Ik twijfel nu over of ik er meteen een abbo op Xbox Live Gold bij neem... het lijkt me heel vet ik heb nooit op Live kunnen spelen, maar ik wil het wel eerst een maandje of 3 maanden proberen... klopt t nou dat er bij het premium pakket ook een trial voor XBox Live GOLD bij zit????
er gaan volgens mij echt gigantisch meer mensen op live komen vanaf vrijdag nu een cc niet meer verplicht is... ik schat dat het aantal xbox livers vanaf vrijdag wordt verdubbeld
Ja kan AUB iemand dit uitleggen, en dan had ik nog een ding in die wireless controllers zitten daar normaal gewone batterijen in of echt een oplaad-batterij, want als ik zo op internet kijk dan zie je een: Rechargable Battery Packen een Play & Charge Kit hoe zit dat nu?
Xbox 360 Versie: Luxe Xbox Live: 12 month live and go Spellen: pdzero, kameo, quake 4, nfs most wanted Accesoires: 2e controller, play and charge kit
in de draadloze controller zitten wegwerp batterijen, die play and charge kit bevat een accu waardoor je geen losse batterijen meer nodig hebt.
xbox360 premium quake4 kameo elements of power perfect dark zero allemaal op 2dec offcourse,rest komt wel een weekje later
De advanced scartkabel zal NIET je frames omhoog gooien. Het enige wat hij doet is het beeld wat scherper overbrengen naar je televisie. Je moet het zien net als een optical kabel voor je audio en je gewone tulpaansluiting.
Xbox 360: Premium Xbox Live: Nog niet meteen Games: PGR3 waarschijnlijk (misschien CoD2 of PDZ) Accesoires: Play and charge kit Prijs: 400 + 60 + 20? = 480 euro (wat een geld:
Xbox 360 : Premium. Xbox Live : Gratis met die set, toch? Games : iig Kameo. Mocht de bankrekening het toelaten, ook PGR3. Accesoires : Geen. Prijs : Dunno, teveel.
Xbox 360: Premium Xbox Live: Eerste maand is een trial ja . Games: Kameo en Perfect Dark Zero Accesoires: Play and charge kit en een extra controller. Prijs: 400+108+20+35= €563,- Dat geld heb ik niet :'). Maarja lenen!!
haha die play and charge laat je batterijen op in je wireless controller terwijl je aan ut "gamen" bent.. dus lijkt me logisch dat we het hier over oplaadbare batterijen hebben, normale batterijen kan je niet opladen
Bij Bol.com staan de Joytech, Digital Av Cable Scart 360 en Batterypack in bestelling. Kreeg net van Wehkamp bericht dat morgen King Kong wordt thuis bezorgd. MediaMark op 2 December. Xbox360 Premium. Perfect Dark Zero. Wireless Network Adapter. Play and Charge kit.
o correctie ik lees net dat als je een "play and charge kit" koopt, dat daar een accu bij zit die de batterijen vervangt zeg maar...
GCShop heeft ook de volgende vier games verzonden: -Condemned: Criminal Origins -Gun -Quake 4 -Tony Hawk's American Wasteland