1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nou blijkbaar snap je er geen zak van, dus ga maar ff een weekje wat anders doen. _0/
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Zoek je het nu op?
    Hoort hier niet, en verne*kt heel deze pagina.

    Ga ergens anders please zinloos lopen doen, maar niet op Xboxworld.nl en zorg dat andere mensen geen last van je hebben:)!

    Al met Al, ben ik zwaar benieuwd naar de Co-op. Zag er Gisteren wel Zwaar cool uit, maar heb het zelf niet gespeelt.
    Alleen SP.
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    khad in een review gezien dat je dan ook op andere gedeeltes spawnd in een level. is wel grappig als dat zo de gameplay verlengd
    maar kan je in een online game ook tegen xbox live gasten EN bots spelen?
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je bijv. een potje met 32 man wilt doen en er zijn er pas 15, wordt de rest een bot!
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jah, dit kan.
    In verschillende reviews, staan ook stukjes verteld, waarin er een Game werd gespeeld tussen mensen en Bots (op zijn moeilijkst) :p!!
    Oftewel, echt gaaf.

    Ik hoop dat je gewoon de Game vol kan gooien met Bots, en dan wanneer er iemand bij komt, er een bot verdwijnt! :)

    In het boekje van PDZ staat, dat verschillende gedeeltes van spawnen in het level, niet bij Matchmaking gaat, maar wel gewoon bij Deathmatch voor de lol!
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Co-op is niet veel verschillend aan de SP alleen dat je dan met 2 personen speelt. Je moet dan soms voor elkaar deuren enzo opmaken en elkaar coveren, omdat je niet altijd bij elkaar in een map begint.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoop het niet. Dan heb ik het over MM. Denk ook niet dat het zo zal zijn aangezien de bots geen teamwork kennen. En welke bots doe je er dan bij? Dark? Dat is echt te ziek als je tegen 4 van die zou moeten spelen. Bij Custom games en offline kan dat wel en ik zie daar dan ook het probleem niet van. Hopelijk hebben ze naar Halo 2 gekeken, want de MM daarvan was goed.
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even terug komen op het springen, aan de ene kant ben ik van mening dat het springen een gemis is, omdat het de game trager maakt, doorat je serieus alles moet lopen en iemand via short-cuts niet voor de gek kan houden en hem ineens van een andere kant kan flanken, maar aan de andere kant heb ik in een review gelezen dat ze het springen eruit hebben gelaten omdat je zo ook niet bv. door granate jumps of super-jumps uit het level kan komen. even afwachten of dit 'tekort' erg veel frustratie zal gaan oproepen in de MP...
     
  9. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    @stig
    er zijn heus wel een soort van short cuts in de levels hoor. maar hier kan moet je dan crouchen ofso om der in te komen, of je hopt automatisch over een klein muurtje of wat dan ook.

    ik vind het veel beter dat er geen jump inzit, want dan kan er veel minder geglitcht worden. zoals stig hier boven dus ook zegt.
    en ik wordt ook een beetje gek dat er nou al een paar paginas alleen maar over dat aimen wordt gezeken. het is niet klote, gewoon anders. na een tijdje ben je dr aan gewend. de ene went er alleen sneller aan dan anderen. dus nu ophouden met het zeiken over de aim.
     
  10. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft kan er vanaf vrijdag wel weer gesproken worden over de aim van PD0 als je dan toch de game hebt kunnen spelen en niet in een vreemde houding zoals tigerstyle en ik achter de demo-pods. Ik hoop iig dat de aim uiteindelijk mee zal vallen, qua instappen, anders hebben die yanks alweer zo een ontiegeijk groot voordeel en blijf je achter de feiten aan lopen. Nouja zo erg zal het ook wel niet zo zijn. maar ik ben iig erg benieuwt!
     
  11. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters 2 en future perfect lol. Maar goed, de co-op is een goede extra. In tegenstelling tot halo 2, waarbij je gewoon samen het level doorloopt zoals je dat in de eenspeler stand ook zou doen, moet je hier elkaar backup geven, deuren openen en dingen activeren. Ook kun je wapens aan elkaar geven, zodat beide met hun favoriete wapen rond kan lopen. Maar dit is trouwens niet bij elk level. In het eerste level is het level niet anders voor player 2. Wat wel jammer is en mss ook aangeeft dat niet elk level qualitatief hoog is.
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand of er ook game modes in zitten waar er geen respawn is? dat vind ik leuker omdat je dan minder rusht omdat je maar 1 leven hebt.
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Er komt geen bunnyhoppen in Halo 2 voor, omdat je bij dat spel een über-jump hebt. Bij een spel als PD0 was bunnyhoppen zeker wel mogelijk geweest. Als mensen hun best doen om host te krijgen, hacken en weet ik allemaal niet uitvoeren denk je nu echt dat ze dan niet iets makkelijks als bunnyhoppen zullen gebruiken?
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jeps, die is er.
    Althans, staat in dat boekje beschreven.

    Ook kan je het gewoon instellen geloof ik.
    En zo'n soort CounterStrike mode, waarbij je maar één leven hebt, maar je wel dikkuh wapens kan kopen.
    Het andere teams heeft Unlimited Levens ofzo iets, maar Kl*te wapens.

    De bedoeling is dat om elkaars basis te vernietigen.

    Voor de Exacte bedoeling zou ik even moeten kijken, maar dan moet ik weer naar mijn Kamer (0p zolder) dus even geen zin in :p.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    TS2 was toch niet online? En TS3 is een game die de 3 modes heeft (PDZ heeft er meer) maar TS3 was niet eens een goede game.
     
  16. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Xi, het is de vraag of het de moeite waard zou zijn, of liever: of je er uberhaupt iets aan zou hebben. je kunt de hoogte of kracht van de jump als spelmaker aanpassen, ook kun je instellen dat je niet snel achter elkaar kunt jumpen. Als mensen dat dan gaan hacken kunnen ze ook leukere dingen hacken (auto-aim, uberhealth whatever). Xi, je zuigt:p
     
  17. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Time Splitters 3 niet goed? Ik vond het anders een hele gave game :)
     
  18. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem gespeeld op de gamexpo en qua duur is ie wel lang ik heb 2 levels zonder doodgaan zeker een uur of 2 gespeeld, dus daar zal het niet aan liggen alleen viel het me tegen hoe snel en makkelijk je die mannetjes om zeep kan helpen. Ik hoop dat met de deinitieve release hij qua AI wel beter is geworden.
     
  19. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je bij de definitieve versie ook uit verschillende moeilijkheden kiezen zoals Easy, Medium en Hard?
     
  20. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen daar heet het agent. Ik kan ff niet op alle niveaus komen maar het laagste is agent, en het hoogste dark agent volgens mij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina