1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

deathrow gaar?!?!?!?!?!?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door the_smell, 8 nov 2002.

  1. the_smell

    the_smell member of xboxelite

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of was deathrow best wel slecht, ok nu krijg ik vast honderden dreigbrieven maar ff luisteren, ten eerste als je start heb je maar een paar teams leuk zeggen jullie dan de rest moet je namelijk halen MAAR de teams waarmee je start zijn niet de teams die ik wou dus moet je eerst met de gare teams spelen. Ten tweede alle competities lijken op elkaar. Ten derde van het verhaal zie je weinig terug in het spel. Ten vierde alle moves zijn hetzelfde, van welke teams ik ook heb gespeeld.

    Heb ik het nou verkeerd ofzo of.......
     
  2. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wat in godsnaam boeit jouw het verhaal bij een sportsgame nu, zit er in fifa een verhaal over een club ofzo??????

    het is gewoon vet om eerst met wat mindere teams aan de slag te gaan en zo je weg naar boven te verdienen.
    je moet het zo maar denken als coach begin je meestal toch ook eerst met een minder team.

    wat betreft de moves heb je wel een beetje gelijk, een paar teams hebben dezelfde moves maar echt nie allemaal.
    maar nu weer een vergelijking met fifa bijvoorbeeld: heeft daar elk team/ speler zijn eigen moves dacht het nie.

    de competities lijken op elkaar wat wil je anders????
    ze worden telkens gewoon wat moeilijker dat is toch logisch waarom zou je dat dan helemaal anders per competitie doen????

    dit is gewoon een sports game daar hoeft geen verhaal in te zitten en verandering in competitie, dit spel is gewoon werelds speelt heerlijk mega gameplay maar ja dat kan je allemaal in die andere thread lezen die naar de 800!!!!!!!!!!! replies gaat.

    maar het kan dat jij het geen leuk spel vindt, meningen vershillen nu eenmaal maar dat je daar deze argumenten voor gebruikt =( =(

    nu nog wachten op cyberpunk voor een bevestiging van wat ik hierboven heb staan:9
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2002
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard begin je met 'mindere' teams, betere moet je immers unlocken! Als je niks hoeft te unlocken en meteen alle teams hebt hoor je altijd "Waarom ga ik 60 euro uitgeven aan een spel waar niks te behalen valt?"

    De competities lijken idd veel op elkaar en zijn niet al te lang imho. Ik heb meer een soort Tony Hawk gevoel bij dit spel : Je moet het spel uitspelen met elk team. Ook dit kan aan mij liggen : Ik speel op een vrji laag niveau :+

    Verhaal, tsja, er wordt wel een beetje gemikt op een verhaal maar het had beter gekunt (meer keuzes qua transfer market, meer trainingsmethodes, meer vrijheid in tegen wie je speelt etc)
     
  4. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    NEE, deathrow is niet gaar.

    Maar argumenten die opgebouwd zijn vanuit een mening zijn moeilijk te weerleggen met argumenten vanuit iemand anders zijn mening.

    Van alle mensen zullen er een paar zijn die jouw mening zullen delen en een hele hoop niet.

    Ach dan kan je tenminste ook zeggen dat je niet on-origineel
    bent ofzo.;)

    bye bye
     
  5. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Bevestigd... :9

    Ik heb een hoop negatieve dingen over Deathrow gehoord die simpel te ontkrachten waren.. Maar nog nooit zo makkelijk... 8)
    Muahahahahaa.... Een verhaal.... BWHAHAHAHAHAHAHAH..
    Sorry.. :)
     
  6. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar dit spel kan mij ook niet echt boeien het is gewoon een mening
     
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    [edit] whaa foutje! sorry! deze post kan wel gedelete worden..

    dat is nog een vraag! Waarom mogen wij onze eigen posts niet deleten!!! [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2002
  8. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Deathrow is echt niet gaar! het is ultra gaaf omdat je tijdens een sport iedreen in elkaar kan kicken!! Je moet ondertussen je team coachen en managen!! En je hebt allemaal super coole moves(vooral bullet-time8))!! Maareh.......het is op hard en extreme wel erg pittig bij conquest!! Vooral die challenges van speciale teams!! maar voor de rest OWNS dze game alle andere sports games!!
     
  9. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    DEathrow is vet:D :D :D
     
  10. masterape

    masterape Guest

    Op zich is deathrow wel vet en om telkens wat hoger te klimmen maar na een tijdje gaat het denk ik wel vervelen.
     
  11. Yeroon

    Yeroon Shmoob

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Deathrow (al een tijdje) en ik heb een paar vraagjes:
    1. Wat moet je doen om een move te maken als je iemand vasthoud? Ik bedoel soms als je een tegenstander vastgrijpt krijg je bullit-time, ik heb al op alle toetsen geramd maar mijn mannetje doet niets en het slachtoffer valt gewoon op de grond op het einde?
    2. Die super bullit time (om te scoren) is me nog niet gelukt, any tips?
     
  12. nielzo

    nielzo Guest

    ja, ik snap jouw probleem want dat had ik namelijk in het begin ook. als je een grap wil doen( dat betekend dat ja iemand vastpakt en hem meestal in bullet time ontzettend pijn doet) druk je op de default toetsen A en B tegelijk. met normale moves zoals een paar keer op A of B dan zal het spel niet in bullet time gaan.
    als je een onetimer wil maken, pass je de disk naar een van je teamgenoten die bij het doel van de tegenstander staat en als de disk van die ene pass in de lucht hangt (dus als hij bijna bij de juiste persoon is) druk je gouw op shoot (default toets B). als dit is gelukt komt er met grote letters ONETIMER in het beeldscherm te staan, echter zal het spel niet in bullettime gaan want dat gebeurt uiteraard alleen met een 'special onetimer'. om die te maken doe je precies hetzelfde als met de onetimer maar als de disk in de lucht hangt druk je inplaats van op B op Y om het nieuwe mannetje waar je de disk naar hebt gegooid in de lucht te laten springen. als hij in de lucht zit druk je vervolgens heel snel op B om hem meteen te op het doel te laten schieten als hij de disk ontvangt. echter is het zo dat als het spel dan in bullet time gaat dat je langer de tijd hebt om het doel te locken en dus veel meer kans hebt om goed raak te schieten. dus als hij met de special onetimer in bullettime gaat houd dan wel de lock knop ingedrukt om het doel goed te locken.:D :D :D

    veel succes;)
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je on-origineel bent dan sluit je je aan bij de meerderheid, dus je bedoeld waarschijnlijk gewoon origineel. :+
     
  14. Yeroon

    Yeroon Shmoob

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Nielzo bedankt voor de reply maar ik denk dat je mijn eerste vraag fout hebt begrepen: ik kan iemand grabben maar dan komt er soms bullit time en ik kan TIJDENS deze bullit time geen moves doen! Ik heb al zowat alles geprobeerd maar het lukt niet om mijn slachtoffer pijn te doen }:] Weet er iemand een oplossing? (toetsencombinatie?)
     
  15. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind et ook een beetje saai worden, Single playert is 1x leuk, en om nou keer op keer etzelfde te doen voor die unlock points beetje saai

    Maar tegen iemand anders is wel grappig

    Groetjes en kusjes
     
  16. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens, ik vind het juist kewl om met allerlei verschillende teams te gaan spelen, ben met allemaal bezig (met 3 uitgespeeld) heeft een hoge 'THPS verslavings-factor :9

    mzzl Munch and Abe
     
  17. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ut wel een strakke game hoor
    vooral leuk als je iemand ff lekker aan het rammen ben en dan scheld een teamgenoot van jou slachtoffer jou uit voor motherfucker en dan gaat hij ff op jou inbeuken haha wel humor:p
    alleen die grijpmoves lukken mij ook niet echt maar ik vind nog steeds wel coole game en ziet er ook erg goed uit
    mis alleen van die geile babes net als in Doaxxx:p
     
  18. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 3x uitgespeeld te hebben roept ie mij niet meer. THPS3 heb ik nog 14x uitgespeeld voordat ik geen zin meer had.
    MP blijft wel vetjes natuurlijk.
     
  19. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou zegt Xenior is gaar dan ben ik ut wel met je eens:p
    tja ik heb nog nie uitgespeeld ben eergister begonnen pas:)
    Ik speel al me games nog eigenlijk op hunter na. Die heb ik echt teveel gespeeld eerst en die verkoop/ruil ik daarom ook
    Ik koop alleen de goede games:pP
     
  20. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schreef ook niet dat Deathrow gaar was? En ik ben rijp, niet gaar.
     

Deel Deze Pagina