1) Is echt niet mogelijk om te springen, want soms zie je de bots toch wel jumps maken of soms ook van die slidings? 2) Ik zit vast in de vierde level in de story-mode. Ik moet die ufo-base zien te vinden, maar ik zie nergens geen uitweg meer. Ik zou nie weten waar ik naar toe moet gaan. In de arcade leauge zit ik vast in het allerlaatste van de beginners mode. Grey men (of zoiets), die assault stage. Ik moet die barrels (er zijn er vijf denk ik) vernietigen en dat doe ik dan maar ik krijg geen verdere opdrachten. Dus, wat doe ik verkeerd?
1-Nee. 2-Er zit idd naats dat grote luik in de grond een gang naar rechts. Zoek anders ff met je radar-dingest. Heb ik ook gedaan. 3-Hierna moet je die computers knallen die in hun bunker staan. Zat ik ook ff vast. succes !
Je bent wel al in die UFO geweest hé ? Zoniet dan moet je in die groene teleport beam onder die UFO tussen die twee turrets lopen. Dan ben je binnen en dan kun je je door dat gat in de bodem laten vallen naar een nieuw stuk level.Je komt op een gegeven moment in het level bij een grote stalen wand met daaronder een ronde stalen vloer met een kier erin. Waar al die mannetjes met mekaar aan het vechten zijn. Daar is rechts een gat in de rots.Dan kom je verderop bij een soort liftje die je naar een eerder stuk van het level brengt. Die moet je dus niet nemen, ik weet ook niet waarom die er is. Misschien iets op hard mode of zo. Maar goed, rechts daarnaast zit een gangetje waar je in moet. Dan moet je later een zootje vliegende schotels knallen met een kanon en DAN gaat de ingang van die basis open. En als je het nou nog niet weet kijk je maar op www.gamefaqs.com oké ?
Ok, tnx. Ik ben wel al in de ufo geweest maar ik heb daar nog geen gat in de vloer gezien. Ik zal vanavond nog wel eens proberen.
Als je in de UFO zit moet je zorgen dat je in de buitenste ring komt. Daar kun je door het gat naar buiten lopen.
Ok, ik zit nu een level verder maar ik geraak toch nog altijd niet voorbij die assault map. Ik vernietig al die computers en toch komt er nooit een einde aan de missie. Komt er normaal een boodschap op je scherm als je al die barrels vernietigd hebt? Misschien mankeer ik er nog één. Ik heb er vijf gevonden.
Ja, er komt (volgens mij na 5 barrels) een bericht dat je die computers moet knallen. Je moet ze wel echt allemaal hebben. Ik had ook dat ik een miezerig monitortje heel had gelaten en toen gebeurde er niks.
Ik heb nog nooit zo'n bericht over die computers gekregen. Kversta nie wat ik verkeerd doe e. Ik laat al die vaten nochtans ontploffen.
Dan heb je toch niet alle vaten gehad. Goed zoeken. Er staat er eenje in dat linker bunkertje en een op de eeste verdieping van dat bunkertje waar de ingang van die computerkamer is. Succes....
Ik heb er vijf en volgens gamefaq.com zijn er maar vijf dus ik versta niet wat ik verkeerd doe, maar toch bedankt voor de moeite.
De productie van TS2 is gestopt en de spellen zijn uit de winkel gehaald omdat er een bug in sommige spellen zit. Het zou goed kunnen zijn dat je een van die spellen hebt. Ik zou contact opnemen met de leverancier als ik jou was !!
Ik weet niet wat de bug was. In mijn spel hij niet want ik heb m op hard uitkunnen spelen (of de bug moet ergens anders gezeten hebben), maar goed ik heb mijn TS2 verkocht aan een gast voor €75 hier op het forum. Het blijkt dat je m nergens in het westen van Nederland kunt kopen en die gast had het aan de leveranciers gevraagd en die zeiden dat het spel niet meer kwam en uit de handel was door bugs. Ik ga er vanuit dat dit waar is waarom zou je anders €75 voor een spel betalen.
Ik ga toch maar es met de leverancier bellen. Misschien kunnen ze het aan de streepjescode zien of het een foute is of niet. Staat dat nummer in het boekie ?
Ik hoop echt dat dit niet één van die bugs is want anders ga ik nooit kunnen verder spelen in de arcade league.
Ik heb ff met Eidos gebeld en ze weten er helemaal niks van hoor. Weet je het zeker ? Die gast zei dat ie hier ook es een kijkje komt nemen dus als je een Brit van Eidos tegenkomt dan zal het hem wel zijn....
Ik heb zelf ook nog nooit problemen gehad. Ik zit nu op 70 % complete. Je moet in dat level met die barrels en die computers(men in suits) die computers en de kasten er omheen wel helemaal kapotschieten he. zodat al die witte kasten helemaal bruin uitslaan, als ie het dan nog niet doet zit er wel iets fout denk ik.