1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    *Golden Eye was veel beter :9 :cool:

    Maar PDZ word voor mij zeker geen Launch Game. Besturing is gewoon nix...wat maakt de game dan nog leuk? Trouwens ik vond alles er ook een beetje te 'gemaakt' uit zien. Alles glinstert en ziet er gewoon te |:- uit.
     
  2. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    De besturing kun je aanpassen dus wat wordt er nou gezeurd. Je kon de besturing zelfs naar de Halo-besturing aanpassen...
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    De singleplayer van Goldeneye was veel beter, maar al had je het over de multiplayer met bots kan er geen spel tegen PD1. :)

    Ik ken vrienden die het nog steeds spelen, tegen Dark Bots vechten is gewoon zo leuk :9
     
  4. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand of er een verschil is tussen dark ops en gewone (team-)slayer wat betreft damage en wapenset? Ik heb het al wel een beetje gespeeld op de game-expo en ik denk dat het antwoord op beide vragen nee is maar ik vraag het toch maar even.

    Ik weet trouwens niet wat ik van deze game moet vinden(MP).. Gewone slayer lijkt me niks en de dark-ops mode is een beetje een n00b, party-counterstrike. Waarom duurt het zo abnormaal lang om iemand te vermoorde? Waarom is de aim zo verneukt (ik weet dat auto-aim afstaat, maar de aim is dan nog steeds kutter dan bij bijvoorbeeld counterstrike voor de xbox)? Waarom zijn er zoveel debiele wapens? Waarom zijn de animaties zo ontiegelijk nep? Waarom zijn een aantal van de levels zo ongelofelijk kut?
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    wat je nou allemaal lult is volgens mij meer wat je perspectief is.
    aim is niet verneukt, is gewoon lastiger dan bij andere games kost dus meer skills.
    animaties zijn inderdaad niet altijd even goed maar wat dan nog.
    er zijn geen debiele wapens. elk wapen heeft een voordeel in een bepaalde situatie. als de situatie het schikt kan iemand met een sniper geowned worden door een p9p (bij wijze van spreken).
    ik von de levels niet echt kut, tis maar hoe je het bekijkt.
    de hoeveelheid health en armor kan je instellen dus dat is ook zo opgelost.
    en controls zijn bijna hetzelfde als halo, je moet alleen de sensetivity ontiegelijk hoog zetten.
     
  6. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij weet je wel wat je er van moet vinden, wat ik zo lees vind je het gewoon een k*tspel. Ik vond hem wel lekker spelen en ga hem ook cker halen vooral voor de mp.
     
  7. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt zwaar aan het twijfelen over deze game. Dit lijkt me echt een goede shooter online. Het zal ervan afhangen of deze game echt op skill aankomt met het aimen.
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar dat dit spel cijfers krijgt van een kleine 7 tot dikke 9,5...
    De ene zegt dat het een rukspel is...anderen weer dat het een geweldige game is...
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is PDZ een bagger game, dus waarom zou ik dan een goede game laten liggen? In jou optiek is het misschien een goede game (heb je em trouwens al intensief gespeeld?) Maar voor mij is het gewoon geen leuke game..

    En je kan me niet vertellen dat PGR slecht is, omdat de controls makkelijk te begrijpen zijn..
     
  10. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ tsja daarom ben ik er ook zo over aan het twijfelen, maar denk dat ik hem wel ga halen, maar dan vooral voor de multi player
     
  11. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    voor iedereen met oogkleppen op of een wellicht vreemde smaak: Pd0 online krijgt veel kritiek en na het spel een aantal uur gespeeld te hebben lijkt me de kritiek terecht.. Niet kunnen jumpen in dit spel kan echt niet als je het mij vraagt, ook is het aimen echt vreemd(Partycrusher, ik ben zeker geen n00b en ik WEET gewoon dat er iets significants niet klopt met de aim in dat spel), de levels zijn volgens mij niet erg goed uitgewerkt, of veel en veels te groot of gewoon erg muf.

    Even voor de goede orde, het is niet goed mogelijk om te oordelen want mogelijk heeft het spel veel meer te bieden als iedereen het spel echt onder de knie heeft, maar op internet krijgt het van meer ervaren yankee spelers wel veel kritiek..

    Ga hem dus niet zomaar kopen vanwege de hype..
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind niet kunnen jumpen in een shooter juist top. Jumpen is voor n00bs en hoort gewoon niet in een shooter. Mag er van mij best in, maar dan moet de recoil ook aanzienlijk toenemen. Is dat niet zo dan lekker eruit laten.

    En dat het aimen slecht is....tja dat komt door de recoil. Recoil is iets dat je in ECHTE shooters tegenkomt. Scope drift en X-spread is ook zoiets. Het is jou probleem als je teveel Halo ofzo gespeeld hebt, want daar had je namelijk geen skills voor nodig. Nu moet je dus skills hebben om te kunnen winnen en ligt het niet meer aan het host voordeel ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  13. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gespeeld en ben wel tevreden over de besturing,wel effe wennen ja.....maar binnen een kwartier had ik alles onder de knie,dit word zeker vrijdag een spel die ik ga aanschaffen samen met wat andere offcourse:D
     
  14. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Ehj Gforce, jij bent wel een grappemaker.. Niet kunnen jumpen is niet niet-n00b het is beperkt en in de levels die ik gespeeld heb vaak erg ongewenst, beperkend en gewoon ronduit kut. Je moet vaak omlopen om ergens te komen, shortcuts verdwijnen, dat maakt het spelen erg omslachtig en saai, en erg beperkend. Weet je wat ik n00b vind? Iets n00b noemen zonder enige onderbouwing.

    EN HOE THE FUCK wordt het aimen slecht(!) door de recoil? nee, dat maakt het realistisch en hoor je me niet over klagen. Ik heb het over gewoon aimen/mikken/richten wat naar mijn idee niet goed uitgewerkt is, en ik weet gewoon dat er daar iets niet klopt.

    En ik weet niet wat jou probleem is met halo, maar daar heb je zeker wel skills voor nodig, het is alleen een erg beperkt spel online door hostvoordeel, cheaters, en iets te easy aimen. Neemt niet weg dat het een erg tactisch spel is waar veel skill bij komt kijken (wanneer hostvoordeel weg is en er niet gecheat wordt).
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat dit spel net zoals halo2 gaat worden, een vervolg op een geweldige game die vervolgens mega gehyped wordt en lang niet aan zijn voorganger en de hype kan voldoen. De game wordt alleen wel een succes omdat de MP ondersteund wordt door heel veel casual gamers die de hype meteen geloven, de nep-hardcore gaan dan stoer lopen doen dat ze ownen en de hardcore vinden het kut:+ Toch spelen ze het omdat er gewoon niets anders is. Ik heb daarom besloten me voor een mega grote miskoop te behoeden en de tijd die ik in halo "pouper" 2 verpest heb neit nog een keer weg te gooien, waardoor ik geen 360 koop tot er een beetje titel uitkomt die tenminste de "goede", "echte" gamers blij kan maken uitkomt...... RTCW2:9
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Theme,1e Hoofdstuk van het boek Perfect Dark Zero, Soort Collectors Item beeldje en ga zo maar door..
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vandaag dus in Amsterdam PDZ, PGR 3, Kameo en DOA 4 liggen spelen :cool:!
    In elk geval was het een TOP dag.

    Dan even over PDZ, heb de eerste missie gespeeld.
    Ik zelf ben wel ERG tevreden over het spel. Het alleen SP gedaan, geen MP tegen anderen ofzo.

    Het spel SPEELDE gewoon lekker weg. Lekker weg rollen in de Actie, en coveren achter kratten en muren.
    Gewoon prettig.
    Graphics waren natuurlijk prachtig. Maar dat was eigenlijk al bekend.

    Al met al, ben ik BLIJ dat ik deze game's ook vandaag mee naar huis heb mee gekregen :p.
    Financieel scheelt het wat, en PDZ hoef ik niet meer te kopen!
     
  18. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    I envy you!
    ik heb ook eerste twee levels gespeeld op de pu gameplay en ik vond het een heel leuke game.
    oke de AI is geen hoogstandje maar op perfect agent is het toch zeker wat lastiger dan op secret agent en heel veel lastiger dan agent.

    om nog ff te reageren op blackhawk.
    ik denk niet dat er veel casual en noob gamers zullen zijn op xbox live voor de 360. die noobs zijn meestal van die koters van 12 jaar die zich heel wat vinden. en dat zijn juist de personen die nog geen xbox360 zullen hebben zo dicht bij de launch. je zult er ongetwijfelt wel wat hebben maar niet veel.
     
  19. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het heelmaal met je eens en niet omdat ik ook uit helmond kom maar iets aan dat spel klopt niet eerst wou ik dit spel koopen maar toch zie ik er van af omdat veel mensen negative zijn over dit spel het heeft gewoon net niet de x factor
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die verwent geweest zijn in Halo 2 vanwege auto-aim zullen natuurlijk enorm veel kritiek hebben op het aiming systeem in PDZ. In de eerste plaats is auto-aim een functie om de xbox gamers het gemakkelijker te maken iemand te raken vanwege het hoge gehalte lag dat xbox live teistert. Op PC wordt bijna geen auto-aim gebruikt, want er is ook veel minder lag online door de vele dedicated servers. De netwerkcode is zoveel beter uitgewerkt in PDZ dan in vorige xbox live shooters dat mensen minder nood hebben aan auto-aim. Daardoor hebben de makers ook beslist deze functie minimaal in het spel te integreren en hebben de functie standaard afgezet.
    In Rainbow Six op xbox is aiming heel vaag uitgewerkt en daardoor is er een ziekelijk hoog gehalte aan auto-aim. Wat niet wegneemt dat het skillvolle game was tegenover Halo 2.
    Omdat er minder auto-aim in PDZ zit, voelt het aimen minder vloeiend aan dan in Halo 2.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina