1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedoel ook niet dat het realisme is, maar het is allemaal op realisme gebaseerd. De ene game wat meer als de andere. Veel personen hier vergelijken de game met Halo 2 en zeggen dat hij dan kut is. Ik speelde altijd PD op de N64 waardoor ik Halo 2 stukken minder vond. Levels vind ik juist niet simpel. Zit best veel detail is. Simpele maps zaten in Halo 2 waar de muren slechts uit 3 polygonen bestond. Hier zit over nog detail enzo in vind het juist voorruit gaan met de next-gen games.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die graphics is al een eeuwen oud geze*k. Nog een voorbeeldje om het af te leren. Waarom is de GTA serie zo super? Niet vanwege de graphics maar wegens de gameplay. Zolang de game goed is zijn de graphics niet meer belangrijk. Bij PDZ viel het wel op vond ik, ik vond de graphics ook niet super. Niet slecht natuurlijk, maar omdat het op de 360 was viel het me wel op. Dit is dan een launchgame. Ik verwacht grafisch wel meer van de toekomstige games.
     
  3. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij graphics niet belangerijk vind koop je lekker een gamecube.
    Tuurlijk doet de gameplay er toe maar toch ook echt wel de graphics.
    en deze vind ik in pdz zwaar onder de maat
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is een feit dat PDZ de 360 niet optimaal gebruikt. Maar ik heb dus liever een goede gameplay als goede graphix. En dan maar niet te spreken over pop-ups omdat een console een game niet aan kan zoals bij Halo2.

    Feit is gewoon dat PDZ overal goed in scoort. Niet prefect maar gewoon goede. Noem mij eens een game met een goede single player, een goede multiplayer en een goede offline multiplayer (met bots). Die is er namelijk niet. Er zullen echt wel games zijn die PDZ in 1 vlak kan verslaan, maar de meeste doen niet eens in alle vlakken mee laat staan dat ze daar in overtreffen. Bij een game zoals PDZ moet je naar het totaal pakket kijken en daarom is deze game juist zo geweldig!

    En nu ga ik eten dus zal daarna weer verder met jullie praten ;)
     
  5. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5

    Whahhaa.. Ja inderdaad, Gforce argumenten zijn echt TOP! (-pd0 aim is gewoon goed, jij bent halo-n00b. -Jumpen is voor n00bs.) en die van mij dik kut! (-jumpen beperkt je bewegingsvrijheid en maakt het bewegen omslachtig en dus kut. -De aim is gewoon anders, dat weet ik omdat ik wel kan aimen in counterstrike voor de xbox maar het bij pd0 niet goed kon omdat het heel vreemd reageert.)

    En ik schold hem ook helemaal verrot (-grappemaker) en hij mij natuurlijk helemaal niet (-n00b, n00b, n00b).

    Nee, qua argumentatie ben jij hier wel de beste mystery x.

    Alsjeblieft zeg...:{
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel eigenlijk dat de graphics er dan niet meer zo toe doen. Tuurlijk doen ze er nog wel aan toe. En ik koop dan geen Game Cube, want dan heb ik geen goeie gameplay meer:+ Maar ik vond de graphics van Perfect Dark Zero toch niet zo bijzonder. Ijs zag er overigens wel heel mooi uit. Dat viel me op.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb jou nooit n00b genoemd ;) Je voelt je alleen aansproken en dat is niet mijn probleem _0/ En over de PDZ aim is niks te zeggen die is gewoon goed. Je hebt gewoon te veel ge-auto-aimed in Halo waardoor je skills gedaalt is, maar met een paar keer PDZ spelen zal dat vast wel weer goed komen.
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Tigerstyle
    Met schelden bedoelde ik NIET elkaar!!! :)

    Maar oké, ik snap gewoon niet waarom het Aimen bij jouw niet is gelukt of niet werkte.
    Ik bedoel, je mikt gewoon op de vijand in een game. Dit gaat vloeiend of het lukt niet.
    En je zegt dat het VREEMD gaat, in welke mate bedoel je dit dan?

    Het gaat te snel? Niet vloeiend, of gaat het mikkertje van het punt af waarop je probeert te schieten.

    Hoeft niet gelijk boos te worden kerel, is namelijk niet mijn bedoeling geweest.
    Maar oké, laten we verder over deze Game praten.
     
  9. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijk, dat is dus weer een schoolvoorbeeld van wat Mystery X blijkbaar zo'n goed argument vindt.. Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik bij counterstrike wel gewoon goed kan aimen, maar dingen onthouden is misschien niet je sterkste kant, beargumenteren iniedergeval zeker niet (hoop ik).

    Ennuh vriend, je hebt me wel degelijk n00b genoemd, zij het indirect.
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Maar mag ik je dan vriendelijk vragen om even op mijn vragen 2 posts ofzo terug?
    Althans, ben dus wel benieuwd wat je met dat Slecht Aimen bedoeld.

    Het niet kunnen springen enz. is gewoon een eigen mening vind ik. Ik heb er in elk geval geen Hinder van gehad toen ik hem gisteren speelde :)!
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja wat moet er dan zo slecht aan die aim zijn? Ik kan er echt niks slechts aan vinden....
     
  12. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh oh! Bij mij op m'n GCshop account staat Perfect Dark Zero nog steeds niet op verzonden, maar de release is zo dichtbij :mad:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij krjigen hun die game ook pas morgen zoals alle andere winkels.
     
  14. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    FUCK PERFECT DARK ZERO>>>>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! K HOEF GEEN GORE KUT SLET IN DE HOOFDROL DIE DOET ALSOF JE EEN STOERE FUCKING SPION IS !!! HET HELE SPEL IS BAGGER >>GRAPHICS EN GAMEPLAY ZUIGEN !!!! FUCK THIS SHIT MEN !!!

    BTW JE BENT EEN FUCKING KANSLOZE N00B ALS JE EEN XBOX 360PREORDERED!!!

    /Mod :{ OW. -Goiz.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2005
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij word nu gebanned, of krijgt minstens een OW:) Hier schiet je niks mee op. Je typt het nog fout ook trouwens. De een houd ervan en de ander niet. Daar zou je respect voor moeten hebben. Dat heb ik al op de basischool geleerd:)
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    AvantGarde, je hebt een OW te pakken voor deze ongein. Volgende keer kun je wegblijven.
     
  17. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf is een OW...? k ben nie zo'n forum gheek dus k wou ff weten wat t waz...
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Officiële waarschuwing. Lees de [faq]faq[/faq] dan ff. Je typt ook nog eens als een debiel.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat betekend dat als je nog een keer zo een geweldige uitspraak doet je een ander forum kunt gaan zoeken ;) (OW = Official Warning)

    Zo en nu verder met PDZ!!
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  20. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    oooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhh mjah zegh dat dan meteen joh....k zal voortaan mezelf in toom houden ....

    offtopic: Eyh Geertje man waar ben je nou....al lange tijd nie gezien joh ...zegh k ben nu ff op een een of ander soort game forum op et in internet beland..en k wou ff zeggn dat je maar s aan mot goan makeh joh met da pakje wiet,da mot ff snel bij de shop in Rotterdam afgeleverd worde ...dus prop ff alles achter in de DAF wage zodat we snel op tijd alles bij Rinusje kunnen levere ....eyh doe owk je groete aan je vrouw en je kids joh...en mishandel haar niet he ..toi toi
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina