2 dec voor de winkel ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tino, 20 nov 2005.

1. m@urice

m@urice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of mensen het echt leuk vinden maar anders moeten we echt wat regelen om af te spreken.Om de hoek zit een leuke kroeg(Fiddlers).
    Laat maar weten

2. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het tofste is om daar dan aftespreken na dat we de Xbox hebben gehaald, dan komen we daar allenmaal met onze Xbox dozen (Y)

3. m@urice

m@urice Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Is een leuk idee maar als ikde 360 eindelijk heb wil ik zo snel mogelijk naar huis om te gaan spelen

4. m@urice

m@urice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien een idee om voor 00.00 uur daar heen te gaan?

5. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das ook weer waar, ervoor heb ik helaas geen tijd omdat ik uit me werk gelijk naar de shop ga (dat zal al rond 00:30 zijn dat ik er kom)

6. m@urice

m@urice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ALs het waar is dat er 200 kits verkocht zijn sta je waarschijnlijk in de rij.Ik weet niet hoeveel spellen ze binnenkrijgen maar mischien is het handig om die voor die tijd ergens anders te kopen

7. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me game besteld bij GCshop
    dus die krijg ik hopelijk vrijdag binnen

weet nog steeds niet welke game ik nogmeer hebben wil

8. wizz

wizz kut Newbie's

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vrijdag campen voor de media markt ik Rotterdam
    vrije dag genomen van me werk :E
    gpr3 heb ik al
    gisteren gekregen :D op de utrecht beurs
    dat spel ownt :E

ik heb het tot de kwart finales gehaald
    moest tegen maatje van me wist al dat ik dat nie ging rede :mad: 2sec verschil :mad:

9. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne wordt bezorgd, dus ik kan lekker thuis droog zitten wachten. Hopelijk niet zo'n slecht weer als afgelopen vrijdag, want dan zal alles wel flink wat vertraging oplopen.

10. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net gelese dat er maar 300.000 360 beschikbaar zullen zijn op de launchdag voor heel Europa!!!! Ik heb een preorderkit gekocht, dan heb ik er toch zeker 1?

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja.

Ik sta zelf om 9:30 bij de Media MArkt in Zwolle voor de deur, om m'n 360 op te halen. :cool:

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De media markt in Zoetermeer houd een midnight launch hoorde ik vanmiddag, degene met een pre-order kitje of een andere definitieve reservering mogen 'm komen halen.

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, en die van Den Haag en Rijswijk? Maar is het echt zo dat alleen mensen met een pre-order kitje hem mogen halen? Het lijkt me sterk dat zo'n grote winkel open gaat voor enkele tientallen mensen. De rest is nog vrij: die van ons heeft er 100 besteld en er zijn 35 gepreorderd.

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nja kijk, de media markt in Zoetermeer gaf ook de mogelijkheid om de x360's voor de losse verkoop te reserveren. Die zijn nu allemaal uitverkocht. Dus vandaar dat alleen mensen met reservering kunnen/mogen komen :)

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze service bood die van Den Haag niet. Net toen alle pre-order kitjes de deur uit waren, vroeg ik of ik de Xbox 360 'normaal' kon reserveren. Nee dat kon niet zei de medewerker want het is een nieuw product, terwijl ze genoeg vrije 360's hadden, namelijk 65.
    Maar ik denk nog steeds dat die van Zoetermeer niet veel meer dan 100 zal krijgen.. dus opengaan voor enkele mensen..? En het is nog maar de vraag of mensen met een reservering zin hebben om op dat belachelijke tijdstip naar de winkel te rennen.

Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  16. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    ik in ieder geval wel, anders kan je toch de hele nacht niet slapen, dus ga ik gewoon donderdag de hele dag in bed liggen zodat ik vanaf vrijdagnacht 62 uur non-stop kan gamen.

17. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand in de begin post zetten dat als je een preorder kit hebt dat je hem dan ook egt krijgt
    want anders krijg je steeds weer die vraag

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn Pre-order kit gekocht bij de MM in Hengelo , sta daar als 2e op de lijst.
    Dan moet het wel héél raar uitpakken als ik geen Xbox360 krijg.

Hoe dan ook , Donderdag avond ga ik eventjes langs de MM.

19. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word gebeld zodra ze de 360's binnen hebben, dus al is het op donderdag dan mag ik hem dan al op komen halen =D ze zijn elke dag open tot half 11 dus ik zit goed :D

Nu maar hopen dat ze hem wat eerder krijgen, maar ik ben iig verzekerd van een 360. Ja ik heb een Pre-order kitje.

20. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je wordt niet gebelt op donderdag want ze mogen hem dan simpelweg niet verkopen en dat gaan ze ook echt niet doen

ik snap niet wat iedereen bedoelt met "ik heb ene preorder kit en ik sta als 2de op de lijst"
    je hebt toch zoon kit ? dan is er toch helemaal geen lijst meer nodig

menno

Deel Deze Pagina