Ik vraag me af of je een uitgever als Ubisoft nog serieus moet nemen na het gehele Morrowind-uitstel-verhaal.
ik heb em al tijd op de PC gespeelt, en ik weet dat ie niet tegenvalt, en ik MOET EN ZAL EM HEBBEN!!!
MAAR IKKE NIET!!!! AAAAARRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!!!!! dit kan toch niet he. waarom moet dat zo verschrikkelijk lang duren. in amerika hebben ze um al kweenie hoelang
IK heb hem ook al een tijdje, en heb hem de eerste maanden wel veel gespeeld, maar daarna steeds minder... de battle engine is gewoon slecht (met wapens vechten) Maar de magic ruled!!!!!!!! en je hebt dus enrom veel vrijheid, ik heb ruim een week zitten spelen, voordat ik aan het hoofd verhaal begon...
je hebt idd veel vrijheid, en dat schrikt veel mensen af. Je moet ook wel van zulk soort games houden, ik vind deze games echt geweldig!! (morrowind, gothic, fable) Dus daarom wil ik deze ook hebben (me PC is niet helemaal up-to-date, liep nogal brak, toch nog tijd gespeeld!) Ik wil Vivec bv in volle glorie zien, en niet een vieuwing distance van een paar meter tja.. het battle system.. het is niet de beste nee, maar het spel draait ook niet om het vechten! Daar het wel veel gebeurt is het wel een klein minpuntje, maar ik kon me er niet zo erg aan storen.
2 weken is niet erg nee......... maar als je het release van Morrowind vanaf het begin volgt ,dan weet je dat die vanaf augustus tot 21 November is uitgesteld. en dat is wel erg.
vivec is een knake stad. Echt enorm on overzichtelijk. IK kan daar nooit wat vinden... doe mij maar gewoon balmora hoor, die stad ruled echt... daar heb ik ook een huisje
Ik ben maar weer eens met daggerfall begonnen in afwachting op morrowind. lekker alle shops leegroven en de dag daarna alles weer verkopen aan diezelfde shop.
Je hebt zeker gelijk, Vivec is veels te groot! Je moet uren lopen voordat je ergens bent, en dan kan je het nog niet vinden.. maar je moet toegeven dat het wel een mooie stad is. ik kom wel een keer logeren bij je, ok? (ik vind Balmora eigenlijk helemaal niet zo mooi ofzo.. allemaal zelfde saaie kleur.. maar wel beter alles te vinden )
jah, en huisjes zijn makkelijk te krijgen.. gewoon deur openen, bewoner vermoorden, en je hebt een huisje En die van mij heeft ook nog eens uitzicht op de rivier die door de stad loopt en aan de binnenkant is die ook wel cool.. 1 kast met 3 planken, waar ik al mijn magic drankjes op heb staan, en 1 tafel helemaal vol met armors en wapens.. Ik weet dat dit helemaal niet groot is, endat je ook een eigenkasteel kan krijgen, maar daarvoor moet je lid worden van een "house" (soort van club) en daar had ik geen zin in
ik wacht ook op deze game, maar hoeveel vrijheid heb je precies, vertel het mij enne, op de screens heb ik veel grouwe(bruine) kleuren gezien. maar is dit het hele spel zo of heb je ook oerwouden enzo met mooie groene frisse kleuren en mooie lichtblauwe rivieren?
hoeveel vrijheid? Super veel, je kan doen wat je wilt! Waggel door heel die wereld heen, of dood iedereen die je kan vinden (je mag iedereen, behalve 1tje doden, en dan nog kan je de main quest uitspelen) pak een slider en reis snel tussen steden, of loop, en doe sub quests er tussen door!
Ik had dit spel ook, maar gelijk weer van mijn schijf afgegooid. Ik had nl nog nooit zo`n lelijk spel gezien voor de xbox. En als je hem niet laat lopen vanaf je hd, vergeet het dan maar helemaal, want de laadtijden slaan echt helemaal nergens op. RUK
dat ligt dan denk ik aan je computer want bij mij doet ie het perfect...is binnen een minuut geladen. het is gewoon de beste RPG tot nu toe