Echt jammer voor de mensen die de volgende dag gewoon moeten werken, die verplichtingen ook altijd he Mja mijn feestje begint donderdagnacht met Perfect Dark Zero en Quake IV, voornamelijk die eerste zal ik over Live gaan spelen Het weekend erna vier ik mijn verjaardag overdag voor familie en vrienden (en dan hopen dak flink wa geld ophaal om de "schade" die mijn rekening heeft geleden een beetje in te halen )....maar zodra iedereen de deur uit is ben ik weer van de partij
de gameshop waar ik hem besteld heb belde mij vandaag ook nog om even alles vast te zetten en wat info in te winnen. gelijk ff een 2de controller er bij gedaan. moet alleen morgen ff terug bellen welke games ik er bij wil hebben (sugesties altijd welkom via pm) en hij melde er gelijk ff bij dat ze de nacht van 1 op 2 dec van 0.00 tot 2.00 uur los zijn alleen voor de gene met een pre-order kit en dat het bier klaar zou staan, en dat we er dan een klein feesje van gaan maken. enig nadeel hier aan is dat ik vrijdag om 8.30 op school moet zijn. ps let niet te veel op de typo`s
Laat eerst mun 360 wel acclimatiseren....wil geen condens aanslag op mun console plegen... Ondertussen alles rustig bekijken en lezen....en dan na een half uurtje tot een uur vlam ik em in de horizontale positie aan...
Ik heb hem besteld bij Free Record Shop en woon in een kleine plaats dus ze zullen hier wel geen Zero-Hour houden. Vrijdag dus om 9 uur m'n xdoos ophalen en dan 4 dagen achter elkaar gamen. vrijdag ga ik niet naar school, zaterdag vrij gevraagd van m'n werk en maandag heb ik standaard al vrij
kon ik dat ook maar... vrijdag: school zaterdag: doop (vanaf 8 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds weg, lang leve familie in frankrijk...) zondag: verjaardag maandag: school dinsdag: school .... dus wordt bij mij niet veel... en die tijd tussendoor gaat ie bij mij ook zeker aan... zal wel weer uitlopen op een slaap te kort...
spellen nu al te koop voor x360 Kom net van de music store en heb alvast call of duty kunnen scoren.Er komt ook een actieweek omdat op de sticker een prijsdrop stond van 69,99 naar 64,99... groetjes marco { tot de midnight launch in den haag !!}
dat is wel beter... mocht ik ook een game zien vandaag koop ik er ook wel 1 maar het meeste ga ik toch wel bij de gameshop kopen... Gelukkig kan ik Zero Hour super mee maken en daarna ook snel gamen dankzij marco3key dan ga ik heeel de nacht gamen en moet dan wel helaas om 5 uur savonds werken tot 9 uur om vervolgens me gamedag weer voort te zetten...
Zijn er nog meer mensen uit Eindhoven die as. donderdagavond bij Replay hun pre-order gaan oppikken? Als je om vervoer verlegen zit of je wilt em liever niet in je uppie oppikken, wilde ik graag voorstellen dat je dan wel met mij kunt meerijden. Ik hoor wel wie hierin geinteresseerd zal zijn...
zijn veel mensen die al op donderdagnacht kunnen ophalen zo te lezen. ik moet tot vrijdag 10 uur wachten want dat gaat hier de nedgame pas open
Spellen bij de freerecord zijn gewoon heel duur (64a69euro) als je er 3koopt op inet ben je 25euro duurder uit dusja als de aanbieding er niet meer is (en die is er niet meer) dan kan je die 25euro ook wel lijden toch
@ enzo...wat heeft dat in godsnaam nu weer met deze thread te maken...?? Ontopic...nog Eindhovenaren die tesamen met mij bij Replay hun pre-order willen oppikken op Donderagavond...