels, en kan je ook goed met ze overleggen.
    Maar het plezier dat ik vaak met Nederlanders heb, is vaak groter dan met engelse kerels.
    Ook kan je vaak wat uitrukkingen eruit gooien, of hele snelle commando's in het Nederlands, die iedereen begrijpt, maar die je aan Engelsen eerst nog 3 keer zou moeten uitleggen.
    Vandaar dus :).

    Ook idd bij spellen als PES 5, kan je met een Nederlander de Eredivisie Toppers gaan spelen.
    Met een engelsman gaat dit niet lukken, gewoonweg omdat zij het niets aan zullen vinden.
     
  6. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    en het is slecht voor je school, ga toch gewoon lekker engels lullen, leer je ook nog wat van dat gamen, t is altijd zo lomp.. ben ik met mijn friends aant gamen tegen engelsen en dan praten we nederlandss... de meeste engelsen beginnen je dan gelijk uit te schelden voor buitenlander.... wtf dat zijn ze zelf toch ook...?

    naja iig ze vinden bijna altijd dat we fransen of duitsers zijn.... haha wie zijn er dan buitenlanders...?? (bekrompen cultuur kennis toch weer)

    een paar ieren waar ik veel mee speel hebben ongelofelijk respect voor het feit dat wij ons aanpassen en engels gaan praten... zij kennen maar 1 taal... de meeste van ons in holland 4 waarvan 3 meestal gebrekkig maar toch..
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah je hebt gelijk COD2 is gewoon veel leuker met duitsers...8)

    COD dus met dank aan Driesestig.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  8. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Koolstofdioxide is veel leuker heh, met duitsers O-) :9

    cod2 bedoel je zeker, :) hehe.
     
  9. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe jullie snappen mij wel.... t is toch niet leuk om een nederlandse valg neer te halen als nederlander... liever die swastika van die duisters!!!
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6

    Wtf. ik kan me niet aanmelden omdat ik te jong ben. maar ik verander me profiel nu naar 1985 en dan kan het nog niet:confused: . terwijl ik op de xbox gewoon altijd dit e-mail adres heb ingevuld bij xbox live....
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Cookies verwijderen.
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok merci :)

    Nog één vraagje: zijn de live kaarten uit een starterskit (dus 12months xbox live kaarten) ook nog op de 360 in te voeren of kan ik dat beter nu al doen?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die kan je alleen invoeren op een oude xbox... dus nu doen
     
  14. zakaria

    zakaria Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kun je op 2 december niet zo'n gold kaart kopen en invoeren op je xbox360 fardo?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja die kan je kopen en invoeren ... er zijn dan 2 verschillende kaarten in omloop ... 1 Xbox Live kaart voor de Xbox 360 .... en 1 kaart voor de oude Xbox ... de oude kaart werkt alleen op de oude xbox ... en de andere werkt alleen op de nieuwe xbox 360 ... Maar als je op je oude xbox of op de xbox 360 verlengd .. word je account voor die perioe verlengd .. want het is het zelfde account
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je als je op 2 december een nieuw kitje koopt nog iets extra's, wat je niet krijgt als je je huidige account overzet?
     
  17. zakaria

    zakaria Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx man
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Thnx, dat bespaart me weer een hoop frustratie en geld :)

    * heeft nu tot febr. 2007 Xbox live (gold)
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    is het nou waar dat je eenmalig je gamertag kan veranderen als je voor het eerst inlogt op de 360?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee je moet hier voor betalen ... 800 MS points
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina