Ik ben benieuwd hoe hij speelt en wat nou echt de verbeteringen zijn t.o.v. deel 3. Ik wacht al zo lang op de game en hoop dat ik snel m'n maandloon binnen krijg
Ik ben er zelf ook echt benieuwd naar .. want stiekem wil ik deze ook. 2de hands weer.. want telkens 70 euro .. pff veels te veel allemaal. THPS 4 lijkt me echt de bruutste in zijn serie en lekker verslavend.! Je moet zeker posten wat je er van vond enzo.
Ik heb hem net ook gehaald ! Hij lijkt op het eerste gezicht heel erg op 3 en is masterlijk. Ik kan nog geen impressies geven want zo goed heb ik hem nog niet gespeeld. De levels zijn super groot en lauw (tenminste degene die ik speelde). Over een tijdje zeg ik wat ik er van vind. Het ziet er naar uit dat dit die 9 van ign dik waard is.
ik heb morrowind al van de frs, lag nog 8er de balie. voor de rest snap ik niet wrom thps 4 zo warm onthaald word. dat kennen we nu toch wel? iemand zei al dat ie leek op de 3e. en de 3e vond ik weer te veel lijken op 2. et enige wat er anders was dan in 2 is dat er nu zeikende gastes bij staan die je telkens weer vertellen dat je zuigt ofzo. 1vond ik eigenlijk et leukste, daarna meer van hetzelfe imho. morrowind vind ik persoonlijk een betere koop maar goed ik ben nu eenmaal een rpg fan. en sk8boarden behoor je in het echt te beoefenen.
AAAH!! morgen MW halen!! SC dus ook binnenkort, en THPS4 wil ik ook heel graag!!! Blinx stiekem ook wel.. nah!!