Wat vinden jullie van cheaten

Discussie in 'Algemeen' gestart door Speaker, 30 jun 2005.

  1. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    op de pc doe ik het best wel vaak al speel ik dan weer bijna nooit games op de pc op de xbox doe ik eht nooit gewoon puur omdat ik eht veel te veel gedoe vindt om al die knoppen combo's in te douwen
     
  2. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    cheaten kan erg leuk zijn in singel player doe dat ook regelamtige nadat ik een game heb uitgespeeld om te kijken wat je er verder mee kan doen. Zal het nooit gebruiken om een game mee uit te spelen. Online moet je gewoon niet cheaten klaar.
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik gebruikte altijd cheats bij het spelen van Sim City 3000 en Sim City 4. En zelfs met cheats vond ik het nog knap lastig om een degelijke stad op te bouwen.
     
  4. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheaten is zo nu en dan wel makkelijk, en kan een spel leuker maken (GTA b.v.) Ik vind cheaten prima, in de single player, ik doe het alleen maar als ik niet met een story mode/missie bezig ben.
    Online is het de grootste ergenis ooit, dan ben je wel zooo diep gezonken, als je een ander zn ontspanning op zo'n manier verpest en er zelf ook nog eens niks aan vind!!!!
     
  5. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheaten is alleen leuk als je een game al hebt uitgespeeld, want een game speel je om trots op jezelf te zijn en om een kick te krijgen als iets lukt en als het vet is en een game is niet vet als je cheat.
     
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik cheat alleen als ik egt niet meer verder kom, ik probeer meestal te spelen zonder cheats, das tenminste uitdagend. Behalve als er echt een grappige cheat bij zit.
     
  7. x-dudemaster

    x-dudemaster Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik cheat alleen met games zoals gta en dan nog alleen
    als ik alle missies al meerdere keren heb gedaan.
    O-) ik gebruik wel vaak faq's, maar dat is niet echt cheaten toch O-) :confused: O-)
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er is een groot verschil tussen online en offline cheaten. Persoonlijk vind ik het allebei zielig.
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als ik een Game heb uitgespeeld en ik heb niets meer te doen in Single Player dan cheat ik soms wel... zoals op dingen staan waar je normaal niet op kan staan.. maar Online cheaten is altijd al zielig geweest... Mensen die het spel niet kunnen spelen cheaten dan maar en Ver..... het hele spel
     
  10. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we anders met ons allen elkaar blijven herhalen en zeggen dat cheaten ingame wel kan, maar online niet?

    Waar ik het uiteraard mee eens ben. :cool:
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Persoonlijk vind ik dat offline cheaten de bom is en online cheaten is dus echt voor n00bs. Maar dat is mijn mening maar...

    :+
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik speel zelf op de pc 1 online game, een tactical shooter.(tactical ops)

    sinds er geen protectie meer is tegen de cheats die daar in voorkomen is mijn plezier in dat spel verdwenen.

    cheats in single player zal mij een worst wezen, maar in het online gebeuren is het gewoon niet leuk als je daar tegen moet spelen.
     
  13. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    in Halo 2 haal ik in de campains oddballs, die verschillende effecten hebben. dat deed ik ook pas nadat ik het spel iets van 5 keer had uitgespeeld, maar ja, echt cheaten is het niet. Wat wel een slechte online eigenschap van mij is, is dat als het bij Halo2 slecht gaat (ik dus in een slecht team zit), dan ga ik betrayen en dat bevalt me goed. maar meestal speel ik gewoon de braverik, die zich ergerd aan cheaters.
     
  14. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    heerlijk,,

    fijne geheimen en niewe dingen
    die je zelfs zondercheats niet kunt openen :cool:
     
  15. matheu

    matheu Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ikcheat ook soms online in bepaalde maps maar dan niet om te winnen maar om bv met andere bij halo 2 in ee warthog te vliegen of so.
    als ik cheat kill ik niet is dit dan zo slecht? geloof je dat ik et niet zonder kan kom maar op dan ik own in tower of power!!
     
  16. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    speel het spel het liefst eerst gewoon ZELF uit en als ik dan zin krijg om iets grappigs te doen zoek ik wel wat cheats op..

    online is gewoon spel bederven en de lol er voor anderen afhalen
     
  17. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    simpel.... cheaten is laf !!!
     
  18. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    cheaten in de singleplayer voor de lol moet kunnen.. verder is 't een beetje slap ja. Eigenlijk vertrouw je dan niet op je eigen kwaliteiten als gamer. Al kan ik me bij ninja gaiden black op hard vanaf de 4e of 5e missie erin vinden.. tis echt te moeilijk. Maar verder zijn er weinig van die games. Zonder cheaten is leuker;)
     
  19. AwakedDevil

    AwakedDevil 2fast 2furious :D

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst game uitspele zonder cheat
    en dan mss voor de fun neké spele
    is wel leuk, en trouwens de 2de keer speel je voor je plezier
    dan moete cheats gwn kunne
     

Deel Deze Pagina