haha bedankt hoor maar weten jullie allemaal de weg wel is niet ver van het station af ofzo maar toch
alex suc6 daar in amsterdam ...ik moet werken anders ging ik mee echt vet lache!!! ik hoop dat terug komt met een paar vette!! games ik spreek je nog wel
Het was erg leuk. Ik kwam binnen en zag op de grote tv PGR3 singleplayer... toch wel een 'wow' momentje! Zeer mooie graphics...en de incar view is helemaal geweldig! Perfect Dark en Kameo waren ook zeer mooi qua graphics. Doa4 was niet veel anders dan Doa3. De gasten van Gammo hebben met iedereen interviews gehouden, dus ben benieuwd wat ze er van maken. Verder natuurlijk de 3 Microsoft games meegekregen + 3 goodies. Bij deze nog wat foto's: Joanna waar was je... ...ze was er met de Master Chief vandoor _0/ : Dan maar Kameo co-op als troost :{ : En wat goodies als goedmakertje :
/\ Het was zoals Diamond X zegt, gewoon SUPERZZ!! Grandioos apartement, en tof natuurlijk al die Xbox 360's die daar staan. Hele tas idd met goodies gekregen, en de Games PDZ, PGR 3 en Kameo! Liggen nu idd naast mij. Zal zo wel een foto posten. Verder idd aantal interviews met gammo gehouden! Was in elk geval een GESLAAGDE dag!! Edit:/ Meteen even een Edit: Hier de 3 Top Games die we nu alvast thuis hebben liggen en waarna we kunnen kijken!!
MAZZELPIKKEN !! IIG GEEN LIMITED EDITION PDZ vertel meer ne maak foto's van de goodies please ? en hoeveel mensen waren er (die gewonnen hadden) ??
filmpje http://rapidshare.de/files/8302323/PICT0003.MOV.html Echt een top dag. Owja de linker draaide op hd en de rechter niet waarom weet ik niet maar het is zo. En dat blauwe is mijn 6 gig ipod .
[QUOTE=Toxic Squirrel Owja de linker draaide op hd en de rechter niet waarom weet ik niet maar het is zo. HUH hoe kan dat nou het zijn toch dezelde schermen? Trouwens van harte met je prijzen!
ja maar op de uitgang van de kabel zit een knopje waar je dat kan overzetten, als je dus op een normale tv HD aan zet krijg je heel raar beeld maar normaal op een HD-tv dan krijg je gewoon wat meer kartels en doffere kleuren
True.. Btw hebben jullie deze keer wel via internet kunnen spelen of nog steeds niet? Verder nog andere nieuwe speelbare games/demo's, behalve deze? - Dead or Alive 4 - Kameo - King Kong - Perfect Dark Zero - Project Gotham Racing 3 - Zuma