hij s dus niet echt uitgesteld zoals ik al vermoedde, tis 13 november vandaag nml hij lag al bij de frs voor 59,99. k heb een helemaal gesealde ook nog. k laat em er nog ff in zitten flink gamen vanavond! nou splinter cell nog, die is gold inmiddels las ik op gamers.nl dus die zal vrijdag misschien al wel te verkrijgen zijn, die supermario had em ook al binnen van futurezone ofzo. dus jah, komt wel goed allemaal.
Ja klopt hij is uit, ik zag 'm net ook bij frs liggen toen ik THPS 4 kocht. Hopen dat SC ook eerder uit komt als aangegeven.
Hehe ik heb em . maar ik denk dat SC wel eerder uit is dan aangegeven jah. met een beetje mzzl. dan heb ik deze week 2 spellen gekocht. en de 4 weken daarvoor elke vrijdag 1tje. damn gaat wel hard. ik heb in de 2 maanden dat ik mn xdoos heb al 1600 piek uitgegeven aan dat ding + spellen. maar et ownt bigtime. 8 spellen heb ik nu
k heb em nog in de sealing zitten. k heb em dus nog niet gespeeld, maar ik zal je straks ff vertellen wat ik er van vind. maar er zullen er nog wel meer komen die em hebben vandaag.
Yo beter! Goed nieuws Zodra iemand die 2de hands wil verkopen .. I'm your man. Owja .. ik lig vrijdagochtend voor de FRS te slapen .. ik moet Splinter Cell hebben
indeed. k maak er een sport van een spel geseald te ontvangen zeg maar. nog niet gedesecrate door zon balie sletje. (ontheiligd)
op planetxbox staat dat sc gold is en dat de release op 18 november is. dat zou europa moeten zijn aangezien ie eerder hier uit komt.
Klopt allemaal... Ik heb Morrowind ook kunnen scoren bij de FRS, hier in Den Haag heb ik echter Tony Hawk Pro Skater 4 nog nergens gezien (ben niet in ALLE winkels geweest hoor), maar hij is wel verschenen, zag het op Nedgame en Dim+... Eindelijk gaan we weer de goeie kant op met de games die verschijnen... Ik ga straks Morrowind effe uitproberen... Moet ook nog Star Wars Episode II Attack of the Clones gaan kijken, die is ook vandaag op DVD verschenen...
idd maar ik w8 tot vann8 met morrowind uit proberen. ff de goeie setting weet je en geen storende ouders ofzo. vanuit je bed is et duidelijk chiller dan op een pc denk ik zo.
Hmmm, ik zal aangenaam verrast zijn inderdaad als ik morgenavond ineens Spintercell achter in het magazijn op het werk zie liggen, dan valt er altijd wel iets te regelen .
k weet et niet maar k trek uc gewoon slecht. SC stukke beter daarentegen. k heb morrowind ook al gekocht dus 3 spellen in 1 week is misschien iets te veel van et goede.
ik heb Morrowind ook kunnen scoren bij FRS, het spel is echt zalig! mooie omgevingen, en hele grote wereld! in het begin moet je effe doorbijten, maar als je een opdracht krijgt om naar Balmora te gaan dan begint het echt....... ik raad je aan om lopend daarheen te gaan, dan kan je lekker genieten van de mooie grafics en omgevingen. en het battle systeem vind ik totaal niet saai. heb inmiddels alweer 3 uren non-stop gespeelt. morgen ga ik weer verder