Net bij de BS geweest, waar ik aan de medewerkster heb gevraagd hoe het nu zit. Ze zei idd dat de hele launch niet doorgaat omdat Eplaza voorrang krijgt. Wat voel ik mij belazerd! Heb hem al in augustus besteld in de winkel en nu zullen die figuren wat hem nog op internet snel hebben besteld afgelopen zondag hem WEL krijgen en ik NIET? Wat een BAGGER!
http://www.tothegame.com/xbox360.asp?sort=eurelease&filter=all Alles van 2 december of eerder is een lauch titel! Tja je moet ook gewoon geen games en toebehoren bij de BS halen....
Bij E-plaza en Dixons verkopen ze controllers met draad, play en charge kits, battery packs, draadloze modem ontvangst ding, advanced scart cable, headset en bij E-plaza ook nog spellen. (CoD2, Gun, Quake 4, American Wasteland)
Vandaag de Play & Charge Kit en de Wireless adapter ontvangen van Bart Smit. Werd trouwens bezorgd via Selektvracht.
whaha, lullig voor diegene die hem bij bart smit gepreordered hebben, maar ik schijn goed te zitten met mijn preorder kitje bij de eplaza had al zo 'n vermoeden dat bart mit er geen zou krijgen...
Dit slaat toch op de Winkel Bart smit?? en niet op de Online Bart Smit Toch?? Is allemaal zo verwarrend
Hahaha oke ja sorry voel me soms net een klein kind met die xbox heb er nu al zolang geld voor achter gehouden begrijp je
Hopen dat dit niet bij dixons gebeurt:{ Ik kijk al zo lang uit naar de 360, en als je dan ineens zo genaaid word, zal je het niet makkelijker krijgen
Neej joh. Dixons is dikkuh game shop. En ook IK heb hem daar gehaald . Maar van de Bart Smit is zeker?!??!!?!??!! Een maat van me, heeft hem daar gereserveerd!! En gisteren nog gweest, om te vragen hoeveel ze er zouden krijgen! Oftewel, ze zouden hem nu wel heel hard hiermee focken. Dit geld voor elke bart smit in Nederland? Deze verkopen totaal geen Xbox 360 met de Launch? Wel vreemd, aangezien ze wel al accesoires enz. verkopen van de Xbox 360.