Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    dan zou het zeer goed kunnen dat ik hem morgen heb. maar ik ken de post en ik denk dat het vrijdag wordt. dat wordt weer uit het raam kijken morgen als er een auto aankomt

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met verzonden bedoelen ze denk ik dat ze bij BS de deur uit zijn. Waarschijnlijk blijven ze gewoon tot morgen bij de verzendservice omdat die orders hebben ze niet eerder af te leveren.

3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ze worden dus vandaag verzonden.. ookal heb je een game erbij besteld ?

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ja maakt toch niet uit hoeveel je besteld. al heb je 36 games erbij:p het wordt bij mij vandaag verzonden, jij was eerder met bestellen dan ik dus jij lijkt me ook

hoe het me ook gelukt is om zo snel nog een 360 te bemachtigen begrijp ik ook niet. zondag besteld en vrijdag thuis

5. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag even langs de Bart Smit in Geldrop geweest waar ik als tweede op de lijst stond voor een 360.

Ik vroeg hoe het nou zat en ze wisten me te vertellen dat ze gister inderdaad die telex hadden ontvangen met het hele tekort en E-plaza geblaat.

Ze waren hier echter niet mee akkoord gegaan en hadden geprotesteerd. Ze zeiden dat ze gewoon 13 360's kregen. (nog steeds moesten ze wel mensen teleurstellen...)

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben zojuist bij Bart Smit geweest en daar hadden ze de volgende games al:

Call of Duty 2, Condemned, Gun, Need for Speed Most Wanted, Quake 4 en Tony Hawk.

Vandaag krijgen ze King Kong, Amped 3 en Project Gotham Racing 3 binnen.
    Perfect Dark Zero en Kameo krijgen ze morgen pas.

Ze vertelden echter dat zij ook wisten van het 360 tekort, maar ondanks dat krijgen zij gewoon een aantal 360's. Het zijn er zeer weinig, maar ze krijgen ze.

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zometeen naar de bart smit toe om wat spulletjes te scoren, ik ken ze ondertussen al ( gamen op de demo bak) dus ik mag vast wel al iets kopen:p

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb daar inmiddels ook maar even een Play and Charge Kit meegenomen.

9. Zeppy

Zeppy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook nog niet verzonden en heb er ook een game bij.
    Had je nog gebeld?
    Lijkt mij trouwens ook dat ze sowieso vrijdag pas gaan leveren.

10. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb tot op de dag van vandaag nog helemaal niets:) Morgen ff de Nedgame bellen, of alles in orde komt! ( ben vorige week door ze gebeld, met de melding of ik er nog extra accecoires bij wou hebben, en spellen. Dus die er maar ff bijbesteld. Toen zei hij: Nou dan zie ik je volgende week wel ( Heb een pre-order kit )

Dus dat gaat wel goed komen:)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ach ja trage server he :eek:

@Goiz ik zag het ... schaam me diep :'-(

Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Er ging wat mis.. :) Heb de posts even weggehaald.

@ Go Ahead Eagles; kan gebeuren ;) Je kunt ze alleen niet zelf verwijderen.

Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  13. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Dank je, Ik wou posten en toen deed de pagina het niet meer... op 1 of andere manier stond het er toen heel vaak, maar ik wist niet hoe ik dat weg kon halen...?? Mijn excuses

14. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net de FRS gebeld om een gedeelte van m'n bestellng te annuleren (oblivion) en heb meteen gevraagd of ik vrijda mn Xbox kan verwachten.

Hij zei dat ze nog geen Xboxen binnen hadden, en hoeveel ze krijgen. Maar wel dat ze op volgorde van besteling worden verstuurd.

15. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    yep, maar was al van plan om uiteindelijk 1 wired en 1 wireless controller te scoren, dus dat verschil valt ook weg ;)

16. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Net precies nog ff de Negame gebeld, en gevraagd of iedere pre-order kit uitgeleverd kon worden, het antwoord was: JA!!!

Ze hadden bericht gekregen van microsoft, dat alles uitgeleverd kon worden:)

17. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Heb net de Nedgame ff gebeld, met de vraag, als je een pre order kit hebt, ben je dn verzeker van een xbox 360? Het antwoord was: JA!!!

Ze hadden van microsoft bericht gekregen, dat ze alles konden uitleveren:)

18. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Jij hebt ook onder rembours gedaan?
    Ik ook en bij mij staat die ook nog gewoon op verwerkt :confused: , wanneer heb jij die bestelling via Bs gedaan??

19. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    yep, maar was al van plan om uiteindelijk 1 wired en 1 wireless controller te scoren, dus dat verschil valt ook weg ;)

20. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Heb net de Nedgame ff gebeld, met de vraag, als je een pre order kit hebt, ben je dn verzeker van een xbox 360? Het antwoord was: JA!!!

Ze hadden van microsoft bericht gekregen, dat ze alles konden uitleveren:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina