Welke games ga jij nou eigenlijk kopen en welke versie 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Welk spel gaan jullie nou nemen en waarom? Of kan je juist niet kiezen tussen 2 of meerdere bepaalde games en heb je een laag budget?

En welke versie van de Xbox 360 gaan jullie kopen?
    Ik hoop dat dit geen opsom-topic wordt want zoals jullie waarschijnlijk al weten komt er dan al snel een eind aan dit topic.

Ik heb dus nu 350 euro en miss al wil iemand 2 spellen kopen van mij 405 euro. Dan heb ik genoeg om de 360 aan te schaffen en wil ook zeker de luxe versie. Maar welke game zal ik dan aanschaffen? CoD 2 lijkt mij erg cool maar het lijkt mij zo snel 'uitgespeeld'. Perfect Dark Zero lijkt me ook wel cool.. En Kameo ook! Dus dan heb ik al snel 3 games waartussen ik twijfel. Project Gotham Racing 3 is niet echt wat voor mij want ik ben niet zo'n race liefhebber helaas.. En de nieuwe fifa lijkt mij ook cool! Misschien dat ik die wel ga nemen..

Maar alsnog.. Sommige mensen hebben nu al in Amerika problemen met hun Xbox 360, Ze lopen vast, Ze haperen.. En mensen zeggen ook om pas later een Xbox 360 aan te schaffen. Ik ben alweer in Maart jarig dus dat is geen probleem voor mij maar the thing is.. Ik kan niet wachten om een Xbox 360 in mijn kamertje te hebben staan! Maar alsnog die haperingen en vastloperij. Daar ben ik dus wel bang voor.

Dus wat raden jullie mij aan en wat voor versie nemen jullie of kunnen jullie ook al niet kiezen tussen een paar games of bespreek gewoon de games in het algemeen en zeg wat jij ervan vindt.

Grtz,

Alex

2. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de premium xbox 360 gekocht(399)
    inclusief Project Gotham Racing 3.

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oke, Maar bestaan er eigenlijk nu al packs ofzo? En krijg je een xbox 360 game erbij als je de console koopt dus de luxe versie van 400. Krijg je er dan standaart 1 naar keuze game bij?

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    nou first of all, 't is gewoonweg ALTIJD dat je bij lancering van enig apperaat (ipod/xbox/ngc WHATEVER) klachten hoort van mensen over haperingen of enige imperfecties.
    Je moet je niet de xbox360 voorstellen alsof het hét perfecte apperaat is, net als elk ander apperaat werkt het niet altijd naar behoren maar op den duur zul je er waarschijnlijk geen last van hebben. Dus misschien lijkt het op eerste oogopslag erop dat die x360 beetje 'kapot' is maar ik zou er niet teveel op letten.

Ten tweede qua game zou ik gaan voor PDZ omdat al die andere games die jij noemt te kort zijn (hoewel, fifa zal wel niet te kort zijn, maar om nou een next gen console te kopen voor een Voetbalspel... mwa... lijkt me niet de slimste zet). Perfect Dark Zero kent ook de grootste replay waarde vanwege de grotere campaign (dan CoD2/Kameo) en een toffe multiplayer (en co-op) stand die je laten smeken om meer (althans zo heb ik me laten vertellen)
    En bij COD2 en Kameo houdt het gewoon (jammer genoeg) een keertje op en dan isser niets meer om te doen (behalve bij cod2, hebje nog een multiplayer maar daar zou ik niet teveel van verwachten).

Hopelijk heb ik je kunnen helpen

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij zal toch dicht moeten hoor. Er bestaat al zo'n topic, [Xbox360] Wat koop je er allemaal bij aangemaakt door Supahmaster een tijdje terug. Dat is wel klein beetje een opsomtopic, maar hij loopt erg goed.
    Goed, deze is dus dubbelop, en daarom sluit ik hem. O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina