geeft de gamecube de genadeslag aan de xbox met metroid prime!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door diazull, 12 nov 2002.

1. Somnium

Somnium Guest

IGN heeft er een review van.. Dus de game is al klaar en op 19 november komt hij officieel uit in de VS.

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell op de GC en PS2 is nog niet zeker en dat duurt dan nog wel ff een tijdje,en Xbox niets beter als Metroid Prime,we krijgen : Halo 2,Fable,Splinter Cell,Steel Battallion.BAtlefield 1942,Panzer Dragoon Orta,BC,Star Wars:Knights of the Old Republic,Blinx,Unreal Championship,Batle Engine Aquila,MechAssault,Xbox Live en daar nog veel toppers op en andere goede spellen die ik ff ben vergeten:9 :9 :9 :9 :9

3. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    150 games ? toch voor kerst toch

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k dacht 200 voor het eind van het jaar en nog 300 in ontwikkeling:D

5. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
  6. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik wel geloven.. :)

Maar over Halo 2..
    Heb je hem gespeeld?
    Heb je hem gezien??
    Heb je er al wat over gehoord??

Een game beter dan Metroid Prime..
    Wie zegt dat de game beter is dan Halo?
    Durf te wedden dat die game nog geen eens op Halo lijkt..
    Dacht dat het een First Person Adventure was..

Daarnaast denk ik dat Splinter Cell mogelijk rond dezelfde score haalt..
    Of die op de NGC komt?
    Waarschijnlijk zal die er nooit op verschijnen...
    Remember GTA 3 voor de Xbox..

Laatst bewerkt: 12 nov 2002
  7. Smash_brothers

Smash_brothers Gamecube ONLY

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wordt gewoon top (MP), maar zoals andere al zeiden is dit niet de genadeslag. 1 spel kan dat nooir zijn. Kijk spellen die nu op de ps2 uit zijn gekomen hebben echt veel toppertjes behaald en verkoopt daardoor goed. Maar ja DVDbranders bestraan tegenwoordig ook. Dus kopieren zou ook een reden zijn.
    Vergeet niet psx werd zo fucking populair met dank aan kopieren IMO.

Maar ff ontopic. Ok dit spel zal wel en boost geven, maar xbox en gamecube zullen wel fff lang strijden voordat het ene genadeslag zou worden uitgedeeld. Kijk naar n64 en psx. Psx had gewooon superveel spellen en n64 maakte ook geen genadeslag door Zelda, Perfect Dark, Goldeneye etc. PSX had gewoon zoveel spellen. Teveel zelfs. Dus het gaat om de hoeveelheid spellen. Ok Xbox krtijgt er wel wat meer, maar tegen die tijd is xbox 2 alweer uit. Tenminste als ze er willen voor zorgen dat ze eerder willenb klaar zijn dan de ps3.
    TIjd zal het leren

8. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0

Echt heel erg cool, maar veel games zeggen me zo weinig.. afin mijn meningen:
    halo2 = topper
    splinter cell = cool :) (waarschijnlijk ook op gc en ps2)
    Steel Battallion = ergens gehoord.. geen flauw id wat voor game het is
    fable = ?
    battlefield 1942 = is oud en is op de pc al een tijd (cool game though)
    panzer dragoon orta = :confused: kom nou geen topper
    star wars knights of the old.. = leuke game, weer geen topper
    UC = speel ik 1-2 maanden op pc (net geen exacte kopie van UT 200:cool:
    Battle engine aquila = wat zeg je ???
    Mech assualt = geen topper, u gotta love it, i dont
    xbox live = 0wnage :D

Ik vind het een slappe lijst Gogeta, 2 games met hoge verw8ingen. wie komt er met een VETTE lijst :D

9. yentl

yentl Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat MS zich gewoon op europa en de VS concentreren

Laat Japan maar !

10. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer zijn er opeens zoveel mensen die pro-cube zijn op deze site?
    Althans dat denk ik dan, kijkende naar als die "picachu" achtige
    namen en plaatjes. :r

Mario-fans, koop een 8 bit daar rulen de bros tenminste nog!

11. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee, MP is een shooter, en shooters doen het slecht in het land van de rising sun. En niet aankomen met dat gezeik over FPA!

12. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb niks tegen die mensen, tenminste, totdat ze gaan schreeuwen dat GameCube beter is. Ik heb ook een gamecube en sinds enkele weken een Xbox. Ik merk dat Xbox beter is, maar ik loop ook niet direct te schreeuwen dat Xbox beter is. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die de GameCube meer mogen.

Conclusie: Ieder zijn mening, zolang hij (of zij) die maar op een aardige manier vertelt en beargumenteert...

13. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0

Idd..
    Zeggen dat een andere console beter is vindt ik zelf ook bull..
    Zonder beargumentatie dan.. :)

14. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: geeft de gamecube de genadeslag aan de xbox met metroid prime!!!

Dit bedoel ik dus met slechte fanboy shit. Jochie, WEL aankomen met FPA, FPA = anders dan FPS. In het land van de rising sun is adventure de shit. Dus je post is 200% onzin. JIJ hebt de game niet gespeelt dus plz zeg dan niks. Dan ik zeg ook niks. peace :+

15. yentl

yentl Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Schande! Dat je Fable niet kent mischien laat Project Ego een belletje rinkelen

16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: geeft de gamecube de genadeslag aan de xbox met metroid prime!!!

Nee, maar zo zal het wel opgevat worden. 1st person + weapons = al gauw een FPS. Het is niet zo van "Oh, dit is geen FPS, maar een FPA! Dit is dus wel stoer". Misschien had ik het beter wat anders kunnen verwoorden, maar ik wil dus gewoon zeggen dat het denk ik opgevat zal worden als een FPS en dus niet zo fantastisch zal verkopen in Japan. Eerdere Metroids verkochten btw ook totaal niet in Japan.

17. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar de verkopen even daar gelaten... Is het spel ook echt zo goed als als beweerd wordt?... Ik persoonlijk heb liever UC, Brute Force, PDZ of Halo 2 of wat dan ook dat er op de Xbox komt. Dit spel is verder vast een topper, maar Xbox vernietigend? Nee, bij lange na niet, dan moeten ze met een spel zo goed als Halo 2 komen. (Nu maar hopen dat halo 2 wat wordt...;) )

18. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: geeft de gamecube de genadeslag aan de xbox met metroid prime!!!

Yep daar heb je wel kans van iid...

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    *kuch* japanners houden niet van games als het hoofdfiguur niet continu in beeld is.. daaruit volgt: japanners houden niet van first person games, en aangezien je in dit perspectief alleen shooters (fps) kon spelen zou je kunnen zeggen dat ze niet van first person shooters houden.. maar zo ligt het niet..

ze houden inderdaad ook niet zo van shooters omdat die in hun ogen alleen bestaan uit puur geweld en dat vinden ze in games niet interessant.. adventure is daar wel degelijk 'de shit' maar omdat het een FIRST PERSON adventure is die op het eerste zicht een boel dingen weg heeft van een first person shooter zal hij daar waarschijnlijk wel niet aanslaan.. geen enkele van de metroid games sloeg daar aan.. dus ze kijken er ook niet naar uit..

btw: ik wil jullie als xb bezitters niet kloten ofzo, maar hebben jullie eigenlijk al gezien dat ze de characters of in ieder geval jo-dark echt helemaal verkloot hebben!! het is een anime figuurtje geworden!!! aargh!! ik genoot zo van pd op de n64 vanwege het futuristische maar realistische sfeertje, maar nu hebben ze in ieder geval joanna flink verminkt.. op www.gamesrader.co.uk hebben ze mischien een plaatje aangezien NGC waar ik een abo voor heb van dezelfde uitgevers komt..

Laatst bewerkt: 18 nov 2002
  20. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, een tijd trug zijn de 2 talenten van RARE vertrokken, en ik ben bang dat de toekomstige RARE games een stuk minder zullen zijn... Zo zie je dat maar weer met pdz

Deel Deze Pagina