Madden NFL 06

Discussie in 'Algemeen' gestart door pacboyslim, 3 nov 2005.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik volg dit spel nu al een tijdje. En het begint er steeds vetter uit te zien. Heb de sport altijd al geinig gevonden, en dadelijk met een nieuwe hagelwitte xbox 360 lijkt het me leuk om eens een ander sportspel te spelen.

Wat is het? Een American Football spel
    Ja maar ik ken de regels niet… Hier, lees maar.
    Maar het is van EA… Klopt, maar je hebt geen keus
    Wel geinig trouwens. Hoeveel ophef is er door Xbox fanboy's niet gemaakt over Killzone op de PS3? EA kan er ook wat van:
    Hoe ziet het er echt uit dan?
    Plaatjes:

Filmpjes:
    http://media.xbox.gamespy.com/media...article/661/661072/madden_rb_102105_wmvhd.wmv

nog een

Gameplay

en hier staan een paar megavette gameplay vids

2. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    saai...

/Mod Als je niets van waarde toe te voegen hebt hoef je ook niet te posten, bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2005
  3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor je goed onderbouwde standpunt. Zonder jou was dit forum een heel stuk slechter! Klasse!

4. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend van een europeese release ? want meestal komen dit soort spellen niet in europa uit, en dat vind ik wel jammer want ik speel wel een graag een potje nfl

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heuj, vet dat er een Topic over is :)!
    Had het al met een maat over deze game gehad. Het heeft mij altijd wel leuk gevonden om zo'n Toffe Rugby Game te hebben.
    Het ziet er namelijk erg mooi uit, en de gameplay lijkt mij zwaar tof.
    Alhoewel, ik niets van de regels enz. af weet.

Vandaar dat ik deze game wel wil gaan halen, maar dan moet ik wel gaan snappen natuurlijk, anders schiet het niet op.

Mensen die hier al eerder zo'n echt Rugby spel hebben gespeeld?

Edit:/
    Na even de pagina te hebben bekeken in de beginpost, weet ik nu gelijk de regels van American Football :).
    Zwaar tof.

Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    NFL moet je American Football noemen, rugby is erg anders. Wat in amerika ook volop beoefend wordt en in dit spel je dus speelt is American Football. Maar ik ga dit spel wel halen maar niet direct, vind American Football erg leuk maar heb te weinig geld om dit als eerste te halen.

7. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game lijkt me idd ook wel leuk, alleen zal ik hem zeker nog niet bij de launch halen (als ik dat ooit nog ga doen). Zit nu in Amerika en daar speelt iedereen alleen maar Madden en NCAA College Football, dus probeer ik het ook zo af en toe ff te spelen, alleen als je de regels niet kent is het echt heel erg saai. Daarnaast moet je telkens ook taktieken kiezen in verdedigend en aanvallend opzicht, dus moet je er wel enig verstand van hebben, maar daar die link in de begin post is daar wel goed voor. Overigens zal deze game net als alle andere EA games maar iets van €45 - €50 worden wat het wel weer wat aantrekkelijker maakt. Komt overigens ook nog een RUGBY spel uit bij de launch: Rugby Challenge 2006...dus naar beide kijken en zien welke je beter ligt, alhoewel alles wat ik van Madden gezien heb er nu best indrukwekkend uitziet.

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    waar is de anti-aliasing?
    check het piratenschip van de buccaneers in de hoek.
    buccaneers zijn trouwens van New Orleans dus hopen dat het niet te lang regent.

en wat vinden we van de graphics?

(retorische vraag)

Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  9. mars15

mars15 Guest

die onderste screens is dat filmpje of in game

voor de rest prachtig snap helaas de regels niet

10. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er niet slegt uit, maar ik ben sowieso geen echt fan van sport games, en al helemaal niet van rugby. Rugby is toch alleen echt populair in de US, voor de rest snapt niemand er iets van...of kan iemand hier de basis regels uitleggen?

11. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar vergeefse moeite wat Pimmy probeert uit te leggen, zal ik eens proberen. Het verschil tussen rugby en american football is dat je bij rugby de bal enkel achteruit mag passen en in american football mag je ook vooruit. Dan is er nog de bescherming enzo waarom die zo verschilt weet ik niet maar als je iedere week een paar nfl matchen ziet begrijp je best dat ze die kunnen gebuiken.

Madden NFL 06 voor de 360 ga ik niet onmiddellijk halen want ik ben nog wel even bezig met die voor de xbox en ik moet eerlijk zeggen ik vond de toevoeging van Quarterback Vision en Precision Passing nu niet echt zo geslaagd, het feit dat je zowiezo al niet veel tijd hebt in de pocket om te passen en je dan nog zelf alles moet gaan besturen is voor mij niet weggelegd.

12. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in amerika wordt dezen game een dikke hit maar je moet er wel van houden

13. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel leuk. begrijp er niks van maar heb wel eens eerder gespeeld. bij de tactiek doe ik altijd maar wat en dan vooral met je ventje gewoon rennen en zo ver mogelijk komen dat vind ik er vooral leuk aan.

Deel Deze Pagina