Half-Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 30 aug 2003.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    16 á 18 uur.
    Zeer netjes voor een shooter.
     
  2. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    HALF-LIFE 2 RULES ....
    Echt helemaal toppie,had HL1+alledrie de uitbreidingen volledig gaar gespeeld op de PC een aantal jaren geleden.
    Had geen geld meer over voor een nieuwe PC dus ook geen HL2.
    En nu voor 49 euro lekker op de xbox!,loopt niet 100% vloeiend maar ckers helemaal super...
    Kan echt niet wachten tot ik er vanavond weer mee aan de gang mag....

    Absolute aanrader...

    (+- 4 uur gespeeld)
     
  3. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    geweldige game, zeker potentie om de beste xbox shooter te worden..
     
  4. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    idd...echt uber shooter..k zit alleen vast bij ''water..works of k ben de naam vergeten.3e level ofzow.k kom zo'n tunel uit en kom een helicopter tegen en die knalt me de hele tijd overhoop...moet ik de hovercraft bij me hebben of niet..k ben lopend de tunnel uit gekomen.
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Je moet de hovercraft bij je hebben, anders ben je gewoonweg te langzaam.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zal helaas niet gebeuren aangezien ze de L!ve optie eruit gehaald hebben.
     
  7. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    maarh hoe gaat het verhaal van half life 2 nou...k heb een tijdje geleden halflife half uurtje ofzow gespeeld en nu van deel 2 snap k er helemaal niks van..k zit in een raar land wat op en oostblok plek lijkt en tegen agenten met witte maskers te vechten ..rare wezens ,zombie's en ruezachtige tripods..waar gaat het verhaal nou eigenlijk over..?
     
  8. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof dat de leiders der aarde hebben besloten zichzelf (en daarmee het hele mensendom) te laten samenvoegen met de "aliens".
    En dat jij daar tegen bent (uiteraard)
    Eerlijk is eerlijk ik volg het verhaal ook niet helemaal,maar dit is echt de beste fps die ik gespeeld heb... echt helemaal grandioos kan mezelf er niet van losmaken.
    Heb er nu +- 14u opzitten!!!!
    Alleen behoorlijke crappie frame rate zo nu en dan ... :mad:
     
  9. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    idd.het is echt de king der shooters...de framerate is soms idd crappy maar dat mag de pret nie breken.
    Vergeet die speelse covenant en flood bij halo...dit spel ownt harder!
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  10. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt fijn dat we het zo eens zijn :)

    rijmt nog ook ivm aankomende sinterklaas :+
     
  11. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    het was niet echt bepaald een unaniem besuit van laten we eens "samengaan". Wat ik ervan begreep is dat die aliens de aarde hebben overgenomen en die dokter op al die schermen is het menselijke gezicht achter deze bezetting.

    Er schijnt echt een enorm verhaal achter de spellen te schuilen die slechts met hints in het spel aanwezig zijn...had ergens op het net een samenvatting gelezen met al die hints etc...

    Het spel zelf legt iig erg weinig uit en dat vond ik het grootste minpunt van het gehele spel.
     
  12. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klinkt idd aannemelijk
     
  13. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dus ook enorm gaaf is zijn die striders,krijg echt een "war of the world:tripod" gevoel !!!
    Vind wel dat dit nu al de meest ondergesneeuwde titel is van dit jaar.
    Is natuurlijk ook niet echt slim om samen met 360 te lanceren.
    Hoop dat het spel nog wel de erkenning krijgt die het verdient,en dat het in ieder geval nog een review krijgt hiero op xbw...
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    tja, de meeste luitjes en fans van de titel hebben hem natuurlijk al lang gespeeld op de pc....en daar was hij nog veel mooier en speelbaarder ook. Toch tof dat hij er
    nu ook op de xbox is voor mensen die geen goeie pc hebben...want om dat spel te spelen op pc heb je wel een allejezus dure pc nodig (ik had toevallig net een nieuwe die hem redelijk kon draaien). Plus op de pc kreeg je counter strike source erbij...en dat was een echte plus.
     
  15. timmy

    timmy Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em al op pc dus ga em niet kopen op xbox en ik weet niet hoe het met jullie zit maar de screenshots zagen er best kartellig uit voor op de xbox
     
  16. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens! Er is geen spel zo sfeervol als deze, met omgevingen die zo overgenomen lijken te zijn uit het industrieel tijdperk.
    En ook nog eens een keer super goed speelbaar!

    Vraag me wat dat verhaal betreft wel af; is het nou een vervolg op Half Life1 of een remake?
    Want behalve dat blackmesa gedoe is het mij ook niet echt duidelijk allemaal..
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    een vervolg natuurlijk. Aan het begin zie je het al als, ik geloof dat hij de G-Man heet ,tegen je zegt wat er is gebeurt in Black Mesa of iets dergelijks.
     
  18. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt geweldig. M'n PC kan dit spel niet aan, dus ik weet niet of de Xbox versie minder is, ik merk wel dat er af en toe wat framedrops zijn. Maar het ziet er allemaal supergoed uit en het speelt lekker. Beetje jammer dat het uit is gekomen ongeveer een week voor de launch van de 360 maar daar heb ik toch nog geen geld voor. 8)
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Mijn god, ik heb het net uitgespeeld, wat een einde zeg... _O_ Ik hunker gewoon meteen naar meer. :cool:
     
  20. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina