Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb je een Pre-Order kitje?
    Zojah, dan houdt de Dixons hem ECHT wel vast.

Ook ik heb hem bij de Dixons gehaald, en toen heb ik laast nog gebeld of zij aan de Midnight Launch deden.

Die kerel vertelde mij van niet, aangezien ze toch geen Xbox 360 zouden kunnen verkopen en ze niet aan te slepen waren.
    Dus ik gelijk, Maar, ik heb een Pre-Order kitje gehaald bij jullie.
    Ah sow, zei die kerel, dan moet je gewoon op Vrijdag komen, en houden wij hem voor je vast.

Was de Dixons in Eindhoven, maar het lijkt mij dat dat overal wel zo geregeld is. Qua Dixons Betreft :)!

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    karistoes......wat een boekwerk aan pagiiiiiiina's.

zodra ik meer info over deze toestand heb,zal ik de eerste zijn die het jullie "hier" laat weten.

mijn bronnen (die ik mooi achterwege laat) zitten diep verstopt in het hart van verschillende belanghebbenden varierend van winkelketens,softwarehuizen en de makers zelf.
    dit is dus ook met klem de reden dat ik absoluut geen namen,plaatsen,firma's of merken hierover direct benader of aanwijs.......noem het flauw maar het zal je je baantje maar kosten wat niet de eerste keer zou zijn in dit wereldje.

en wie ik ben en wat ik naast mijn werk allemaal doe.........das helemaal niet belangrijk.

de komende dagen zullen ons antwoord verstrekken op veel gestelde vragen uit wel 23 verschillende richtingen.
    een ding is mij wel alvast duidelijk geworden dat bij verschillende retailers de vraag groter zal zijn dan het aanbod......helaas ook voor velen "met" een pre order kit.

de schuldvraag wijst ook helaas in verschillende richtingen.
    microsoft maakt meer rook dan vuur en kan de hoeveelheid wellicht niet aan.
    maar wie weet of dit werkelijk zo is.......wellicht zijn de units er wel maar komt door logestieke touwtrekkerij het spul niet daar waar het wezen moet,te laat of gewoon helemaal niet.

hier heb ik geen antwoorden op maar deel ik wel dezelfde ergenis als velen hier die zich nu gepaald voelen(ook al is er tot op de dag van vandaag nog niets gebeurd)
    winkels zoals bart shit en e-plaza zijn ook maar afhankelijk van hun bronnen als een schakel in een ketting.
    hun info terug naar de consument had wellicht wat adequater mogen zijn,maar zij worden direct in hun nek aangekeken door een probleem waarvan de schuldvraag nog heel lang heen en weer wordt geschoven door de veroorzakers.

ik gun een ieder van harte zijn console,maar vergeet niet dat een winkel geen harry potter kunsten kan vertonen als hij gewoonweg geen toverdrank genoeg heeft gekregen.

morgen horen jullie meer....ik ben naar me nest.

de neuk van beuk.

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Deze thread doet me een beetje denken aan dat verhaal met de limited editions van Halo 2. Daar was op een gegeven moment ook aan de orde dat er veel te weinig van zouden komen.

3 dagen lang was het ellende en geschreeuw in die thread. Sommigen waren al een actie gestart tegen microsoft en weet ik het allemaal. Toen was het de dag van de release en toen zat iedereen opeens met 2 of 3 L.E.'s van die game.

Dat hele spel is nooit limited geweest volgens mij :cool:

Punt is dat mensen er zich dagen lang enorm over hebben zitten opwinden en dat ze uiteindelijk gewoon hun game hadden.

Wellicht niet vergelijkbaar, maar evengoed iets waar niet veel aan te doen valt (of het in dit geval waar is of niet).

Vandaar dat ik gewoon vrijdagochtend een lading shops af ga en wel zie wat er gebeurd. Lukt het wel, prima. Lukt het niet haal ik em later. Voor mij eigenlijk sowieso prima, want de games die ik ècht wil hebben zijn toch allemaal uitgesteld of kwamen sowieso al later. :cool:

4. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, hijs bij de dixons gewwest:9 netzoals ik*)

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg omkopen die bedienden hehe

6. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem niet heb vrijdag gaat de Dynabyte Zaandam sneuvelen heb mn pre-order al 3 maanden erin staan gvd :mad:

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen je smaak is uitstekend: prachtig plaatje:)

OK FF AAN ALLE MENSEN OOK VOOR MEZELF. IK WEET DAT IEDEREN ZENUWACHTIG WORDT. MAAR 20 PAGINA`S IN HALF UUR WORDT TE GEK.:+
    dat moest er ff uit. als iedereen massaal gaat posten met:
    ow wat zal ik doen vrijdag ow ik ben zo benieuwd en ik sta vroeg op. Dat weten we wel dus ALLEEn:cool: en dan Alleen posten als je iets spectaculairs gevonden hebt of wil meededelen. Maar niet dat je vroeg opstaat(who cares) :) Of ga in ieder geval in een andere thread allemaal verspreid zitten dan valt het niet op;)

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ja dit is gewoon niet meer bij te houden:p

btw dit plaatje heb ik ook getekend. schijnt dat ik volgens mensen kan tekenen en ik teken vet veel hilary:p

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
  10. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trieste wereld he

11. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Lees de post van Beuk nog ff. Ook die zaak is maar een schakel. Zij zullen er niet veel aan kunnen doen ;)

Gewoon hetzelfde bericht als op Nu.nl :)

12. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zuurstof nodig. orale sex en zuurstof. de orale sex van hilary aub:p

13. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet boeiend man.. pfoe

Maar ff serieus, ik heb wat berichtjes van het GoT forum:

"kom net van de Bart Smit, daar beweren ze vandaag het bericht kregen dat de eerste zendeningen pas op 16 december aan de E-Plaza's geleverd gaan worden :X"

en :

"Geachte meneer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u daarvoor.

Ik zie dat u heeft besteld, dus alles is gelukt. Als de vervoerder meewerkt,
    heeft u het apparaat vrijdag in huis.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Bart Smit B.V."

Nou zal die 1e post wel onzin zijn hoor.. maar we moeten blijven babbelen ;)

14. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik probeerde iedereen op andere gedachten te brengen met me tekenkunsten:p

15. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze gooien de schuld dus wel al op de vervoerder met dat zinnetje: als de vervoerder meewerkt

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    @Redrum ik vind dat je geweldig tekent> Mocht het zo zijn. En ik vind hilary geweldig. Daar draait het niet om>. Maar het valt me op dat veel van je opmerkingen niet egt ergens toe doen. Dit heel snel achter mekaar en als meerdere mensen dat doen. Dan word het een gekkehuis. Ook zie ik dat je nog maar net lid bent en dus vrij nieuw bent.

ALs je dus wilt weten hoe en wat lees dan ff dit door http://forum.xboxworld.nl/faq.php ik hoop dan dat een hoop duidelijk word. En plz vertel met iets meer/meer inhoud.

17. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zo de inbreker kijken , misschien steek ik er wat van op en steel ik een 360 bij iemand anders uit het huis:p

edit: nee tis hier toch al een gekkenhuis. weet hoe forums in mekaar zitten, en ik laat me hier gaan omdat iedereen het doet:p

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  18. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vers bericht van GoT :

"BTW: Dat verhaal over geen of slechte leveringen BS: van collega hoorde ik dat er een vrachtwagen van BS leeg is gehaald en daar ook de XB360's in lagen. Dit zou gebeurt zijn tijdens de transport naar de local verdeelstores.. ( verleen hier geen recht aan, me collega komt wel eens met betrouwbare berichten )"

Zuur, maar heeft geen gevolgen voor mijn online bestelling bij BS.. (neem ik aan..)

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Onzinposts weggehaald. Alsof dit apparaat nog niet genoeg groeihormonen heeft inmiddels :{

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    We merken het vrijdag wel. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina