Splinter Cell Promotie

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaXx, 12 nov 2002.

1. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell Promotie

Ubisoft en Microsoft hebben aangekondigd samen een marketing project te starten om de hype van Tom Clancy's Splinter Cell op te krikken in Europa en Australië later deze maand. Het marketing project bevat een 30 seconden duurende reclame clip, die begint half November tot de release in UK, Frankrijk en Duitsland. De clip zal ook in de bios draaien in de UK, Spanje en Duitsland. Microsoft zal ook een andere clip laten zien waarbij Splinter Cell en andere Xbox games aanbod komen. De Microsoft reclame zal in 16 landen te zien zijn van half November tot half December.

Het is natuurlijk leuk, maar ik denk dat voor de meeste Xbox gamers het al wel duidelijk is. Splinter Cell wordt een topper! :)

Laatst bewerkt: 12 nov 2002
  2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahhhhh ik verheug me nu al op de reclame!:D

En niet te vergeten de game zelf natuurlijk:9

3. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das mooi! de meeste xboxgamers weten dat natuurlijk wel, maar je moet denken aan de mensen die nog geen xbox hebben, en dit gaan zien als een toptitel, dus een xbox kopen :D :D :D

4. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    tering, dit nieuws heb ik al dagen geleden gepost op de mainpagina, over reclame met sc erin, maarja ik geloof dat ut niet zo belangrijk was..

volgende keer maar direct naar het forum,,,sc op tv, seems cool to me

5. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh er staat niet bij dat de reclame ook in NL komt hoor

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    er staat ook niet van niet.

7. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    o wat een domme opmerking
    Als je naar de mac gaat en er staat dat je korting krijgt van 20 procent op een big mac dan staat er toch ook niet bij: dit geld niet voor de andere producten dat is namelijk vanrzelf sprekend

Voortaan dus eerst even nadenken

Laatst bewerkt: 13 nov 2002
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm dat betekent dat ze toch niet echt veel vertrouwen hebben in het project Splinter Cell.

9. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hoeft niet persee. Voor MC Donals maken ze toch ook wel reclame, en het is de best lopende fast-food keten van de wereld. Het is gewoon om iedereen te laten weten dat de game d'r aankomt :)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat weet toch iedereen die een XBox heeft en ook veel daar buiten. En zon revolutie is SC nou ook weer niet !!!

11. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft helemaal niet. Niet iedereen volgt Xboxworld of andere game sites. En in gamesbladen, die trouwens ook niet iedereen leest, zoals XM is het ook nog niet uitvoerend aan het woord geweest. En een revolutie is het zeker niet, maar wel een nieuwe stap in de games, die volgensmij ver voor ligt op MGS.

Laatst bewerkt: 13 nov 2002
  12. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee..maar het lijkt me wel een fokking goede game

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerst zien dan geloven. Ik ben ook al genekt met TS2 en Deathrow dat deze super goed moesten zijn ikke kopen bleken ze niet de moeite waard !!

14. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een persoonlijke mening. De overhand van de kopers zijn zeer tevreden. Ik zelf heb de game jammergenoeg nog niet gespeeld. Ben nog op zoek naar een goedkope (misschien wil jij hem aan mij kwijt :) ? ) En over TimeSplitters II heb ik ook genoeg goede reacties gehoord. Sommige mensen vinden Halo ook niks aan e.d. maar het feit is gewoon dat dat een van de betere games op de Xb0x is. Ik weet ook niet of Splintercell alle records gaat breken maar de preview van WouteR was zeerbelovend en ook de demo's van de game in een vroeger stadium waren goed. Just wait :)

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    XM= Xbox Magazine Nederland?

Die hebben wel veel aandacht besteed hoor, een cover-preview van 3 kantjes...:+

16. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    :)

Ach ja foutje moet kunnen he ;) Maar het ging gewoon even over de discussie dat zogenaamd iedere Xb0xer al wist van de game. :) Want er zijn altijd van die lui die het niet volgen maar rond sinterklaastijd even rondneusen in het boekje van de Intertoys e.d. en het dan toevallig zien staan. :9

17. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    meer reclame is altijd goed toch vooral als het in een bioscoop is heb je er een beetje hard geluid bij

18. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou nog leuker zijn als je in elke grote bioscoop gewoon ff een demo'tje kon spelen op groot scherm :9

Deel Deze Pagina