Stelling: Je kunt je xbox 360 niet op 2 december krijgen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Brandts, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat ik iemand opknoop met die longsleeve als ze die 360 niet gauw mee geven, haha :D

Maar bij de MM Rdam centrum stond een hele stapel preorderkitjes dus dat zal wel loslopen :9 zo niet dan core + hd etc. voor €400 O-)

2. xalvo

xalvo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stel zij verkopen ze mijn xbox 360 wil k hem vergoed door dixons + spellen
    anders maar ik de winkel k:mad: apot

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb z'n pre order doosje van 40 euro maar die is voor de versie van 400 euro.maar mocht ik voor die beslissing komen te staan dan koop ik wel de core en dan een harde schijf erbij.

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    wachten,

offtopi: in de VS zijn ze trouwens uitverkocht, er hebben mensen al 1000 dollar geboden

edit: zie post nl eagle

Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij mij in zeeland. Stad middelburg was er maar 1 EN die heb ik:).
    1 pre order dan ze kregen in totaal 4 of 5 consoles. Dusjah ook niet egt super veel.

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Xalvo

Dat vind ik wel jah.
    Als je zo'n pre-order kitje hebt, en je krijgt hem toch niet geregeld op 2 December omdat een of andere muts of eikel hem al door verkocht heeft aan gewone personen......
    Dan moeten er gewoon wettelijke maat regelen genomen worden gek!

Mjah, had ik geen Pre-order kitje gehad, dan had ik gewoon gewacht! :)

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is 300000 meer of minder dan eerder werd gedacht? Ik heb namelijk geen idee of het veel is of niet.

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gevechts wapens staan al klaar om door die rijen heen tekomen met non-pre-order-kitje-mensen-die-denken-dat-er-een-xbox360-voor-hun-is-mensen.
    :D

9. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Hier in Amersfoort hadden ze ook maar 2 pre-order kits bij de Free Record Shop. Ik heb er één van. Volgens mij verstond ik ook dat die andere was gekocht door de medewerker die mij hielp. :D

Maar stél dat er een misverstand is en ze verkopen mijn Xbox 360, dan spreek ik ze even streng aan... Maar ja, ik sta daar om 09.30 uur voor de deur, dus ik vertrouw wel dat het goed komt. :p En anders wil ik een Core version met HD , headset en afstandsbediening voor dezelfde prijs.

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Wachten, ik wil wel een wireless controller erbij en niet 1 met draad dus ik wacht wel ff..

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Maar met pre order ben ik tog verzekerd van xbox 360?

hehe sorry kon ik ff niet laten:D:D:D:D Als ik hem niet zou kunnen krijgen zou ik er 1tje winnen met het 2de deel van de Coca cola prijsvraag;)

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Denk ook wachten. Kan me voorstellen dat er wel een tekort zal zijn, maar kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat MS het zal nalaten om ervoor te zorgen dat er zo snel mogelijk een 2de levering komt. Vooral met het oog op de feestdagen. Ook is het natuurlijk wel goede reclame voor MS als ze kunnen zeggen dat er in de 1e maand een X aantal consoles zijn verkocht, i.p.v. we hebben er maar 300.000 verkocht in Europa. Aan de andere kant, je hoort nu regelmatig verhalen uit de US over kinderziektes, dus het kan zijn dat MS wat extra tijd gaat nemen om de 2de leveringen wat aan te passen. Verder is het vooral speculeren over wat er gaat gebeuren en aangezien het bijna 2 dec. is, weten we snel genoeg hoe het er allemaal voorstaat.

13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik voor het core systeem ga als ik het premium pakket niet kan krijgen. Ik koop er dan een HD bij en een headset en dan ben ik 20 euro duurder uit. Wat dan wel een voordeel is dat ik 1 play en charge kit minder hoef te kopen waardoor ik die 20 euro weer eruit haal. Dan zijn er wel enkele nadelen.
    1 ) Ik heb een wired controller, maar aangezien ik toch een wireless erbij koop kan dit alleen een probleem zijn als een vriend komt spelen. Deze controller kan ik wel op de pc aansluiten, wat met een draadloze controller niet kan.
    2 ) Ik heb geen dvd remote, maar dit vind ik niet zon probleem want met een draadloze controller kun je de dvd ook besturen. Komt op hetzelfde neer alleen zal de bediening wat moeilijker onder de knie te krijgen zijn.
    3 ) Ik mis een maand gratis X-box live :'-(
    Als ik die maand xbox live er bij koop ben ik in totaal 7 euro extra kwijt. Dan heb ik enkele kleine nadelen waar ik me niet aan zal ergeren.

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    kan je dit keer wel met de controller DVD's afspelen dan? Dat kon met de "oude" niet..

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht het wel, heb helaas geen bronnen. Anders moet die dvd remote er nog bijgekocht worden en ben ik 27 euro meer kwijt, daar kan ik wel mee leven.

16. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou gewoon rustig wachten...

maakt mij niet zoveel uit..

t was al toevallig dat ik in de E-Plaza in hilversum toevallig zag dat ze 3 weken geleden nog 4 pre-order kitjes hadden staan...

even 2 maten ingelicht en ze waren 3 pre-order kitjes lichter....

maarja ik zou hem net zo lief als pakket kopen, de headset, mediaremote, en av kabel doe ik niks mee....

ik ga mijn eigen H2:LE headset gebruiken, VGA kabel voor aan mijn 21" monitor en een universal remote erbij kopen....

spellen nog ff niet denk ik, eerst even wat meer reviews lezen van mensen die de games in holland hebben, dan komt mijn beurt wel... ik ga eerst wat van de backward compatible spellen opnieuw uitspelen op de 360 met de 360 controller om er eerst eens aan te wennen...

17. seppie

seppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb dus op het laatste moment idd een Core weten te scoren.
    Ik kon dus idd nergens meer een premium krijgen en stond dus voor de dilemma..
    Wired controller heb ik totaal geen moeite mee, de headset is toch k l o t e kwaliteit en zou ik dus toch een thirdparty kopen wanneer die er is (logitech of zo) en de remote heb ik liever de losse universal remote (voor me DTS surround).
    Dus tja, toen bedacht ik me eigenlijk, waarom niet? Dus meteen HDD bij besteld en ook HD-component kabels.. Ben ik ietsjes meer kwijt (15 euro voor de kabel), maar ik heb hem iig wel :) W00T... En ja, ik krijg hem zeker weten :)

18. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht op mijn premium versie :)

19. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 weken geleden? Haha ik had vorige week nog een pre-oder gekocht! En had hem zaterdag opgehaald! :p

20. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    Wachten .. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina