[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaring en Pics

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mijn broeder (BeZaX) zei/typte (sms :+) zonet ook al dat ze bij de Dimensionplus lagen. Plus nog 2 anderen, volgens hem 2 import.....

Cyber, ja ik vind het ook al vaag. Heb je de games in de winkel liggen en dan mag je niet ze verkopen :{. Volgens mij kan je ze ook al wel gewoon halen maar weet het niet zeker. Maar als jij hte zeker weet :)

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eingelijk mijn Call of Duty 2 binnen, m'n pa was ook nog in Dimplus hij zij dat daar CoD 2 maar € 2 euro duurder was dan bij Gcshop. Als ik dat geweten had, had ik hem daar gehaald.

3. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de 360 zelf! Hebben ze die ook al binnen?

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nope dat weet ik zo niet.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet echt geluk, want ze kunnen er toch niks anders mee doen als naar kijken :)

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja precies die kunnen ernaar kijken...beter als dat je straks je 360 heb en je niet naar het spel kunt kijken omdat andere mensen die game al thuis hebben liggen ;)

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    En wat gebeurt er als je het schijfje in de PC stopt of xbox 1?. Met DOAextreme beachvolleybal kon je toen als je het schijfje in de PC stopte dat je alle pakje kon bekijken ofso? Toch?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De games zijn er echt in overvloed, daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Zeker als er maar zo weinig 360's zijn ;)

Niks. Staat dat hij hem niet kan afspelen. Dat was iig het geval met PDZ, Kameo en PGR3.

9. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er WEL een datum op de Microsoft games.
    Er zit GEEN datum op alle andere games.

O-)

10. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    woon zelf in doetinchem en hier hebben ze een Dimensionplsu winkel.. Ze zijn normaal heel streng als het gaat om launch datums, maar toen ze de games in de schappen legte wisten ze mij te vertellen dat er geen launch datum op de games zit.. Alleen op de console

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAAAAAAH ik heb hem!!!!

Me play en charge kit dan he:) (ok dat was flauw geef ik toe8) )

BIj onze media markt zijn alle release games te koop behalve: PGR3, Kameo en Perfect Dark Zero. Jammer dat ik net perfect dark zero wou kopen. De games liggen gewoon tussen de schappen en kan je al kopen. Net als assecoires die je ook al kan halen. Wat me verder opviel was dat in de media markt de prijzen als volgt waren:

Kameo, GR3 en PDZ 59,00
    Alle overige release games 64,00. Wat ik wel typysch vond omdat de bovenste 3 games volgens mij de populairste zijn en het meest gevraagt.

Wat me wel ergerde was dat de Media markt geen Demo pod had:mad: . Dit omdat Microsoft die niet wou leveren!!!. Omdat ze wel is beschadigt zouden worden. De verkoper vond het ook heel jammer. Hij zei in Rotterdam staan er 3. Naja jammer dan.

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Alle games die je daar noemt, heb ik hier thuis liggen hoor.

Maar ga morgen even mijn Accesoires in de stad halen. :)
    Zoals een Wirelles Controller en een Play & Charge kit!
    Daarbij haal ik alleen nog even PES 5 Xbox versie aangezien die te spelen is op de Xbox 360.

PGR 3, PDZ en Kameo heb ik al mooi thuis liggen. Even boekje van Kameo vanaaf nog lezen, en dan heb ik ze alle drie qua informatie in de boekjes volledig door gespit.
    En dan Vrijdag EINDELIJK gamen:cool:!

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    LOlz jah wel toevallig dat je precies de 3 games wint die je nog niet kan kopen:D. Trouwens nog ff vergeten te melden. Maar volgends de verkoper zouden sommige games nog gemakkelijk vertraagt kunnen worden. Zie Kameo PGR3 en PDZ.

14. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Weten jullie of de draadloze controller ook al te koop is?
    Want ik wil toch echt wel een tweede in huis hebben als mn xbox360 morgen/overmorgen komt! :cool:
    Want dan zit mn huis helemaal gevuld met kwijlende fans! *)

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nou toevallig dat je het vraagt. maar dat viel me dus ook op. Ik weet wel dat de Draadloze al ergens te koop is . Maar bij ons in de MM waren er alleen met draad. Typisch...

16. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten de draden er nog afknippen kost wat extra tijd:9 .

17. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel van jullie hebben al spellen ga ik morgen ook maar ff kijken bij de Dimension in Doetinchem ff kijken of ze 't daar al verkopen.
    Maar ik heb een probleem want ik weet niet welk spel ik erbij wil hebben Kameo of PGR 3 heeft iemand van jullie sugesties?
    AUB niet zeggen koop ze allebij want deze week is al duur genoeg met de nieuwe 360 en de dag daarop kaartjes halen voor de Rolling Stones :D:D:D wat ook al 114 euro's is.

18. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste ben je meer een avonture iemand of een racer??

ten tweede als je het echt niet weet en je ziet die spellen 1 deze dagen leggen, het klinkt heel erg raar.. maar ga gewoon op je gevoel af en pak 1 van die games... teminste bij mij lukt het weleens als ik echt moet kiezen;)

anders moet je maar even heeeeel veel internet sites afzoeken voor vele reviews ;)

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit is natuurlijk voor iedereen totaal anders. Maar ik zou zeggen bekijk dit even http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=60 Hier worden alle games van de release beoordeeld. Je moet gewoon kijken wat je zelf leuk vind duhh:D

20. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond zelf Pgr 3 het vetst maar kameo was ook vet.
    Kameo heeft wel co-op wat wel vet is.
    voor mij is het makkelijk wat jij hebt had ik eerst ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina