in level 11 of twaalf dan si er iemand in een rol stoel met een pistool. er moet dan met dingen op hem gegooit woirdenb geloof ik maar in geen geval krijg ik dat voor elkaar
klopt daar ben ik net geweest. je moet hem bekogelen ja, ik deed het in 2player mode (is het makkelijkst, want kan 1 van de 2 hem zowiezo raken geloof ik)
Heb ik vandaag gespeeld, gewoon bekogelen met die stene, en als je boven op het platform zonder stenen zit, kan je eventjes naar beneden lopen. Op sommige momenten staat die gast niet rond die hekkens, maar ergens achteraan, als je dan een steen goit, dan valt die af de muur, en is die direct dood. Misschien help dit wel een beetje
maar ik heb geen platvorm, met stenen. ik doe de eenpersoon versie. en het enigste wat je dan kan doen is onderaan met bierflessen gooien. en alles verdwijnt in de hekken. dus hoe krijg ik die kerel raak als ik onderaan sta.
Kerel, je moet die trap oplopen naar boven..... Vanaf dat punt MOET je hem bekogelen met stenen en al die shit. Hij is echt te simpel.
Goed gezegd Don Juan, Trouwens, beneden ligger er toch ook wel stenen, daar heb ik er tenminste ook gevonden...
? Dus als een Rockstargame kort is, is dat dom? Ehhh....ja.... Was vroeger wel helemaal verliefd op Final Fight, Streets of Rage en Double Dragon dus twijfel eigenlijk of ik deze moet aanschaffen.
The Warriors is wel een leuke ame, met name als je de film hebt gezien. je herkent dan bijna alles en dat maakt het net iets leuker want je kan alles verbeelden in echt personen i.p.v die pixeltjes. De soundovers zijn super en als ik eerlijk ben is dit een van de betere Film games. En tevens een lekker vechtspel met degelijk verhaal en genoeg vijanden. Warriors come out and playay! *cling cing cling cling*
Deze game is de shit. Ik heb me nog nooit zo vermaakt met een spel. Ik blijf het spelen. Tot nu toe was ik alleen een hardcoregamer met fifa 2006, maar dat had ook zn grenzen. School ging voor. Laatst heb ik me ziek gemeld op school en op mn werk just to play this game. Het is zo fokkin relaxed. Ik krijg iedere keer zin om weer iemand te meppen als ik met een baksteen heb lopen smashen. Ik kan dit spel aan iedereen aanraden.. het is de shit!
Heerlijk spel dit idd. Niet moeilijk doen, maar lekker beuken, zonder dat het té oppervlakkig wordt. En dat sfeertje dat er hangt, geweldig! De gangs zijn echt tof uitgewerkt (jammer alleen dat hun vechtstijlen weinig verschillen), alles is lekker over-the-top, en sommige acties zijn gewoon té bruut. Had een auto berooft en de eigenaar helemaal lam geslagen, valt opeens een pliesieagent me van achter aan. Terwijl ik op de grond lig, zie ik opeens een vuilnisbak recht in het gezicht van die agent terecht komen, waarna ik uitgebreid wraak neem. Klinkt heel simplistisch, maar het voelt gewoon goed.
Laatst uitgespeeld.. Het verhaal is prachtig uitgewerkt. Mad respect voor de makers!! Speelt heerlijk