1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [centraal] X-link (Messenger/Kai)

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 18 apr 2003.

  1. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej fardo ik heb weer een probleempje. Ik join een lobby maar hij vind geen game op de xbox. Dit probeem heb ik ook bij xboxconnect. Weet je hoe ik het kan oplossen?
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Poorten opengegooid die het programma nodig heeft?
    Zijn te vinden op hun site :)
     
  3. hcore NL

    hcore NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hulp nodig bij xlink

    Hey hallo,

    Als er hulp nodig is bij xlink of met xbconnect...

    ik speel al jaren op xlink en xbconnect (ik heb ook live maar vind het niet zo leuk dan de system link tunnels)...

    Dus als er problemen of vragen zijn, laat het me weten.

    mvg
    Marco
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als er problemen zijn worft het hier meestal gepost ;)

    Er zitten hier een aantal mensen met verstand van zaken.
     
  5. hcore NL

    hcore NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0

    kee dan..

    mocht er iemand es zin hebben in een potje topspin online... let me know..

    nickname op xlink: [MG]ScienidE

    mvg
    Marco
     
  6. hcore NL

    hcore NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    X-link probeert automatisch een vrije udp poort te vinden.
    Lukt dit om een of andere manier niet, dan kan je zelf een poort kiezen..

    Zo wordt op de xlink site gepraat over 30000

    In de router forward je 30000 UDP naar het ip adres van je computer.

    Vervolgens start je de Kai config. Daar staan twee poort waardes. De deep port ( de onderste optie) moet op 0 blijven staan.

    Bij de andere ( de bovenste) vul je de poort in die je in de router hebt laten verwijzen.

    Dan zou het in principe goed moeten gaan.

    Met vriendelijke groet,
    Marco Sevriens
     
  7. patje_1_1_2

    patje_1_1_2 Westland uber alles

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. Als ik halo 2 via xlink speel heb ik eerst geen last van lag en na ongeveer 5 min krijg ik lag. Dat duurt dan een halve minuut en dan gaat het weer gewoon goed. Maar dan gebeurt het weer. Ik wor helemaal gek van die lag. Weet iemand een oplossing hiervoor.

    PS soms verlies ik ook gewoon de verbinding met xlink.
     
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Is de site van XLink down?

    www.teamxlink.co.uk lijkt bij mij niet te werken namelijk. Daardoor kan ik nu dus ook xlink niet downen.
     
  9. tinytimmy

    tinytimmy Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man maar t schijnt dat dns geupdate word en dattie in de komende 24 uur weer online komt, de presieze tijd is niet bekend maar hij komt weer trug:D

    en ff over dat verbinding verliezen, dat heb ik ook weleens maar dat is wanneer ik langdurig niet geconnect ben met een host, dus wanneer je in een arena zit maar niet in een match, je ken eruit geknikkerd worde
     
  10. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk denk dat ze de nieuwe Xlink aan het instellen zijn, daar waren een boel veranderingen voor beloofd, denk dat daarom weplayhere ook al zo lang down is.
     
  11. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij werkt XBC niet al te goed meer, dus ik zit nu weer op Xlink, mn tag is Jester-NL, mensen die zin hebben om van t weekend ff halo2 te doen, add me ff
     
  12. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meld me ook even aan !
    Xboxconnect tag : WardNL
    Xlink Kai tag : WardNL

    Leuk spul die twee progjes maar waar ik echt strontziek van wordt zijn bijv. games met als map Lockout en dan met alleen shotguns...
    Grrrr.... altijd fukking hetzelfde! Verkracht die levels niet!
    Dr zijn zat toffe maps.


    @ JBM-Tuning, ik heb je geadd.
     
  13. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi, ik add jou ook ff
     
  14. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag:)
    op dit moment heb ik internet met data limiet, over 2maanden niet meer maar goed:)
    als ik nu bijv. xlink aanleg, zou dat dan iets te makne hebben met dat limiet? ga ik er dan snel over heen? of juist helemaal niet?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat heeft te maken met je limiet ... je download namelijk game informatie ... het hangt van het spel af hoe ze met data omgaat... de ene game bijv. Halo of Halo 2 gebruikt meer data dan een simpel spelletje als whacked
     
  16. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik weet het ik ben echt lui en het zal vast ergens staan maar ik heb dus Xlinkkai geinstalleerd, Network is reachable, hij ziet mijn Xbox maar hoe join ik in hemelsnaam een game? Ik probeer op dit moment Halo 2 maar het lukt niet. Wat doe ik nog verkeerd?
     
  17. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, omdat ik eindelijk een headset heb gekocht, ga ik van het weekend maar weer is hosten op Xlink Halo2en... wie doet er mee?

    @Technoob: je moet bij halo 2 naar system link gaan en dan op xlink een room joinen, dan komt die game in het lijstje te staan, en dan join je hem op je xbox.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  18. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs ook Kai geïnstalleerd (werkt trouwens perfect.)
    Ik speel vaak samen met mijn broer en dan babbelen we via 'Skype'.

    Nu zouden we graag co-op spelen, maar spellen zoals Doom3 of Halo 2 kun je enkel co-op spelen op 1 xbox.
    Is er ergens een lijstje beschikbaar waar je via system link 'samen' kan spelen.
    (natuurlijk kun je bij Halo ook in teams spelen, maar dan moet je met meer dan 2 zijn hé. En aangezien we beiden niet zo goed zijn willen we eerst samen wat oefenen en gewoon samen spelen)

    Thx
     
  19. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs ook Kai geïnstalleerd (werkt trouwens perfect.)
    Ik speel vaak samen met mijn broer en dan babbelen we via 'Skype'.

    Nu zouden we graag co-op spelen, maar spellen zoals Doom3 of Halo 2 kun je enkel co-op spelen op 1 xbox.
    Is er ergens een lijstje beschikbaar waar je via system link 'samen' kan spelen.
    (natuurlijk kun je bij Halo ook in teams spelen, maar dan moet je met meer dan 2 zijn hé. En aangezien we beiden niet zo goed zijn willen we eerst samen wat oefenen en gewoon samen spelen)

    Thx
     
  20. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs ook Kai geïnstalleerd (werkt trouwens perfect.)
    Ik speel vaak samen met mijn broer en dan babbelen we via 'Skype'.

    Nu zouden we graag co-op spelen, maar spellen zoals Doom3 of Halo 2 kun je enkel co-op spelen op 1 xbox.
    Is er ergens een lijstje beschikbaar waar je via system link 'samen' kan spelen.
    (natuurlijk kun je bij Halo ook in teams spelen, maar dan moet je met meer dan 2 zijn hé. En aangezien we beiden niet zo goed zijn willen we eerst samen wat oefenen en gewoon samen spelen)

    Thx
     

Deel Deze Pagina