Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar dan laat het zien. Maar waarom laten ze dan de kosten van die auto's zien?
     
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien special editions ofzo met reclame of iets extra's.
     
  3. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets meer bekend over de aankomende PGR3 competitie? Een paar mensen hadden zich al versproken volgens mij ;)
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Zo`n competitie die gespeeld wordt over xbox live? Net als de Xbox Challenge toen met PGR2 ( die toen samen ging met Top Spin? )
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehh.. volgens mij moet je echt alles kopen hoor. Je begint als het goed is met 80000 K, en gaandeweg verdien je kudos waardoor je auto's kunt kopen. Volgens Metal Mark zegt iedereen dat omdat zo'n beetje alle auto's geünlockt waren op de demo op de PUG. Maar dat zegt verder niks. Volgens mij moet je echt alles unlocken. En voorzover ik weet heeft Bizarre nooit gezegd dat alles beschikbaar is vanaf het begin. Ze houden het wel een beetje uitdagend *)
     
  6. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe...in alle stilte wordt er gewerkt, plannen gesmeden, opties bekeken en fuseren er een aantal oprichters om er de perfecte competitie van te maken. En aangezien het nog maar 7 daagjes is, oftewel een week, zal er deze week wel iets bekend worden gemaakt. FF wachten dus nog_0/
    Hmm neej, juist niet over Live. Het wordt een competitie die offline wordt bijgehouden. Het gaat erom dat iedereen tijdens een week met dezelfde auto+baan rijdt, en dan de tijden worden gepost op het forum. En dan is er elke week een nieuwe challenge. Maar dit is gewoon de basis erachter, maar verder geen vragen meer, alles zal duidelijk uitgelegd worden in de thread, dus hier gewoon verder gaan over de game :)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    heb dit spel gisteren bijna een uur gespeeld op de game-expo samen met zo ongeveer alle andere launch titels voor de 360.

    ik kan niet anders zeggen dat het meteen echt aanvoelt als project gotham zoals wij dit uit de voorgangers kennen......het speelt heerlijk namelijk.
    wat ik wel vind is dat de grafische kant behoorlijk overhyped is.
    het is welliswaar prachtig gemaakt maar het wordt soms gebracht alsof de plaatjes van een andere planeet af komen.
    ik kan uiteraard nog niks over de live opties zeggen want die waren helaas niet speelbaar........ik denk wel dat deze ook een stuk beter uitgewerkt zijn.

    mijn mening van pg3 is dat deze game een van de kopstukken gaat worden tijdens de launch......deels door "het echte ingame pgr gevoel" en deels door "de pgr3 hype".
    tis een mooi spel wat gewoon heel erg lekker loop op de 360 en er heerlijk uitziet maar zeker geen graphics heeft die van een andere planeet af komen.
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die graphics van een andere planeet komen wel als we PGR 4 kunnen gaan halen :) Dan weten de developers hoe ze de 360 volledig moeten benutten etc.

    Het geluid is wel erg goed hoor ik steeds meer, zal helemaal wel bij beukie en tipex zo zijn :+
     
  9. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1

    Al moet je al een jaar sparen voor een 360. veel succes dan om te sparen voor een PS3. Denk dat je dan aan het sparen bent tot 2008.:D
     
  10. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit werd ook op het forum van Bizarre Creation gezegd. Volgens de makers zijn alle gepubliceerde pics in game en zijn deze niet bewerkt of wat dan ook. Ze zijn alleen in grootte gereduceerd, niks meer of minder.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heel even nog terug komend op het unlocken.

    De meeste auto;s zijn idd unlocked. Enkel bepaalde conceptcars moet je unlocken. Het kopen en het unlocken is niet hetzelfde en wordt door sommige door elkaar gehaald.

    Je kunt met je credits bijna elke auto kopen, want ze zijn al unlocked. Een auto unlock je door een bepaalde prestatie te halen in het spel, zodat je de auto vervolgens kunt kopen.

    Hoop dat ik hiermee voor sommige het verhaal weer helder maak.
     
  12. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt, want ik heb een videointerview gezien met een paar gasten van BC, en daarin werd gezegd dat de coders eigenlijk de hele game opnieuw wilde gaan programmeren nadat ze meer wisten van de Xbox 360, maar dat dat niet meer kon omdat ze anders geen launchgame meer konden zijn.. Je kan er dus wel vanuit gaan dat PGR4 (die waarschijnlijk in 2007 ofzo komt) er weer een stuk mooier uit zal zien, misschien nog wel met een groter verschil als tussen PGR 1 & 2..
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gespeeld op de Xpo en moet zeggen dat hij beter was dan ik verwachtte.
    //Racede (?) wel erg makkelijk, eerste keer gespeeld meteen perfect laps 15 stuks achet elkaar :{.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nee dat niet, de PS3 is zeker een stuk duurder, maar als ie ook beter word dan spaar ik liever iets langer. _0/
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Er gaan veel geruchten door de ronde dat de PS3 tussen de 300 en 400 euro gaat kosten. Valt dus reuze mee.
     
  16. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt het al, geruchten...
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat al niet zo goed met Sony...dus kan me niet voorstellen dat die hardware maar iets meer gaat kosten dan de PSP...
     
  18. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0


    Prijs PlayStation 3 terug naar "duur"

    Gisteren kon ik jullie met trots berichten over de prijs van de PlayStation 3, vandaag moet ik met schaamrood op de wangen melden dat dat bericht niet klopt.

    Maar 't is werkelijk waar niet mijn schuld! Het artikel dat CNN als bron had gebruikt voor het verspreiden van dit bericht, was een interview in het magazine FORTUNE. Sony-CEO Howard Stringer zou er bevestigd hebben dat de PS3 bij de launch over de toonbank zou gaan tegen een prijs van $300 à $400. Dat blijkt nu niet meer te kloppen, Stringer zou helemaal niet gereageerd hebben in verband met de prijs of de releasedate van de PlayStation 3.

    De verwarring hieromtrent zou zijn oorsprong in het verleden hebben. Enkele maanden geleden reeds wist een "bron dicht bij Sony" namelijk te vertellen dat de console in die prijsklasse gelanceerd zou worden. Dat zou dan verwarring hebben veroorzaakt, aangezien CNN (de originele bron van wat nu een gerucht blijkt te zijn) dat over het hoofd had gezien. Officieel zal de PlayStation 3 nu dus terug "duur zijn", naar woorden van SCE-baas Ken Kutaragi.

    Shit happens! Volgende keer beter.


    bron: GamesIndustry
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Gasten, welke thread zitten we!!??

    Sjeezes zeg, ga in het andere topic elkaar overtuigen...........|:-
     
  20. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    zitten er sneeuw en regen levels in het spel???....vind ik altijd wel gaaf om in te racen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina