wat krijg je voor games

Discussie in 'Algemeen' gestart door roytjuhxboxfan, 26 nov 2005.

1. roytjuhxboxfan

roytjuhxboxfan the best on the xbox

Leuk Bevonden:
    0
    wat krijg je bij de freerecordshop eigenlijk voor je oude games als je ze inleverd?

alvast bedankt!

2. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Google?

7,5 euro voor een ingelverde game of 5 euro korting!

3. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    kijk maar eens op de site
    daar staat het duidelijk
    en post in het vervolg deze vragen in de thread met koopjes
    daar weten ze het vast wel

4. mars15

mars15 Guest

veel spellen nemen ze niet aan

5. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer nemen ze een spel dan aan en wanneer niet? :confused:

6. mars15

mars15 Guest

per locatie afhankelijk

een spel waar ze er al 2 van hebben niet

7. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    maar als ze een spel bij de frs niet aannemen kun je altijd nog kijken of een plaatselijke videotheek hem van je wil kopen. eentje bij mij in de buurt handelt namelijk ook in tweedehands games...

maar bij frs krijg je iets van 7,50 per game of 10 euri korting op een nieuwe, als je een game inleverd die ouder is dan een half jaar. en als de game jonger is dan een half jaar krijg je er iets van 12,50 of 15 korting voor ofzow geloof ik

8. MurderDoll666

MurderDoll666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als een nedgame(ook een gamewinkel) in de buurt hebt moet je daar heen gaan krijg je meer geld terug dan free record shop (<-------- dit zal wel geen goeie infomatie zijn maar toch). ik vind dat ze bij de free record shop ook veel vragen voor een tweehands spel.

Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  9. roytjuhxboxfan

roytjuhxboxfan the best on the xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij in de buurt zijn ze zo stom, daar doen ze 2de hands spellen voor meer geld weg dan nieuwe... ride 187 ofzo is tweedehands €35,- en nieuw €29,95!!!

10. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    ja, bij mijn gameboer net hetzelfde, daar kan je zelf je spellen in een bak leggen en kiezen wat je ervoor vraagt, als je spel dan verkocht word, krijg je een cadeaubon ter waarde van het spel dat verkocht is, wel handig en goed voor dombo's die het spel zien liggen en direct kopen.

VB: ik heb onlangs een spel gekocht voor 15€ van een vriend van me, ik was het beu gespeeld en besloot maar het te verkopen bij m'n gamesboer, waar het spel niet in de winkel lag, maar je kon het bestellen voor 20€ : ik kreeg 1 maand nadien een cadeaubon van 22,50€ 8) als je dat niet dom noemt weet ik het ook niet meer |:-

11. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    lol :cool:

*zoekt al zijn games die hij niet meer speelt bij elkaar en rent naar de dichtstbijzijnde gameboer 8)

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Topic is nog steeds niet op slot? Hier kan je in ieder geval je vragen stellen over de actie van de FRS en de overige info lezen. En als je niet tevreden bent kan je de Xbazar chekken:)

Deel Deze Pagina