Hello everybody khoor dat er zo veel mensen op't forum miserie hebben met fifa 2003 met de disc.Disc die niet werkt of scherm die zwart komt. Is dat allemaal overdreven of is het spel nog altijd niet gereed? Tompy.
fifa 2003 nog geen probs maar dat komt denk ik want kheb halo gekocht in de fun kweet het moest het gekocht hebben in de gamemania maar ja dus in het 7 de level begint het met loading en dan alles zwart en int groen iets van disc is maybe damaged or dirty en kheb al geprobeerd vo hem af te kuisen. vreemd kzal nu rap e nieuwen hebben denk ik tis maar te hopen e tompy.
Als er iets met fifa is dan ligt het probleem wel bij EA denk ik en dan komt nog het grootste probleem, klantenservice bij Ms is super, bij EA integendeel is dat wat anders, maar als ik jou was zou ik het spel gewoon kopen als je dat al vanzin was. Je hebt altijd waarborg op nieuwe dingen hé
Ik heb er in het begin erge last van gehad, ik d8 toen dat mijn Xbox naar de klote was.... Maar ik ruilde het schijfje in voor een nieuwe en toen was het probleem helemaal weg, tenminste de laatste 4 dagen is hij geen 1 keer vast geslagen... (en geloof me, ik speel dat spel VEEL!!)
Ik wou dat ik dat geluk had!!! Heb hem 3x geruild en nog steeds dezelfde problemen, dus toen maar contact opgenomen met EA!!! Ben duidelijk niet de enige als je kijkt naar de thread die ik erover gestart ben!!!! Nu maar hopen dat ze er iets aan gaan doen!!! Blijft wel een vette game trouwens!!