Sinds een tijdje is mijn orginele controller kapot, als ik gewoon aan het gamen ben, dan staat er ineens please reconect your controller :{ :{ Wat kan dit zijn
Kabelbreuk. Tenminste, dat denk ik. Als je een iets uitgebreider antwoord wil, leg je probleem dan ook iets duidelijker uit. Doet hij het bijvoorbeeld ineens niet meer als je aan het gamen bent? Etc.
Oke: Ik ben gewoon aan het gamen, dan staat reconect your controller en als ik dan weer een paar keer op A druk doet hij het weer maar dan een paar seconden later gebeurt het weer
Idd los contactje of kabelbreuk. Om vast je volgende vraag te beantwoorden: Bel MS en kijk wat die er mee kunnen/willen doen. Al denk ik niet dat ze nog enige garantie geven op controllers... Garantie op controller was ooit 1 jaar geloof ik en op je console iig 2 jaar. Kijk ook eens aan de achter- en boven kant van je controller waar het snoer er uit komt of ie een beetje gescheurt is ofzo.
Die kabelbreuk kan overal in het snoer zitten. Het meest waarschijnlijk is natuurlijk aan de controller of aan het pluggetje wat je in je xbox doet, maar eigenlijk kan je er niet veel tegen doen... Behalve dan dus MS bellen.
Moest dit overkomen met mijn controller zou ik m zelf repareren Ik repareer all mn kapotte spullen. Heb eens mn dc 2 keer gerepareerd.
Tja het zou kunnen, gewoon een usb snoer van een muis slopen ofzo en er tussen solderen, maarja of dat zo geweldig is
Je kan ook je controller openmaken (alleen doen als MS niets vergoed, zal waarschijnlijk wel niet) en dan moet je een verlengkabel voor je controller kopen, daarvan de ene plug openmaken ( die je normaal in controllereind stopt) en die solderen op de contactjes van je controller solderen. Geen idee of t werkt, maar lijkt me de beste oplossing als je toch geen garantie hebt.
als je nou een verlengkabel koopt voor de originele controller, dan knip je de ene aansluiting er af en sluit je die gewoon kleur op kleur aan waar de originele zaten.. edit: fuck ik ben echt scheel ofzo dat ik dit niet zag staan.....
Grappig ik heb precies hetzelfde probleem bij 2 controllers van mij, net ff microsoft gebeld, maar helaas viel de xbox buiten de garantie enzo.. Dus het enigste advies wat ze konden geven was naar de winkel en een nieuwe kopen..