Classic spellen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 nov 2005.

1. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die daar zo'n hekel aan heeft of zijn er meer?

Waarom zijn er classic games? Oké de game verkoopt goed Microsoft wil dat iedereen dat weet zodat er nog meer van worden verkocht maar dan kan je er toch ook een sticker op plakken oid? Alleen het doosje al is te afschuwelijk voor woorden.. ergens rechtsonder in de hoeken staat dan in het klein hoe het originele doosje er uit zag..

In mijn games collectie vind je ook geen classic spellen en zullen er ook nooit in komen ook niet.

Ben benieuwd hoe menig XBW-er hier over denkt :)

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er geen problemen mee.. Hij doet het toch nog? :confused:

Het hoesje is idd niet moeders mooiste, maar daar kan ik nou niet bepaald wakker van liggen. (*ligt in bed, ziet gamescollectie, ziet Classic, begint te huilen, kan niet meer slapen.. Nee zie ik niet gebeuren)

Bij de PS2 is het zelfde principe (GC ook overigens), het is heus niet vreemd hoor, om zo'n game in je verzameling te hebben, ik ben er van overtuigd dat er mensen zijn die er meer hebben dan gewonen spellen, omdat sommige mensen het geld niet hebben om een game die net in de winkel is te kopen.

3. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er denk ik ook een hekel aan omdat ik m'n games hier mooi in een rekje heb staan en classic past daar imo niet tussen :)

De game doet het idd goed maar het voelt zo goedkoop aan.. weet niet waarom.

Dan probeer ik nog liever 2e hands aan een game te komen dan een nieuwe classic te kopen :eek:

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze ook mooi in een rekje staan, en tuurlijk heb ik liever het originele hoesje, maar als je een game goedkoper kan krijgen in een Classic vorm ga ik me daar niet druk over maken.. Dat probeerde ik een beetje duidelijk te maken.. kwam er een beetje verrot uit :+

5. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    niemand wilt z'n lelijke hoesjes, dus dan ga je de game eerder kopen voor de volle prijs

6. Mr Maze

Mr Maze mrmaze.com

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het idd ook niet echt netjes. Ik had Unreal champ 1 classic maar die heb ik dan ook weer weggedaan. Ik vind die amerikaanse classics enzo altijd een stuk mooier.

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind ook wel dat het hoesje van een game er strak uit moet zien, maar als het 10 euro verschild met het echte spel, dan ga ik voor de classic hoor.

8. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Met zo'n classic ding eromheen denken mensen meteen: Hey das lekker voordelig. Dat is alles wat erachter zit. Mensen kunnen dan heel snel de oude spellen van de nieuwe onderscheiden.

Ikzelf vind die doosjes ook uberlelijk, en als je dan toch 30 euro aan een spel uitgeeft, wat in principe al een hoop geld is, dan wil je niet een lelijk doosje krijgen. Daarom kijk ik altijd of ze nog ergens het originele doosje hebben liggen. Ik heb dan ook geen classic xboxspellen. Ik heb alleen een player's choice gamecube spel (smash brothers), maarjah dat kon toen niet anders en die players choice versie ziet er niet lelijk uit vind ik :).

9. Phan()S

Phan()S heb eindelyk een 360

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft kan betr ff een nieuw hoesje ontwerpe vppr doe classic games, want de platium hoesjes van ps2 vind k eigelijk nie zo lelijk. maarja das mijn mening :D

10. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een classic wil koop ik hem eerst in de winkel met het lelijke hoesje. Vervolgens hou ik sites als marktplaats en ebay in de gaten tot ik een gesealde versie van het spel met normaal hoesje kan krijgen. Ik vind ze regelmatig. Dan verkoop ik de classic weer. Vind ik het normale hoesje niet dan heb ik een apart plekje in mijn kamer voor classic spellen. Ik haat de hoesjes van xbox classics, platinum en gamers choice zo erg. misschien moeten we eens handtekeningen verzamelen, al is dat in het verleden nooit succesvol geweest.

11. FabianNL

FabianNL Guest

Koop geen classics, vanwege het spuuglelijke hoesje dan dus ook... Vind het er gewoon niet uitzien tussen al de andere games. En ja, ik weet dat het toch alleen maar draait eigenlijk om de game zelf, maar toch...
    Heb ook Halo2 LE puur en alleen maar om de andere cover die er omheen zit, die hele 2de DVD interreseerde mij niks.

Maar trouwens, hier is al eens een keer een draadje over geweest maarja ;)

12. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat er mis mee is. ik heb er zelf 3 en ik heb er geen problemen mee. en zo weet je welke game veel verkocht is

13. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze er ook niet bepaald mooi uit zien maar mij maakt het echt niks uit.

De Players Choice van de Gamecube vind ik er trouwens weer niet verkeerd uitzien.

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, wat maakt het uit? Jullie kijken toch niet dag en nacht naar jullie doosjes? Ik heb zat Classics, maar wat dan nog? Ik heb die doosjes nu wel gezien. Gewoon game erin en klaar. Ik vind het zelf een beetje overdrijven..

15. fernim

fernim User

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ze eingelijk wel mooi ik heb de classics boven mekaar vind ik er nog helemaal niet zo slecht uitzien maar echte hoesjes zijn wel beter

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een cover totaal niet belangrijk. Oke, die Classic covers hadden mooier gekund. Storen doet het mij ook echt niet. Als je je eraan stoort is het toch heel erg makkelijk op te lossen? Je zoekt de cover op internet (cdcovers.cc) en print hem uit (CoverXP). Snijd de witte randen weg, stopt die nieuwe cover erin en weg "classic" staat alleen nog op het dvd'tje.

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit ook maar een beetje flauw gedoe. Ik moet wel zeggen dat de hoesjes van de Classic games niet echt bepaald mooi zijn. Maar daar word het spel niet slechter van. Zolang de Game het maar doet. Als ik er nu eens bij na denk dan bedenk ik me dat ik geen Classic games heb. Wel games die nu al Classic zijn maar die ik in het originele doosje hebt.

Dat je games een apart plekje op je kamer geeft vind ik best kinderachtig. Of de game duurder kopen voor het originele hoesje. Ik hoop dat de Classic games van de Xbox 360 wel een mooier doosje krijgen. Het is natuurlijk wel mooi meegenomen. Maar de dingen die ik hierboven genoemd hebt vind ik maar kinderachtig.

18. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het onzin om een game niet te kopen omdat de cover je niet aanstaat. Het gaat toch zeker om de game?! ik heb ook een paar classics maar ook al zijn de covers lelijk, als de game het goed doet zit ik daar niet mee hoor.

daarnaast zitten er bij sommige classics ook nog extra's. Kijk maar naar Splinter Cell 1, daar stonden de downloadbare levels al op de disc. :)

19. dutch-mercenary

dutch-mercenary Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik het zeg hoor maar als je een game niet koopt om het classic hoesje ben je naar mijn mening 1 van de domste personen die er rond loopt what the fuck maakt het uit hoe het hoesje er uit ziet het gaat toch om de game of licht dat nu aan mij

20. FUNIX

FUNIX Guest

Persoonlijk intereseert het mij niet of een game classic is of niet,het goed uit eindelijk toch om het gamen.

Deel Deze Pagina