kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    INDD ! :9

2. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het lijkt mij juist dat de xbox 360 eerder zou crashen als hij rechtop staat. Horizontaal plaatsen lijkt mij beter. De ps2 gaf ook veel poblemen als hij vertikaal werd geplaatst.

3. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Staan of liggen, het maakt in beide gevallen niets uit. Het grootste deel van alle pc's staat ook rechtop, dat levert zeer zelden problemen op.

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
  5. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Zag dit ergens. Echt vaag.

Xbox 360 GPU Artifacts
    >> We received the following screenshots from gprime, an Xbox 360 owner.
    Unlike the earlier reports his Xbox 360 is not crashing, but displays some very strange graphics. To fix he has to turn off the console and let it cool down for a bit ... so it looks like another heat problem (hot GPU/RAM?)
    Here are some screenshots of COD2 messing up the graphics display during gameplay.

Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  6. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon overhitting, net zoals de anderre gevallen ;)

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat de Xbox 360 ook niet voordurend aan :D

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Die pics zien er wel vaag uitjah en Leze durf je dat op 2 december nog keer te zeggen:D

9. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ikke wel.
    ik ga niet denken bij me zelf van. oei nee ik ben al 3 uur bezig, nu even stoppen om te laten aftekoelen. ZEKER NIET !! moet ie maar tegen kunnen !|:-

10. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    pfff dat gezeik, dit zijn er misschien een paar op de zoveel 1000,

als jij pc's koopt van etzelfde type zijn er op de 1000 misschien ook een paar kapot

vreemd he?

11. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen altijd problemen zijn. De mensen die geen problemen ervaren met hun console zullen veel minder reacties posten, dan mensen die wel problemen ervaren. Dus je krijgt altijd wel een scheve verhouding, waarschijnlijk zal minder dan 5% van de consoles problemen ondervinden. Het gros van de problemen, zal na het rebooten van de console gewoon opgelost zijn.

12. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    juist... al die overdreven reactie's altijd op dit soort dingen

13. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ff een voorbeeld:

Crash reports dog Xbox 360 launch

Some owners reported crashes during game play
    Some Xbox 360 owners are starting to report problems with their brand new next generation gaming console.

Some vertaald Sommige

Stelling:

Sommige mensen lopen onder een bus of auto.... hoooeee durf jij nog de straat op? Of zullen we maar wachten tot er geen auto's en bussen meer rijden8)

14. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ken je het gezeik nog van de psp.
    Nou de mijne was perfect.
    Denk je nu echt dat ik dan een bericht op een forum plaats hoe goed de mijne werkt.
    Nnnnneeeeeee, alleen de slechte ervaringen zet je ergens neer.
    Hetzelde is ook het geval met de 360.
    Een uitvergroting van het geheel

15. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Heb zelf een Japanse PSP en daar nog steeds 0 problemen mee gehad, zoiets ga je niet posten!
    Je hebt altijd die mierenn**kers!

16. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    ach ik ben niet meer zo super gestrest als ik een paar dagen geleden was ik heb vertrouwen in een goeie afloop ;)

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Het probleem zit zoals bekend in de voeding, die los bij de 360 zit (dus niet meer intern)

Als dat het enige is, kunnen ze gewoon die voedingen/kabels vervangen...

kheb vertrouwen in MS's kundigheid.

18. X-noize

X-noize Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, dan open je al een topic over dat er flinke problemen zijn met de xbox 360 in amerika, en wat gebeurt er dan weer hier? je topic word weer zoals gewoonlijk door een stelletje fanatiekelingen gesloten, die menen dat er niks aan de hand is.:confused:

ik spreek dagelijks mensen uit amerika, en stuk voor stuk vertellen ze dat mensen masaal hun consoles al aan het retourneren zijn, vanwege:

-voedingsprobleem (de voeding word al na geringe speeltijd te warm, waardoor men vastlopers krijgt, of de voeding brand door)

-vastlopers (al na geringe speeltijd vastlopers, voornamelijk in project gotham racing 3, door het gevolg van een te warme cpu)

En kom me nou niet met dingen dat ik geruchten zit te verspreiden of dat ik anti xbox ben, want dat is niet zo! ik heb zelf ook een x-box en ben pro-microsoft, en het enige wat ik wil doen is de mensen ervoor waarschuwen.
    men betaalt wel even 400 euro (spreek: 881,48 gulden!) voor een spelconsole
    die het al na 2 uur kan begeven. Ik vind dit heel erg jammer want microsoft had genoeg tijd, om alles goed door te testen, en te ontwikkelen. ze wilden niet dat dezelfde problemen als destijds met de xbox 1 ook optreden.

Men zal de console welliswaar niet terug gaan roepen, maar mensen kunnen de console retourneren, en deze word dan gemaakt of ze krijgen een nieuwe mee.lijkt me ook vrij logisch dat microsoft dit niet aan de grote klok wil hangen en het echt in het openbaar wil erkennen dat er grote problemen zijn.
    Maar ik bedoel, ze hebben de xbox 1 als basis...die werkt vrij goed. waarom is het dan zo dat na zo lange ontwikkeltijd en testing deze problemen zich masaal voordoen? ik vind dat niet echt iets voor microsoft.

zo, en nu word dit topic zeker ook weer gesloten omdat men probeert de waarheid te vertellen...

19. Mijn aan en uit knop op de console doet het niet:{

Ik stuur hem over een paar weken wel voor repairs.
    Eerste tijd effe non-stop gamen:9

20. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dag,

Vanochtend mijn Xbox360 opgehaald, en wat denk je... vastlopers!!!
    Meteen bij het aanzetten al, ik krijg het scherm waar ik kan kiezen om mijn live-account in te stellen en daar loopt het al op vast. Snel gebeld met Microsoft maar deze hebben het zo druk dat ze mijn telefoonnummer genoteerd hebben en mij zo spoedig mogelijk terug bellen.

Wat een domper!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina